Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen kuolee?

Vierailija
25.10.2023 |

Mistä johtuu että kaikki ihmiset kuolee jossain kohtaa elämää? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twillightissa vampyyrit ei kuole, ei ainakaan oikeesti.

Vierailija
2/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun on syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ois nyt kuolemattomia, Jumalan paratiisissa eläisi myös niitä jotka ei suostu Jumalan tahtoon ja ajattelee itse tietävänsä paremmin. Pitää olla kuitenkin ihmisellä vapaa tahto, muuten on pelkkä marionetti.

Vierailija
4/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi edes ajatella, että syntyminen tällaiseen maailmaan on minkään arvoista? Onneksi on mahdollisuus kuolla ja päästä täältä vihdoin pois, eikä tarvitse kitua ikuisesti.

Vierailija
5/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten joku voi edes ajatella, että syntyminen tällaiseen maailmaan on minkään arvoista? Onneksi on mahdollisuus kuolla ja päästä täältä vihdoin pois, eikä tarvitse kitua ikuisesti.

Joo en minä ainakaan ajattele että tämä maailma on mistää kotosin. Plus että jotkut elää vaan viikon, tai on vammasia. Ikuisuudessa on asiat hyvin. Täällä testataan kuin kohtelet heikompia. Välitätkö ja rakastatko Jeesusta. Muut menköön minne mielivät.

Vierailija
6/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joo en minä ainakaan ajattele että tämä maailma on mistää kotosin. Plus että jotkut elää vaan viikon, tai on vammasia. Ikuisuudessa on asiat hyvin. Täällä testataan kuin kohtelet heikompia. Välitätkö ja rakastatko Jeesusta. Muut menköön minne mielivät.

...omien himojensa ja halujensa perässä.

Vierailija
7/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Syystä tai toisesta ihmisen elintoiminnot lakkaavat. Silloin ihminen kuolee.

Vierailija
8/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa elämää..yleensä lopussa

Vierailija
9/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saattaa saavuttaa biologisen kuolemattomuuden tieteen avulla.

Vierailija
10/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Samat pallinaamat ja kaiken maailman hullut eläisivät ikuisesti? Se olisi minun helvetti...

Vierailija
11/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen. Rakastan elää ja elämääni, olen kiitollinen perheestä, lapsistano ja ystävistäni. 25-vuotiaana sairastin syövän ja kuolemanpelko oli läsnä. Mutten usko, että ihmiset pystyisivät olemaan onnellisia, jos tietäisimme olevamme täällä aina. Elämän ainutkertaisuus saa meidät ainakin toisinaan olemaan kiitollisia ja nauttimaan hetkistä.

Vierailija
12/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Edellinen oli siis vastaus tähän.

Vierailija
13/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin elää aina. En toki halua tällasta kipuilevaa ja kelvotonta sairasta kroppaa, mutta muuten. Kiinnostaisi kovasti vaikka mitä puuhata eikä yhtään haottaisi tieto siitä että en kuole vaan aina jatkuu tämä. Alkaisin maatilalliseksi, viljelisin jotain. Sitten voisin vaihtaa johonkin toiseen.

Nyt tuntuu lyhyeltä elämä. Ärsyttävä aika haittaa kun se kuluu liian nopeaan kun on kivaa.

Vierailija
14/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä luulen kans. Mutta ehkä Luoja puuttuu sitten jotenkin peliin.

Vierailija
15/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiinlankeemuksen myötä tuli kuolema ja kaikki paha maailmaan.

Alun perin tämä oli paratiisi, siitä osoituksena luomakunta. Viaton luomakuntakin saa kärsiä ihmisen takia.

Vierailija
16/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei.

Vierailija
17/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Eeva otti kielletyn omenan käärmeen käskystä. Tämänhän pitäisi jokaisen tietää. 

Vierailija
18/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska solut joko hiipuu tai villiintyy, eli aiheuttaa syövän.

https://yle.fi/a/3-9909607

Vierailija
19/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta eletään tavallaan ikuisesti, kun neurolink yhdistää meidän tietoisuuden virtuaalimaailmaan. Jippii. 

Maailma on aivan käsittämätön upea paikka, ja olisin halunnut seikkailla ja tutkia sitä paljon enemmän kuin tilaisuuksia tai mahdollisuuksia tuli.

Silti kaipaan Jumalan luo.

Vierailija
20/24 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonain päivänä löytyy geeni joka voidaan pysäyttää ja joka aiheuttaa vanhenemisen?