Kolumni: Kaverini joutui psykoosiin kannabiskokeilun jälkeen – tätäkö haluatte, vihreät?
Kannabiksen käyttö lisää nuorten skitsofreniaan sairastumista, masentuneisuutta ja itsemurha-alttiutta. Miksi ihmeessä se pitäisi siis laillistaa? kysyy kolumnisti Sanna Ukkola.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b156b728-1999-4b9e-be4d-7ba1bfd15210
Kommentit (817)
Kuka päästi narkomarkon pois katkolta?
Pelkästään hus:n alueella kymmeniä kannabispsykooseja viikossa ja näistä joka kolmas sairastuu skitsofreniaan 🥶
kirjoitti:
Pelkästään hus:n alueella kymmeniä kannabispsykooseja viikossa ja näistä joka kolmas sairastuu skitsofreniaan 🥶
Kannabispsykooseja ei ole suomessa edes joka vuosi. Sekakäytön aiheuttamat eivät ole kannabispsykooseja. Alkoholi aiheuttaa eniten päihde psykooseja
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja
Huumevalistuksen synty Suomessa - Mielenterveysongelmainen alkoholisti pahoinpitelee poikansa mielisairaaksi ja syyttää lopulta huumeita kaikesta ja perustaa yhdistyksen, ja huijaa vero- ja lahjoitusvaroja "huumevalistukseen" kunnes saa itse kenkää perustamastaan järjestöstä.
jep, toihan on se irti huumeista ry:n perustajan vanha teksti, sehän on joku uskovainen olevinaan, jehovantodistaja.
Ei taida olla yhtä ainoaa todistettua kannabispsykoosia , aina on jotain muuta taustalla kans.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla yhtä ainoaa todistettua kannabispsykoosia , aina on jotain muuta taustalla kans.
On niitä kannabiksen laukaisemia psykooseja. Suomessakin tyyliin joka toinen tai kolmas vuosi on 1 tai jopa useampi tapaus. Todennäköisyys on siis huomattavan pieni. Huvittavinta tuossa ontuvassa syyssä kiellolle on se kun laillinen alkoholi aiheuttaa tuhansia päihdepsykooseja mutta ne sallitaan. Jumankauta alkoholille sallitaan oikeastaan valtavasti haittoja mutta kannabiksella ei saisi olla pientäkään haittaa.
Jos jostakin ilmestyisi päihde x josta ei olisi mitään haittaa niin minä tiedän jo miksi sekin kiellettäisi. No kun siitä ei ole mitään haittaa niin ihmiset alkaisivat käyttää sitä aivan liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska puhdas kannabipsykoosi on hyvin harvinainen, kuten HUS:n lääkäri totesi, muiden päihteiden aiheuttamia päihdepsykooseja on samassa ajassa useita satoja. Jos siis uskotaan Iltalehden juttu. Monta kertaa niihin ei ole uskomista. Suurin osa psykooseista johtuu siis alkoholista ja päihteiden sekakäytöstä.
Et ole vieläkään kyennyt esittelemään kannabista monipuolisempaa lääkekasvia, joten kannabis on siis edelleenkin monipuolisin lääkekasvi.
New Jerseyn sairaalan kannabismyrkytysosaston ylilääkärin mukaan 99% skitsofrenioista johtuu kannabiksesta
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla yhtään psykoosia, jonka taustalla ei ole kannabis
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Kannabispsykooseja ei ole suomessa edes joka vuosi. Sekakäytön aiheuttamat eivät ole kannabispsykooseja. Alkoholi aiheuttaa eniten päihde psykooseja
Oon lätrännyt alkoholin kanssa 45 vuotta, enkä koskaan ole mennyt psykoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Hienoa sinun kannaltasi. Silti alkoholipsykooseja on Suomessa useita tuhansia joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Oon lätrännyt alkoholin kanssa 45 vuotta.
Joo. Sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska puhdas kannabipsykoosi on hyvin harvinainen, kuten HUS:n lääkäri totesi, muiden päihteiden aiheuttamia päihdepsykooseja on samassa ajassa useita satoja. Jos siis uskotaan Iltalehden juttu. Monta kertaa niihin ei ole uskomista. Suurin osa psykooseista johtuu siis alkoholista ja päihteiden sekakäytöstä.
Et ole vieläkään kyennyt esittelemään kannabista monipuolisempaa lääkekasvia, joten kannabis on siis edelleenkin monipuolisin lääkekasvi.
New Jerseyn sairaalan kannabismyrkytysosaston ylilääkärin mukaan 99% skitsofrenioista johtuu kannabiksesta
Google: "patologinen valehtelu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Google: "patologinen valehtelu"
Krooninen kannabismyrkytys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Hienoa sinun kannaltasi. Silti alkoholipsykooseja on Suomessa useita tuhansia joka vuosi.
Kannabispsykooseja esiintyy lähes jokaisella kannabiksen käyttäjällä
Olen huomannut mun kannabisnisti tutuistani että ne pikku hiljaa sekoavat nupistaan. Tulevat laiskoiksi, sepittävät samoja juttuja joka kerta kun nähdään, ihan niin kuin ne eivät muistaisi mitään edellisestä kerrasta. Vähitellen alkaa tulla kaikenlaista harhaista settiä josta tulee ajan kulussa vaan oudompia, ja jollakin on selvästi vainoharhoja.
Ja kokoajan tietysti selittävät miten kannabis on hyvä huume jossa on kaikenlaisia terveyshyötyjä.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Kas kummaa kun se on aina ainoastaan ne sekakäyttäjän muut huumeet jotka ovat syyllisiä psykooseihin.
Jos kannabis olisi aiheuttanut kuoleman tai kuolemia niin niistä olisi uutisoitu kissan kokoisilla kirjaimilla. Tuo kannabiksen vähäinen haitallisuus on ongelma vain kannabiksen vastustajille. Käyttäjien mielestä vähäinen haitallisuus on hyvä asia. Ei koukuta fyysisesti, ei ole hengenvaarallinen aine ja ei aiheuta edes krapulaa. Kun todelliset haitat ovat pieniä niin kannabiksen vastustajat liioittelevat haittoja ja lisäksi keksivät ihan kuvitteellisia haittoja.