Miehet ovat tutkitusti JA tilastollisesti onnellisimpia sinkkuna
Onko palstalla vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä. Miltä teistä tuntuu, kun naiset ei voi sietää teidän onnellisuutta? Ja itse valittua sinkkuutta? Se ärsyttää naisia.
Miltä tuntuu, kun moderni mies ei tarvitse naista? Miltä tuntuu elää itselleen? Miltä tuntuu naisten katkeruus asialle?
Kommentit (87)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Paljon kysymyksiä, mutta katsotaan.
Minusta on huvittavaa, kun naiset rimpuilee. 😂 Ja kun nainen ei voi sietää minun onnellisuutta, niin tiedän, että olen voittanut 100-0. Siitä saa paljon energiaa, kun tietää, että on naisen yläpuolella.
Tunnen itseni vapaaksi. Nytkin olen lähdössä jouluksi ja uudeksi vuodeksi Tokioon ja Osakaan. Yritäppä matkustella Japaniin, jos olet suominaisen kanssa... Sinkkuna voi vain ilmoittaa työpaikalle, että pidän rästiin jääneet lomat, laittaa viestin vanhemmille ja kavereille ja eikun lentokentälle. Tuo vapaus tuntuu hyvältä myös arjessa, jos haluaa töiden jälkeen pitää esim. 4 tunnin gaming session. Kukaan ei ole nalkuttamassa.
Tuntuu hyvältä elää itselleen. En tyytyisi vähempään.
Naiset saavat räksyttää niin paljon kuin sielu sietää! 😂 M28
Perus incel.
Etkö osaa lukea? M28 sanoi olevansa vapaaehtoisesti sinkku. Miksi et kestä sitä? Ja nyt yrität tehdä hänestä incelin, kun et kestä. Miksi?
Hauras ego?
Sinkut nyt on yleisestikin tilastoissa onnellisempia kuin varatut, niin miehet kuin naiset. Ihmettelen vaan, että miksi aloitus on niin sukupuolittunut, kun asia koskee molempia sukupuolia. Terveisin toinen onnellinen sinkku
Jaa. Minulle naiset ovat aina kertoneet, että olen inceli, kun olen vapaaehtoisesti sinkku. Ja että me miehet tarvitsemme naisen ollaksemme onnellisempia. M25
Vierailija wrote:
Mutta kuolevat keskimäärin 8v. naimisissa olevia aiemmin. Tämäkin on tilastollisesti todistettu. Ja ennenaikaisia kuolemia selittää tupakka ja alkoholi, eli olisko siinä se onnellisuuden syy?
"Literature on health and mortality by marital status has consistently identified that unmarried individuals generally report poorer health and have a higher mortality risk than their married counterparts, with men being particularly affected in this respect."
Varmaan kun naiset patistavat miehiä lääkäriin ajoissa
Missä on AP se tutkimus asiasta? Ja vielä suomalaisista miehistä
Vierailija wrote:
Minusta on huvittavaa, kun naiset rimpuilee. 😂 Ja kun nainen ei voi sietää minun onnellisuutta, niin tiedän, että olen voittanut 100-0. Siitä saa paljon energiaa, kun tietää, että on naisen yläpuolella.
Tunnen itseni vapaaksi. Nytkin olen lähdössä jouluksi ja uudeksi vuodeksi Tokioon ja Osakaan. Yritäppä matkustella Japaniin, jos olet suominaisen kanssa... Sinkkuna voi vain ilmoittaa työpaikalle, että pidän rästiin jääneet lomat, laittaa viestin vanhemmille ja kavereille ja eikun lentokentälle. Tuo vapaus tuntuu hyvältä myös arjessa, jos haluaa töiden jälkeen pitää esim. 4 tunnin gaming session. Kukaan ei ole nalkuttamassa.
Miksi luulet, että valintasi häiritsisi naisia millään lailla?
Elä sinkkuna, jos se on juttusi. Tai käy Japanissa. Monet naisetkin elävät mieluiten sinkkuina. Se on nykyään ihan hyväksytty ja normaali valinta kummalle sukupuolelle tahansa.
