Oletteko ollut siskoksien kanssa
Kommentit (46)
En sikoksien mutta sisarusten kanssa juu. Oli hienoa teininä nuolla poikaystävän siskon pillua samalla kun poikaystävä nussi takaapäin
Seurustelin teini-iässä tytön kanssa, jota hänen kaksi pikkuveljeään kiusasivat kertomalla minulle tytön kuullen, miten isosisko oli näyttänyt heille pyynnöstä saunassa ylälauteella istuen pimppiään.
Oli kuulemma levittänyt oikein ja työnnellyt sormiaan sisälleen. Ilmeisesti pojat olivat runkanneet samalla tai kaikki kolme olivat runkanneet yhdessä.
Tyttö oli kovasti kiusaantunut, mutta ei tuo minua häirinnyt, oikeastaan päinvastoin.
En silloin seurustellessa, mutta aina tulin avovaimon siskon kanssa hyvin juttuun. seurustelu loppui, ja muutin kauemmaksi helsingistä. Parin kk päästä oli vkl tilaisuus ja olin hotellissa vkl:n ja niinhän illalla näin tämän siskon yökerhoon menossa, ja lähdettiin ottamaan yhdet huoneen minibaarista ennen kuin sen työkaverit kanssa paikalla. ei siinä pahemmin minulla hävittävää, hän kyllä oli vielä parisuhteessa, mutta kohtahan sitä pussailtiin. rohkeasti kättä vein reidelle ja hameen alle, hän ei estellyt, ei edes kun aloin ottamaan pikkuhousuja pois. vein pääni haarojen väliin ja hetken kielellä kun hellin, sormi peppuun....voi miten hän nautti jo siitä. täytyy muutenkin sanoa että paljon siskoaan aistillisempi. siinä jäi yökerhot kokematta sitä illalta, ja aamuyöllä nainen taksilla kotiin. aamulla tuli "hymiö ja kiitos. älä kerro XXX:lle kiltti". Terveisiä vaan Helsinkiin jos luet ;)
Ei sängyssä, mutta pikkupoikina vakoiltiin parhaan kaverin kanssa sen isosiskoa ja sen poikakaveria kun ne kävi usein läheisellä laavulla panemassa.
Joskus pikkupoikana ajautui tilanne naapurin siskosten kanssa puutarhan perällä siihen perinteiseen että mä näytän jos sä näytät ensin.
Näytin niille sitten jankkaamisen jälkeen pientä, seisovaa kikkeliäni, mitä ne hihittäen ihmettelivät ja yllytyksen jälkeen ensin vanhempi ja sitten nuorempi näyttivät minulle viivapimppujaan. Pyysin niitä koskemaan kädellään kikkeliäni ja vanhempi niistä koettikin sitä varovasti. Neuvottuani liikuttamaan esinahkaa edestakaisin siskot kumartuivat katsomaan ihmettä aivan läheltä. Koskettelin varovasti molempien pimppuja ja työntelin sormeani heidän sisäänsä. Molemmat kostuivat selvästi vaikka arastelivat. Tunsin kuin minua alkaisi kusettaa kovasti ja pissa tulisi ihan väkisin ja kikkelistäni purkautui kirkasta limaa tytön käsille. Tilanne keskeytyi tyttöjen äidin huutaessa niitä kotiin syömään.
Jos muistan oikein olin tuolloin jo ensimmäisellä luokalla koulussa.
Ei siskosten, mutta sisarusten - tavallaan!
Veljeni oli päässyt ripille sinä keväänä -87 ja koko seuraavan kesän tuo 15-vuotias isoveljemme nai kaksi vuotta nuorempaa sisartamme aina kun vanhempiemme silmä vältti.
He tekivät jatkuvasti sitä kotona vanhempiemme ollessa töissä, metsässä asuinalueemme takana, naapurin vanhassa perunakellarissa, seisaaltaan autokatoksen takana ja missä hyvänsä. Aluksi vakoilin heitä salaa, mutta paljastuttuani muistan olleeni veljeni luvalla ja käskystä kontillani heidän vieressään katselemassa ihmettellen, miten veljeni paksu, siskoni mehuista kiiltelevä ja kummasti kasvanut kikkeli liukui edestakaisin siskoni piukassa, miltei karvattomassa pimpissa sisaremme voihkiessa , vikistessä ja ikään kuin kouristellessa ja miten veljemme sitten tempaisi ylös ja alas nytkähtelevän kikkelinsä maiskahtaen ulos sisarestamme vain muutaman työnnön jälkeen niin, että ensimmäinen ruiskaisu jotain valkoista nestettä osui siskomme punaiselle pimpille ja loput hänen vatsalleen ja kasvoilleen. Tuo kaikki sai aikaan oudon ja ennestään tuntemattoman kihelmöinnin vatsassani ja jalkovälissäni, kummallisen lämmön ja jännityksen, joka kuitenkin jätti minut jotenkin tyhjäksi ja kaipaamaan jotakin, mistä en tiennyt.
Veljeni oli harmissaan heidän seksikertojensa lyhyydestä ja yritti kerrankin testimielessä täysimittaisia työntöjä vetäen kikkelinsä kokonaan ulos ennen sen plumpsauttamista taas sisään ja laskien työntöjä ääneen, mutta ensimmäisellä kerralla hän ei koskaan päässyt yli seitsemäntoista ennen kuin hänen täytyi kiireesti vetäistä sykkivä kikkelinsä ulos ja ihmetellessäni antaa huohottaen nesteensä taas ruiskahdella sisaremme päälle joka ei ihmeekseni tuntunut siitä pahastuvan. En tuolloin edes ymmärtänyt, mitä se oli ja mistä oikein ollenkaan oli kysymys, mutta tuntui vain jännältä saada olla mukana.
Täytettyäni heinäkuussa kymmenen vuotta veljeni yritti naida myös minua ja annoin sen tapahtua koska olin utelias nähtyäni hänen tekevän sen siskollemme kymmeniä kertoja. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään koska se sattui liikaa ja niin annoimme asian jäädä sikseen kun sisaremmekaan ei pitänyt ajatuksesta.
Elokuussa veljeni katosi moneksi kuukaudeksi ja jälkeenpäin olen saanut sellaisen kuvan, että isämme yllätti hänet sisaremme päältä ja hakkasi hänet toimittaen hänet sitten jonnekin lähes vuodeksi. Asiasta ei koskaan puhuttu perheessämme enkä vieläkään tiedä varmuudella mitä tapahtui.