Miten Remu Aaltonen on vanhentunut
Kommentit (19)
On 75v, pitäisikö olla nuoren näköinen?
Remuhan kaatui kotonaan, kyllä se tuossa iässä vanhentaa nopeasti. Ja on tosiaan jo 75-vuotias.
Näen joskus Remua Arabiassa. Kyllä on nuorekas ja juttu lentää. Ihana tyyppi.
Ai, minusta nuo viikset on oikein seksikkäät ja mies on nuoremman näköinen.
Kroppa kuihtunut ja hartiat köyryssä yhä enemmän. Näyttää et vaan iso pää jääny jäljelle.
Varmaan silleen vanhentunut, että on elänyt 75 vuotta.
Veikkaan, että vanhentunut samalla tavalla kuin kaikki muutkin ihmiset.
Vierailija wrote:
Remuhan kaatui kotonaan, kyllä se tuossa iässä vanhentaa nopeasti. Ja on tosiaan jo 75-vuotias.
Ai? En tiennytkään että kaatuilu vanhentaa.
Rikollinen pirinisti. Ei jatkoon.
Ei liity kommentiisi mutta Remu on nuorekas ikäisekseen kun vertaa saman ikäisiin. Hän on hallinnut elämänsä. Hän on Suomen kaikkein ainutlaatuisin kautta Suomen historian. Olen pahoillani aiheuttamastani pettymyksestäni. 100 vuotiaasta ihan teinaarin ihailevat hänen vahvuutta ja elämän ymmärtämistä...
Oltiin joskus kauan sitten pikkujouluissa samassa seurueessa kuin Remu Aaltonen. Todella hienokäytöksinen herrasmies.
Mä näin sen noin 10 vuotta sitten. Käveli ihan kumarassa kepit apunaan. Oikeasti onko vasta 75v? Luulin silloin että on ainakin yli 80v ja todella huonokuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin sen noin 10 vuotta sitten. Käveli ihan kumarassa kepit apunaan. Oikeasti onko vasta 75v? Luulin silloin että on ainakin yli 80v ja todella huonokuntoinen.
Remuhan oli nuorempana ja noin päälle nelikymppiseksi varsin hyväkuntoinen ja atleettinen. Joutui vuonna 1996 koiravaljakko-onnettomuuteen ja kai osittain halvaantui. Kuntoutui pitkään ja joutui opetella kävelemään uudestaan yms. Siitä tuo motoriikka kai osittain kärsi. Ei Remu ole koskaan ollut muuten "todella huonokuntoinen".
Missä uusia kuvia?
Katsoin tuossa kun tuli vanhasta Rockstop-ohjelmasta koostetta niin Remuhan on ollut tosi särmän näköinen silloin joskus v1990.