Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat tutkitusti JA tilastollisesti onnellisimpia sinkkuna

Vierailija
26.10.2023 |

Onko palstalla vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä. Miltä teistä tuntuu, kun naiset ei voi sietää teidän onnellisuutta? Ja itse valittua sinkkuutta? Se ärsyttää naisia.

Miltä tuntuu, kun moderni mies ei tarvitse naista? Miltä tuntuu elää itselleen? Miltä tuntuu naisten katkeruus asialle?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ketjun naisten hyökkäävyys ja aggressiiviset vastaukset kummastuttavat. Monia naisia taitaa ihan oikeasti jostain syystä kiukuttaa se, että miehet valitsevat sinkkuuden eivätkä naista. Erikoista. 

Ei naisia kiukuta, jos mies haluaa olla vapaaehtoisesti sinkku. Miksi ihmeessä kiukuttaisi? Poikamiehiä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei ole mikään uusi juttu. Lähinnä ärsyttää tuo ap:n tapa puhua naisista alentavasti.

Vierailija
62/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä en ymmärrä miksi miehet ja naiset vihaa nykyään toisiaan...T. Nainen

Minä ymmärrän. Venäläiset, jotka on todella taitavia horjuttamaan valtioiden yhtenäisyyttä, mietti miten länsimaista yhtenäisyyttä horjutetetaan. Valjastivat siihen syrjäytyneet miehet. Valinta on itsestään selvä. Ihme jos heitä ei olisi käytetty aseena. Täydellisiä tarkoitukseen. 

Ja mikä parasta, näillä miehillä ei ole mitään lojaliteettia mitään muuta kohtaan kuin sitä omaa nautinnollista mutta samalla synkkää itsesääliä, jota vaalivat pyhänä ja jolla oikeuttavat kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En minä tiedä, että yksikään nainen olisi erityisen katkera siitä, että elän ja olen sinkkuna. - En suhtaudu ehdottomuudella siihen kumpi olisi jotenkin ultimaattisesti parempaa: elää sinkkuna vs. elää parisuhteessa.

Elän parhaillaan sinkkuna enimmäkseen tyytyväisenä elooni mutta jaettu ilo on aina suurempi ilo, niinpä hyvin mielelläni kohtaisin ja löytäisin hänet, jonka kanssa voisin niin hänen kuin omat hyvänolon hetket ja ilot monin kertaistaa ja ikävämmät ja tylsemmät jutut musertaa ja karkoittaa.

Sinkkumies

Sanoisin, että sulla on tuolla asenteella erittäin hyvät mahikset myös suhteeseen, jos satut sellaisen joskus haluamaan. 

Miten niin? - Miksi luulet, että hänellä muka olisi hänen asenttestaan johtuen jotenkin mahiksia päästä suhteeseen? Ja vielä hyvät tsanssit.  ja v..t  - Salli mun nauraa.

Vierailija
64/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnellisimpana parisuhteessa, jossa pääsen pettämään. Pettäminen on elämän suola. Vihaajat vihaa, mutta minä elän siten miten haluan.

M43

Vierailija
65/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä ymmärrän. Venäläiset, jotka on todella taitavia horjuttamaan valtioiden yhtenäisyyttä, mietti miten länsimaista yhtenäisyyttä horjutetetaan. Valjastivat siihen syrjäytyneet miehet. Valinta on itsestään selvä. Ihme jos heitä ei olisi käytetty aseena. Täydellisiä tarkoitukseen. 

Ja mikä parasta, näillä miehillä ei ole mitään lojaliteettia mitään muuta kohtaan kuin sitä omaa nautinnollista mutta samalla synkkää itsesääliä, jota vaalivat pyhänä ja jolla oikeuttavat kaiken. 

Alapeukuttaja, kerro mille nämä on lojaaleja? Muut miehet? Hell no, kulkevat selittämässä miten yksikään komea mies ei voi olla kunnollinen ja psyykkisesti terveille miehille on keksitty pilkkanimitykset. Vai onko se valtio? No ei sekään, kun he ei saa pillua he ei suostu tekemään mitään. Ja niin edelleen. 

Vierailija
66/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen onnellisimpana parisuhteessa, jossa pääsen pettämään. Pettäminen on elämän suola. Vihaajat vihaa, mutta minä elän siten miten haluan.

M43

Niinhän se oli että täällä pääsee seuraamaan eturivin paikoilta persoonallisuushäiriöitä. 

Vierailija
67/87 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täyttä potaskaa. Tutkitusti nimenomaan yksinäiset miehet ovat onnettomampia ja tekevät enemmän itsemurhia.

Meneeköhän tässä syy ja seuraus väärin päin? Sen jälkeen kun on tehnyt itsemurhan on nimittäin aika vaikea sitä puolisoa löytää.

Vierailija
68/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteestäsi, ap. Esittelisitkö  tutkimukset JA tilastot, joihin perustat näkemyksesi?

Vierailija
69/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta väitän että ihminen on onnellisempi sinkkuna kuin suhteessa, oli se suhde kuinka hyvä tahansa.

Parisuhde laskee ihmisen onnellisuutta.

Mihin sitä naista edes tarvitsee?

T:onnellinen ikisinkku mies 33v

Vierailija
70/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Paljon kysymyksiä, mutta katsotaan.

Minusta on huvittavaa, kun naiset rimpuilee. 😂 Ja kun nainen ei voi sietää minun onnellisuutta, niin tiedän, että olen voittanut 100-0. Siitä saa paljon energiaa, kun tietää, että on naisen yläpuolella.