Nauti reissustasi!
N48
Kyllä naiset ovat onnellisempia sinkkuna. Miehiä kalvaa kuitenkin se ikuinen pllunkiilto silmissä. Me naiset emme joudu kärsimään sellaisesta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En minä tiedä, että yksikään nainen olisi erityisen katkera siitä, että elän ja olen sinkkuna. - En suhtaudu ehdottomuudella siihen kumpi olisi jotenkin ultimaattisesti parempaa: elää sinkkuna vs. elää parisuhteessa.
Elän parhaillaan sinkkuna enimmäkseen tyytyväisenä elooni mutta jaettu ilo on aina suurempi ilo, niinpä hyvin mielelläni kohtaisin ja löytäisin hänet, jonka kanssa voisin niin hänen kuin omat hyvänolon hetket ja ilot monin kertaistaa ja ikävämmät ja tylsemmät jutut musertaa ja karkoittaa.
Sinkkumies
Sanoisin, että sulla on tuolla asenteella erittäin hyvät mahikset myös suhteeseen, jos satut sellaisen joskus haluamaan.
Kiitos ilahduttavista sanoistasi!
Sinkkumies
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
P
Oman kommenttiin on edelleen noloa vastvastata itse.
Siitä puhe mistä puute, ap. Onko tällainen vanha viisaus tuttu? Et vissiin paljon lue.
Miksi naiset olisivat katkeria valinnastasi. Miten valintasi haittaa meitä pätkääkään?
Kuitenkin, ihanaa, että olet ylpeä ja onnellinen elämäntilanteestasi, koska vain sillä on merkitystä.
Minäkin haluaisin Japaniin. Pitäisi jotenkin ajoittaa niin, että pääsisi useamman japanilaisen bändin/artistin keikalle samalla reissulla. Sieltä päin tulee hyvää musiikkia.
N33, vapaaehtoisesti sinkku
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi luulet, että valintasi häiritsisi naisia
Ai miksi? Todisteet; kommenttiani alapeukutetaan ja minua haukutaan inceliksi.
Selvästi naisia ärsyttää, kun mies on OMASTA VALINNASTAAN mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin parisuhteessa suominaisen kanssa.
Ei mulla muuta. Jatkakaa te räksytystä! Minä lähden pelaamaan shakkia. Ciao! M28
Vierailija wrote:
Miksi incelit väittävät olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja? Yrittävätkö ne kostaa naisille tuolla tavalla?
Millä tavalla kostaa? Päinvastoin olen kiitollinen, ettei kenenkään naisen tarvitse kärsiä tuollaisista poikalapsesta.
Vierailija wrote:
Minäkin haluaisin Japaniin. Pitäisi jotenkin ajoittaa niin, että pääsisi useamman japanilaisen bändin/artistin keikalle samalla reissulla. Sieltä päin tulee hyvää musiikkia.
N33, vapaaehtoisesti sinkku
M28 larppaa naista! 😂😂😂
Ketjun naisten hyökkäävyys ja aggressiiviset vastaukset kummastuttavat. Monia naisia taitaa ihan oikeasti jostain syystä kiukuttaa se, että miehet valitsevat sinkkuuden eivätkä naista. Erikoista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi incelit väittävät olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja? Yrittävätkö ne kostaa naisille tuolla tavalla?
Millä tavalla kostaa? Päinvastoin olen kiitollinen, ettei kenenkään naisen tarvitse kärsiä tuollaisista poikalapsesta.
Ja vapaaehtoisesti sinkut naiset ovat myös inceleitä. Onneksi meidän ei tarvitse kärsiä tuollaisista narsistisista pikkuprinsessoista.
Ei ole ihan tervettä käydä päänsä sisällä kilpailuja joihin muut tuskin tietävät osallistuvansa. Ihan sama onko nainen vai mies.
Mitä hyötyä miehet saavat parisuhteesta, jota eivät saa sinkkuinakin?