Oletteko ollut siskoksien kanssa
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Täällä jos kysyt tuollaista, ni joka toinen on. Vaikkei naisella/vaimolla edes olis siskoa. Tai vastaajalla edes sitä naista/vaimoa
Ammattiepäilijän kuvitelmat muuttuvat taas hetkessä tiedon veroisiksi. Itä-Suomessa on jopa maakunta, jossa turvallisuussyistä ei uskota mitään, koska suurin kamaloitus on 'tulla narratuksi'. Aina tulee vastata: "Voep se olla niinnii, vuan voep se olla toesinnii." Kynis.mies
Kun perataan pois tilastovirheen sisältävät westermarckilaiset kuvitelmat yhdessä- ja erikseenkasvaneista, päästään varsinaiseen tosiasiaan, että yhdessäkasvaneet (sisarukset, kibbutsien lapset) tapaavat moninmoninkertaisesti useammin yhdessäkasvaneen kuin muun.
Tapaamisfrekvenssi, toisen iteratiivinen läsnäolo, on tärkeä tekijä seksipartnerin valinnassa, vaikkei pysyvää romanssia pyrittäisi luomaankaan. Sisarusseksi on PALJON kuviteltua yleisempää, mutta siitä ei naaman ja nimen kanssa puhuta, koska se on kansanperinteessä kauheinta, mitä voi tapahtua, ja jotkut edelleen pitävät kansanperinnettä totena. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Kun perataan pois tilastovirheen sisältävät westermarckilaiset kuvitelmat yhdessä- ja erikseenkasvaneista, päästään varsinaiseen tosiasiaan, että yhdessäkasvaneet (sisarukset, kibbutsien lapset) tapaavat moninmoninkertaisesti useammin yhdessäkasvaneen kuin muun.
Tapaamisfrekvenssi, toisen iteratiivinen läsnäolo, on tärkeä tekijä seksipartnerin valinnassa, vaikkei pysyvää romanssia pyrittäisi luomaankaan. Sisarusseksi on PALJON kuviteltua yleisempää, mutta siitä ei naaman ja nimen kanssa puhuta, koska se on kansanperinteessä kauheinta, mitä voi tapahtua, ja jotkut edelleen pitävät kansanperinnettä totena. Kynis.mies
Ap:n kysymys 'Oletteko ollut siskoksien kanssa' voi tarkoittaa joko seksiä kahden kanssa, jotka ovat keskenään sisaruksia tai seksiä oman sisaruksen kanssa. Olen käsitellyt tilastotieteen valossa vain jälkimmäistä vaihtoehtoa. Westermarck ei käsittänyt, millainen todennäköisyysero on kasvaa erikseen ja yhdessä, joten tuli verranneeksi niitä ikään kuin ne olisivat yhtä todennäköisiä. Kynis.mies
Samaanaikaan vuorotellen kumpaakin
Sängyssä joo. Oltiin silloin ehkä 8-10-vuotiaita. Seksiä en ole siskosten kanssa harrastanut.
Olen. Kerran siten, että siskokset olivat samaan aikaan sängyssä ja sitten siten, että ensin tuli pantua yhden kanssa, myöhemmin toisen kanssa. Vasta parin kuukauden päästä sain tietää, että olivat siskoksia. Olivat sisarussarjan nuorin ja vanhin. Olisikohan pitänyt panna myös sitä keskimmäistä.
Olen, tilanne oli kuin Kelan kaksi sisarta laulusta
En ole mutta olen ollut siskosten kanssa eri aikoina niin etteivät he ole tienneet olleensa saman miehen kanssa.
Olen, mutta selvisi vasta jälkikäteen tämä asia itselleni. Molemmat olivat yhden illan juttuja. Ensin olin nuoremmat 20v naisen kanssa, jonka tapasin baarissa ja muutamaa kuukautta myöhemmin päädyin opiskelijabileistä 23v naisen luokse. Nainen tarjosi vielä aamiaistakin ja jääkaapin ovessa oli valokuvia. Yhdessä kuvassa tämä nainen oli sen muutamaa kuukautta aiemman seksikumppanini kanssa ja kysyin randomisti jotain kuvista, jolloin selvisi, että ovat siskoksia. En maininnut asiasta hänelle mitään ja tuskin tietävät panneensa saman kundin kanssa. Molemmat olivat kiihkeitä ja aktiivisia sängyssä, tykkäsivät myös suuseksistä puolin ja toisin, nuorempi oli äänekkäämpi, vanhemmalla taas oli isommat rinnat, molemmilla posliinit. Vanhempi itse halusi aamulla uusinnan, nuoremman luokse en jäänyt yöksi, koska itselläni oli melko aikainen herätys seuraavana aamuna. Nämä nyt päällimmäisinä mielessä siskoksista.
Naapuri oli yksin kotona. Muija oli kesämökillä. Muijan sisko oli tullut soittanut ovikelloa. Astui sisään talutti naapurin makuhuoneeseen. Lähtiessä kiitti naapuria. Oli heti autoon päästyään soittanut siskolleen ja sanonut että panin miestäsi. Oli kaunaa nuoruus vuosista kun sisko oli vietellyt poikaystävänsä. Naiset on hulluja
Vierailija kirjoitti:
Naapuri oli yksin kotona. Muija oli kesämökillä. Muijan sisko oli tullut soittanut ovikelloa. Astui sisään talutti naapurin makuhuoneeseen. Lähtiessä kiitti naapuria. Oli heti autoon päästyään soittanut siskolleen ja sanonut että panin miestäsi. Oli kaunaa nuoruus vuosista kun sisko oli vietellyt poikaystävänsä. Naiset on hulluja
Kyllä siinä myös on ollut melko munaton mies, jos on moiseen lähtenyt mukaan.
En varsinaisesti sängyssä, vaan siskonpedillä. Olimme sukujuhlissa maalla. Tyttösisarukset, jotka ovat serkkujani, olivat samalla isolla patjalla. Tytöt olivat neljä ja kuusi ja minä viisi vuotta vanhoja. Hyvin nukuimme.
Kerran kaksostyttöjen kanssa
Ätija tytär kombo kiinnostaa enemmän ;P
Kaksosten kanssa, mutta oli vuosien väli. Abivuonna seurustelin toisen kaksosen kanssa ja muutama vuosi myöhemmin päädyin yhdeksi yöksi sänkyyn toisen kanssa.
En ole sentään pannut siskoksia, mutta olen nähnyt, kun tyttöystävän siskoa pantiin. Tästäkin jo 20 vuotta aikaa. Vaimon diskon olen nähnyt vahingossa alasti vilaukselta.
Täällä jos kysyt tuollaista, ni joka toinen on. Vaikkei naisella/vaimolla edes olis siskoa. Tai vastaajalla edes sitä naista/vaimoa