Tunnen itseni vapaaksi. Nytkin olen lähdössä jouluksi ja uudeksi vuodeksi Tokioon ja Osakaan. Yritäppä matkustella Japaniin, jos olet suominaisen kanssa... Sinkkuna voi vain ilmoittaa työpaikalle, että pidän rästiin jääneet lomat, laittaa viestin vanhemmille ja kavereille ja eikun lentokentälle. Tuo vapaus tuntuu hyvältä myös arjessa, jos haluaa töiden jälkeen pitää esim. 4 tunnin gaming session. Kukaan ei ole nalkuttamassa.

Tuntuu hyvältä elää itselleen. En tyytyisi vähempään.

Naiset saavat räksyttää niin paljon kuin sielu sietää! 😂 M28

Olisi tosi kiinnostavaa tietää miten tämä naisten rimpuilu ilmenee. Kuka nainen on ollut katkera siitä, ettet halua parisuhdetta? Vai perustatko tämän harhaluulon naisten ajatuksista siihen, että sinulle kommentoidaan kuten sinä kommentoit päivittäin tällä palstalla (:D) muille?

Vierailija
71/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa naiset jo tajuta, että miehet ei tee teillä mitään. Me olemme onnellisia. Miksi ette voi hyväksyä sitä?

Vierailija
72/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vetäisi vauvapalstan peukutteluista kovinkaan ihmeellisiä johtopäätöksiä. Minulle tämä palsta on pelkkää huvia, mutta joillekin vastaajille tämän palstan kommentit tuntuvat olevan jotain merkittäviä vihjeitä oikeasta elämästä. Eniten ihmettelen sitä, miksi joku palsta-Jonne kuvittelee, että päivät pitkät harmittelen, kun Jonne pelaa tuntitolkulla ja on tyytyväinen sinkkuna. Kiva juttu, että olet. Olisi surullista olla sinkku vastentahtoisesti. En vilpittömästi ymmärrä miksi joku nainen tuskalisi sitä, että mies on tyytyväinen sinkku.

Vierailija
73/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap vaikuta aidosti onnelliselta, kun mietit noin paljon toisten mielipiteitä ja nautit toisten (kuvitteellisesta) pahasta mielestä. 

Aidosti onnellinen ei tarvitse toisen epäonnea omaan onneensa. 

Vierailija
74/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koittakaa naiset jo tajuta, että miehet ei tee teillä mitään. Me olemme onnellisia. Miksi ette voi hyväksyä sitä?

Kuka sitä ei ole hyväksynyt?

Vierailija
75/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde > sinkkuus > huono parisuhde. Ei nykytilanteeni ole optimi, mutta voisi olla huonomminkin. En tiedä tietääkö naiset töissä tai treeneissä parisuhdestatuksestani mitään, koska mitenkään asia ei ole tullut esiin. Ehkä joku single radar eli sindar-yksilö kadulla tilanteeni tulkitsee, mutta eni ole minulle asti tullut kertomaan havainnoistaan.

Vierailija
76/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mutta kuolevat keskimäärin 8v. naimisissa olevia aiemmin. Tämäkin on tilastollisesti todistettu. Ja ennenaikaisia kuolemia selittää tupakka ja alkoholi, eli olisko siinä se onnellisuuden syy?

"Literature on health and mortality by marital status has consistently identified that unmarried individuals generally report poorer health and have a higher mortality risk than their married counterparts, with men being particularly affected in this respect."

Pitkään eläminen ja onnellinen elämä ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
77/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Missä tätä vihaa näkee, paitsi netin trollauksissa? En koe vihaavani yhtäkään naista ja yhdenkään naisen vihaa en koe kohdanneeni.

Vierailija
78/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täyttä potaskaa. Tutkitusti nimenomaan yksinäiset miehet ovat onnettomampia ja tekevät enemmän itsemurhia.

Mies on onnellisin sinkkuna. Naiset luulevat, että miehet tarvii naisen. Ei tarvita. Tinderistä saa seksiä, Wolt tuo ruokaa ja kirkko ei polta roviolla sinkkumiehiä.

Tinderistä seksiä, mutta et tee naisilla mitään eli etsit Tinderistä vain miehiä. Se selittää tuon roviolla polttamisjutunkin, kirkollahan on ollut homouteen ikävä kanta näihin päiviin saakka, osin vieläkin.

Mutta tarvitsetko oikeasti Woltia, etkö osaa itse laittaa ruokaa? Et tosiaan tarvitse naista laittamaan ruokaa, mutta kannattaisi opetella se taito ihan itse. 

Vierailija
79/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mies on onnellisin sinkkuna. Naiset luulevat, että miehet tarvii naisen. Ei tarvita. Tinderistä saa seksiä, Wolt tuo ruokaa ja kirkko ei polta roviolla sinkkumiehiä.

Miksi sitten nyyhkitte palstalla joka päivä, kun ei kunnon miehet kelpaa nirsoille naisille?

Vierailija
80/87 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi useimmille naisille parempi juttu, että miehet jotka haluavat parisuhteen vain statuksen vuoksi tai koska niin kuuluu olla, jäisivät suosiolla sinkuksi.

Jos ei aidosti huvita tehdä mitään sen kumppanin kanssa (paitsi ehkä harrastaa seksiä), niin en näe mitään syytä miksi roikottaa toista siinä parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan