Käyttekö ikinä kahvilla, mutta sanotte puolisolle menevänne esim. Kauppaan?
Käyttekö ikinä kahvilla, mutta sanotte puolisolle menevänne esim. Kauppaan?
Kommentit (64)
Eikö se puoliso yhtään ihmettele, että kaupassa on käyty, mutta yhtään ruokaa ei ole tullut jääkaappiin?
Kyllä parisuhteessa on jotain vikaa jos ei voi sanoa toiselle suoraan menevänsä kahville vaan pitää valehdella menevänsä kauppaan.
Vierailija wrote:
Eikö se puoliso yhtään ihmettele, että kaupassa on käyty, mutta yhtään ruokaa ei ole tullut jääkaappiin?
Ei, tai joskus käyn sen jälkeen
Joskus en tiedä mihin olen menossa mutta haluan vaan mennä johonkin ja sanon "meen kaupungille", tai "kirjastoon" mihin useimmiten päädynkin.
Vierailija wrote:
Miksi valehdella sellaisista asioista.
Mun elämä on ainakin niin helpompaa
Jotkut täällä ei tajua ap:n pointtia. Joskus on kiva vaan mennä ulos eikä raportoida kellekään, kuin ennen vanhaan sinkkuna. Kun asuu yhdessä on kuitenkin outoa vain yhtäkkiä poistua sanomatta mitään, ja joskus haluaa vaan yksin kahville. Tai muuta jotain ihan arkista.
Vierailija wrote:
Jotkut täällä ei tajua ap:n pointtia. Joskus on kiva vaan mennä ulos eikä raportoida kellekään, kuin ennen vanhaan sinkkuna. Kun asuu yhdessä on kuitenkin outoa vain yhtäkkiä poistua sanomatta mitään, ja joskus haluaa vaan yksin kahville. Tai muuta jotain ihan arkista.
Niin juuri
AP
Vierailija wrote:
En, miksi ihmeessä tekisin niin?
Kyllä minä käyn kahvilla, mutta miksi ihmeessä sanoisin miehelle käyväni kaupassa enkä kahvilla?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Millä tavalla elämä voi olla helpompaa niin, että ei voi sanoa miehelle käyvänsä kahvilla vaan pitää valehdella?
Joskus vain ajan autolla että saan olla hetken rauhassa ja kuunnella musiikkia
Sanon, että meen kauppaan
Vierailija wrote:
Taitaa ap:n pointti olla kuitenkin se, että hänellä mustasukkainen ja kontrolloiva mies, ehkä vielä saitakin.
Monesti olen sanonut, että haen jäätelöä kaupasta, mutta olen kuitenkin mennyt naapuritalon miesten järjestämään "junaan".
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin juuri
AP
Mutta kuitenkin pitää raportoida menevänsä kauppaan? Ei nyt millään aukea tämän jutun pointti? Ihan sama kai se olisi jättää sanomatta kauppaan meno ja sanoa vaan menevänsä ulos.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Millä tavalla elämä voi olla helpompaa niin, että ei voi sanoa miehelle käyvänsä kahvilla vaan pitää valehdella?
Kaikki on iloisempia niin
Meillä ei pidetä rahan tuhlauksesta
Ja ei...
en halua erota " siasta " koska haluan käydä kahvilla. Kaikki on hyvin näin
Niin miksi et voi sanoa suoraan käyväsi kahvilla? Tai meneväsi ulos, jos haluat kerran olla salamyhkäisempi?
Vai olenko se vain minä