Kohta alkaa pikkujoulut.
Itselläni on riettaita kokemuksia pikku-jouluista, kuinka muilla. M45.
Kommentit (22)
Kaikki firman naiset tulevat jostain syystä kiimaan pikku jouluissa.
Mun pikkujoulut menee Portion boysia ja Pasia ja Anssia fiilistelemässä. Hyvinkäällä juhlitaan heidän tahtiin joulukuun viides päivä. Tapahtuman nimi on Pikkujoulut.
Vihaan pikkujouluja. Enkä aio mennä.
Pahaa ruokaa ja vielä pahempaa viiniä. Tulee huono fiilis pariksi päiväksi mutta sitten voi taas virkeinmielin harrastaa seksiä.
Viimme pikku joulujen jälkeisenä aamuna heräsin palkanlaskijan luota. Seksikäs 35v nainen, aina huoliteltu jakkupuvussaan ja korkokengissä. Näemme aina silloin tällöin töissä ja hän punastuu joka kerta. Tiedä vaikka sekstattaisiin taas tänä vuonna uudelleen.
Joku hajotti juhlapaikan vessan ja yksi juopunut kaveri jonka jäljiltä vessa oli ehjä joutui maksumieheksi. Ei auttanut vaikka todistettiin että se juoppo sammui jo alkuillasta pöytään. Oli jopa videotodiste kun jätkä makaa lattialla klo 20.30 ja vielä tuolloin oli toisten todistajien, minä mukaan lukien, havainto että vessa oli klo 21 ehjä. Se juoppo vietiin nimittäin ambulanssilla pois. Siinä vaiheessa hoksasin että pikkujoulut kannattaa kiertää kaukaa. Etenkin jos ja kun on mustamaalaavia vihamiehiä firmassa.
Vierailija wrote:
Mun pikkujoulut menee Portion boysia ja Pasia ja Anssia fiilistelemässä. Hyvinkäällä juhlitaan heidän tahtiin joulukuun viides päivä. Tapahtuman nimi on Pikkujoulut.
Voi jeeses sentään että tämä olisi minun painajainen :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi jeeses sentään että tämä olisi minun painajainen :D
En mä mikään fani ole, mutta hauskuutta tarviin elämääni :D
Suurimmaksi olen kuullut vain pahaa puhuttavan Portion boysista, (varsinkin tällä palstalla) mutta mua alkaa vaan innostaa ne joita toiset inhoo. Pasi ja Anssi mua enemmän kiinnostaa ja varmaan se että olen mies kertoo paremmin tästä mielenkiinnon kohteesta.
Todella syntistä aikaa, avioeroissa piikki.
Vierailija wrote:
Viimme pikku joulujen jälkeisenä aamuna heräsin palkanlaskijan luota. Seksikäs 35v nainen, aina huoliteltu jakkupuvussaan ja korkokengissä. Näemme aina silloin tällöin töissä ja hän punastuu joka kerta. Tiedä vaikka sekstattaisiin taas tänä vuonna uudelleen.
[ ] tapahtui
[X] päiväunia
nyt joonas nukkumaan jo..
Kaikista parhaat bileet mokata itsensä täysin. Siksi käyn vain ruokailemassa ja kahvittelemassa pikkujouluissa. Istun hetken ja sitten selvästä päästä kotia kohti. Seuraavana maanantaina juhlien jälkeen yleensä saa maukkaat naurut töissä, kun joku oikeen mokaillut.
Firman puolesta ei taida tulla mitään pikkujouluja. Koko aika vaan leikataan multa etuuksiani.
Työpaikan naisilta saa pillua joka pikkujouluissa, ketähän panisi tänä vuonna, kenties Tiinaa🤔
Meillä on tulossa niin tylsät pikkujoulut, että jätän väliin.
Pikkujoulut on pikkupilien ja pikkupillujen festivaali!!
Kyllä käyn alkuillasta. Sitten aina sen kanssa, jonka kanssa on sovittu jo etukäteen, karataan hänen luokseen. Pikku maistissa tulee paremmat ja pidemmät sänkyhommelit kuin juovuksissa. Tänä vuonna asia on jo sovittu reskontranhoitajan kanssa. Viimevuotinen pikkujouluystäväni vaihtoi firmaa, mutta meillä riittää reserviä. Näin vanhempana hommat hoidetaan tyylikkäämmin kuin nuorena, jolloin sorruin läträämään liikaa viinaa.
Ikävä tulee kaikenmaailam risteilyjä työporukalla, aina kun linja-auton ikkunasta kylä hävisi, vaihettin paikkaa työ "morsiamen" viereen, huh oli ne reissuja....
Jos vaikka saisin tänä vuonna pikkujouluiltana viimeistään, kun viime kerrasta on kulunut jo vähän yli vuosi. Yksi varattu olisi mielessä.
On