Mistä Aira Samulin sai omaisuutensa?
Asunto Bulevardilla on varmaan arvoltaan miljoonia, yli 100 000 euron taulukokoelma ja Lohjalla Hyrsylän mutka, jossa tontitkin maksavat ihan sievoisen summan ja perinnehirsitalon rakentaminen ei sekään ilmaista ole. Ammatti on kuitenkin ollut tanssija ja malli sekä Hyrsylän mutkan emäntä.
Kommentit (108)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Airan myötä kuolee myös hyrsylän mutka. Ei kiti saa sitä mitenkään pidettyä pystyssä. Ja Airaahan ihmiset ovat tulleet katsomaan ja nyt kun hän on poissa, niin tuskin pelkkä karjalamökki kiinnostaa niin paljoa, että haluttaisiin maksaa 40 e/käynti. Isoin omaisuus hänellä oli hyrsylä ja irtaimisto kaupunkiasunnossa. Haaskannut vuokriin satoja tuhansia euroja.
Hyrsylän mutkan ja sen pihapiirin juridinen omistaja on Aira Samulinin säätiö. Airahan myli paljon taulujaan Hyrsylän mutkan kulujen peittämiseksi, jäljellä olevat taulut omistaa Aira Samulinin säätiö.
"40v. juhlavuottaan viettävä Hyrsylän Mutka on säätiöity ja tätä nykyä myös Museoviraston ja ELY-keskuksen toimesta rakennusperinnelain suojelema kohde. Toiminta tulee jatkumaan nykyisessä muodossaan myös tulevaisuudessa."
Takoi rahaa? Viime tilikaudella tulos 31 tuhatta. Kolme edellistä kautta miinuksella.
Vierailija wrote:
Airan asuintalo Bulevardilla on aika huononnäköisessä talossa. Kun vertaa muihin taloihin, niin ihmeen huonon näköinen talo, likainen ja ei edes parvekkeilla lasituksia.
Muistetaanpa, että Bulevardin asunto on ollut vuokra- asunto josta Aira maksoi vuokraa 2600e/kk. Aira sai vuokransa maksettua pitämällä Airan tarinasalonkia, jossa kertoi ryhmille elämästään ja esitteli asuntonsa huipputekniikkaa, joka valvoi hänen hyvinvointiaan. On kertonut että saa hyvin vuokransa maksettua niillä tuloilla, mitä saa ryhmiltä. Olenko jossain nähnyt hinnan 40e/hlö, johon on sisältynyt myös Hyrsylänmutkan vierailu. Kuukaudessa 60 vierailijaa niin 2600e on kasassa.
Vierailija wrote:
Ollut myös vaateliikkeen omistaja.
Sillä ei ainaskaan rikastuta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Airan asuintalo Bulevardilla on aika huononnäköisessä talossa. Kun vertaa muihin taloihin, niin ihmeen huonon näköinen talo, likainen ja ei edes parvekkeilla lasituksia.
Parvekelasit on last season. Vai näyttää talo mielestäsi huonolta, meikkiäkö kaipaat ?
Noin vilkkaan kadun varrella lasit mahdollistaa sen, että parvekkeella tekee yleensä jotain. Koronan aikaan Aira vietti monta kuukautta kotonaan poistumatta kertaakaan. Itse olisin tuossa tilanteessa arvostanut kunnollista parveketta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aira asui vuokralla Bulevardilla. Vuokra n.2.500€. Kertoi itse medialle.
Tsiisös, mitä järkeä maksaa tuollaista vuokraa?
Fiksuna pitänyt ehkä firman piikkiin joten voi vähentää vuokrat tai ainakin osan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Muistetaanpa, että Bulevardin asunto on ollut vuokra- asunto josta Aira maksoi vuokraa 2600e/kk. Aira sai vuokransa maksettua pitämällä Airan tarinasalonkia, jossa kertoi ryhmille elämästään ja esitteli asuntonsa huipputekniikkaa, joka valvoi hänen hyvinvointiaan. On kertonut että saa hyvin vuokransa maksettua niillä tuloilla, mitä saa ryhmiltä. Olenko jossain nähnyt hinnan 40e/hlö, johon on sisältynyt myös Hyrsylänmutkan vierailu. Kuukaudessa 60 vierailijaa niin 2600e on kasassa.
Minusta tämä Airan rahankäyttö oli nerokasta. Hän tienasi sen verran, että pystyi asumaan turvallisesti kauniissa kaupunkikodissaan viimeiset vuotensa.
Kovalla työllä ja nimenomaan teki töitä loppuun asti. Siinä mallia meille nuoremmille.
Vierailija wrote:
Mullakin on 100000euron taulukokoelma, itse maalasin.
Hienoa että joku maksaa niistä noin paljon. Onnea!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aira asui vuokralla Bulevardilla. Vuokra n.2.500€. Kertoi itse medialle.
Tätä en ymmärrä. Asunto oli 115 neliötä ja vuokra vain 2500 ?
Tampereen keskustassa 75neliötä vähän päälle tonnin.
Ap.... Ym...Mitä teette tiedolla millä Samulin rikastui. Rehellinen vastaus.... Minä en tee sillä tiedolla mitään omassa elämässäni. 🙄
Vierailija wrote:
Mistä tuo taulukokoelma on keksitty?
Googlea et osaa käyttää?
Vierailija wrote:
Asui vuokralla Bulevardilla ja vuokra 2600e/kk. Siitä löytyy lehtijuttukin. Aira sai vuokrarahat siitä, kun alkoi ottamaan vierailuryhmiä kotiinsa, joille kertoi elämänsä tarinoita ja esitteli asuntoaan ja laitteita jotka rekisteröivät voinnin muutoksensa ja tieto lähti voinnin muutoksesta oitis läheisilleen. Aira on kertonut, että vastaanotan täällä kotonani ryhmiä maksua vastaan ja puhun ihmisille elämästäni ja kokemuksestani- ja sillä sään hyvin 2600 euron vuokran maksettua. Eli Aira piti tarinasalonkia kotonaan.
Todennäköisesti hänellä on ollut firma, joka on maksanut vuokran Bulevardin asunnosta.
oisiko saanut kirjoistaan tuloja? Ehkä peri tyttärensä, joka taas peri isänsä, jne? No spekulaatiota vaan. M-sairas ei ehkä paljon omistanut.
Vierailija wrote:
oisiko saanut kirjoistaan tuloja? Ehkä peri tyttärensä, joka taas peri isänsä, jne? No spekulaatiota vaan. M-sairas ei ehkä paljon omistanut.
Siis tytär oli M-sairas, ei Arja.
Työn teosta sai ennen rahaa ja vielä nykyäänkin. Niinkuin Orpokin kehottaa menemään töihin.
Vierailija wrote:
Eiköhän tuo ihan työllä ole ansainnut Tuskin sitä kukaan on hänelle antanut.
Vain säkällä menestyy eikä tässä ole poikkeusta.
-Viera-
Oli yrityksellä varmaan monenlaisia yhteistyökuvioita. Taisi mainostaa mm. ravintolisiä. Pienistä puroista muodostui isompi virta, ja sitähän se yrittäminen on.
Vierailija wrote:
Ap.... Ym...Mitä teette tiedolla millä Samulin rikastui. Rehellinen vastaus.... Minä en tee sillä tiedolla mitään omassa elämässäni. 🙄
Olen niin utelias moukka, että haluan heti kuoleman jälkeen, kun ihmistä ei ole vielä hautaan saatettu kaivella hänen asioitaan..
Mullakin on 100000euron taulukokoelma, itse maalasin.