Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyi erota työpaikasta

Vierailija
26.10.2023 |

Erosin toistaiseksi voimassa olevasta työsuhteesta.

Syynä oli, että työnantaja kävi välillä kiusaamassa kaikkia tekijöitä vuoronperään,

ja nöyryytti myös kaikkien kuullen, enkä saanut vuoteen pitää ainuttakaan lomapäivää.

Käski googlata kaiken, enkä saanut itse kehittää ongelmiin ratkaisuja.

Seuraava työpaikkan mihin olin menossa yhtäkkiä peruuntui, koska työnantaja mustamaalaa minua nyt kaikkialle.

Ilmoitin specifisemmin nämä syyt työvoimatoimiston virkailijalle kirjallisena, ja nyt olen työtön ja karenssissa.

Onko reilua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan tuosta loma-asiasta olla yhteydessä liittoon tai AVIin, kun toi on laitonta. Jos sulla siis oli loma-oikeutta kuitenkin? 

Vierailija
2/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuojelu? Liitto? Kyseessähän on vain sinun versiosi asiasta. En siis väitä että et puhu totta mutta työkkärillä on vain sinun sanasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajahullu taas palstalla. Huoh!!!

Vierailija
4/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko ammattiliittoon? Olisi hyvä käydä keskustelemassa heidän lakimiehen kanssa.

Vierailija
5/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hyvät liittykää liittoon, yksin ette pärjää, koska nallekarkkeja ei enää jaeta.

Vierailija
6/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syitä ja selityksiä maailmaan mahtuu, mutta työkkärin byrokratiaan ei erilaisilla nillityksillä ole väliä. Mikset etsinyt uutta työpaikkaa valmiiksi ja vasta sitten irtisanoutunut vanhasta? Yleensä ihmiset hoitaa selustansa kuntoon ennen näin radikaaleja vetoja.

Vierailija
7/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työpaikka tiedossa, mutta en ollut allekirjoitettanut vielä sopimusta. Paikka peruuntui viikon sisään kun erosin.

Vierailija
8/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla oli työpaikka tiedossa, mutta en ollut allekirjoitettanut vielä sopimusta. Paikka peruuntui viikon sisään kun erosin.

Onko sulla mitään kirjallista (suullinen lupauskin on toki riittävä, mutta sitä on vaikeampi sun todistaa) siitä, että sulle oli luvattu se työpaikka? Koska se riittää todisteeksi vaikka sopimusta ei ollutkaan. Ovat korvausvelvollisia, siis se uusi TA.

Vierailija
9/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäny ottaa yhteyttä, niin vanhaan työnantajaan työtodistuksen merkeillä, kuin uuteen mutta mitään ei vastata kummastakaan. Oli puhe että aloittaisin heti kun kykenen uudessa paikassa, eli kahden viikon irtisanoutumis ajan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi