Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaaja käänsi kuvion niin, että hän on nyt olevinaan kiusattu!

Vierailija
26.10.2023 |

Ja esihenkilöt uskoo kaikki tämän ihmisen puheet vaikka hän on jo vuosikaudet piinannut muita työntekijöitä. Oli käynyt itkemässä, että häntä kohdellaan nyt huonosti vaikka hän vaan yrittää olla mukava. En voi uskoa tätä todeksi.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täydellinen kuvaus narsistin toiminnasta, se kuka ei tunne häntä niin hyvin uskoo kyllä kaiken mitä hän sanoo..

Samaa mieltä, ihan tyypillinen narsku.

Ota yhteys työsuojeluun, voitte yhdessä valtuutetun kanssa miettiä, mitä tehdä. Ainakaan ei kannata jäädä tuon kanssa yksin.

Mitäs sitten tehdään, kun kiusaaja on itse työsuojeluvaltuutettu?

Vierailija
42/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täydellinen kuvaus narsistin toiminnasta, se kuka ei tunne häntä niin hyvin uskoo kyllä kaiken mitä hän sanoo..

Ota yhteys työsuojeluun, voitte yhdessä valtuutetun kanssa miettiä, mitä tehdä. Ainakaan ei kannata jäädä tuon kanssa yksin.

Tämänkin olen nähnyt.

Joskus tilanne on niin toivoton, että vain työpaikan vaihto auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kuvio. Ollaan ilkeitä muille, itketään ja uhriudutaan sitten ja käännetään asia päälaelleen. Valitettavasti tällainen henkilö on omassa lähipiirissä myös. 

Vierailija
44/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No, entisessä kotikaupungissa vaikuttaa semmonen henkilö, joka tiedetään hyvin patologiseksi valehtelijaksi, mutta silti kaikki kuuntelee sitä ja uskoo ne sen kaikki tuhannen ja yhden yön sadut. Täysin käsittämätöntä. Monelta mennyt maine just tämän takia. 

Voisin kirjoittaa vaikka kirjan kokemuksistani. En tiedä, onko tyyppi enää elossakaan, kun sen elämäntyyli on/oli mitä oli. Mutta mikäs pahan tappaisi? 

Vierailija
45/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppu on kunnon psykonarsku

Vierailija
46/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiusaajasta voi tulla kiusattu, kun koko ryhmä käy kimppuun. Tai voidaan syyttää aiheettomasti porukalla kiusaajaksi, joka on myös yksi kiusaamisen muoto. Yleensä kiusaamisen erottoo siitä, että koko muu ryhmä on yhtä vastaan.

Vierailija
47/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jsillanpäältä. 

Noin sosiopaatit toimii. 

Vierailija
48/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata munat ja lopeta kitinä

Vierailija
49/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotansa kantsii valita?

Vierailija
50/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan tuttu kuvio itsellenikin. Usein koitti mm. ärsyttää mua muiden/esimiehen nähden niin, että multa menisi maltti ja muut näkisivät miten ”hullu” olen. Selän takana puhumiseen sekä ulkopuolelle sulkemiseen ja mykkäkouluun lähti yllättävän moni työntekijä mukaan, tietenkään eivät kaikki. 

Ei ole todellista, meillä on tasan samanlainen. Lisäksi vielä kaasuvalottaa minkä kerkeää, satuilee ihme juttuja joista pesee kätensä vaikka olis mustaa valkoisellakin, ja lopulta sai luulemaan että olen itse tullut hulluksi. Kävin vuoden omaan laskuun terapiassa tämän henkilön takia, että sain työkaluja pitää pään kylmänä töissä kun provosointia ja mustamaalaamista ilmenee. Ja esihenkilön kanssa on tosiaan aivan paras kaveri, hyppäävät röökillä jatkuvasti ties mitä puhumassa. 

Meillä tilanne rauhoittunut nyt vain niiltä osin, että kiusaaja on vaihtanut seuraavaan henkilöön. Varmaan koska minusta ei enää saa reaktiota eikä muut enää minun osalta usko juttuja samalla lailla, niin tarvitsi uuden uhrin. 

Vierailija
51/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Myös työsuojavaltuutetulla on esimies. Älkää antako narsistin mellastaa!

Vierailija
52/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee itsensä kiusatuksi, silloin on kiusattu. Luuletko sinä päättäväsi miltä hänestä tuntuu? Eipä ihme, että hän tuntee olonsa kiusatuksi.

Vierailija
53/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla oli kerran narsisti esimiehenä. Hän kiusasi minua niin kuin oli tehnyt jo ennen kuin hänestä tuli esimies. Kun irtisanouduin, hän esiintyi loppukeskustelussa uhrina. Se taitaa olla narsistien tapa. Tiedän hänen kiusanneen muitakin, mutta niin vain hänen uransa on edennyt näinä vuosina ja hän on päässyt hyvin johtavaan asemaan. Ihmettelenkin, ettei johtopaikkoja täytettäessä käytetä kunnollisia psykologisia testejä. Tai sitten tuollaiset manipuloivat kaksinaamaiset ihmiset ovat nykymittapuiden mukaan ihanteellisia johtajia. Ehkä ne, jotka päätyivät häneen, ovat samanlaisia kuin hän. Suomessahan taitaa muutenkin olla paljon ongelmia nimenomaan johtamisessa ja vastuunkannossa.

Huvittavaahan on että nämä tapaukset on niin kaukana ihanteellisesta johtajasta kun voi olla, narsisteja yhdistää loputon tyhmyys joka syntyy kyvyttömyydestä olla väärässä, mikään ei tuhoa keskikokoista yritystä yhtä nopeasti kun narsisti esimies.

Vierailija
54/54 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokoomusperseet haluaa rangaista keikka työläisiä joiden etu on se, että ei tarvitse kärsiä myrkyllisessä työyhteisössä "ikuisesti" kuten vakituiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan