Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensin suomalaiset menettivät rahansa Nokiassa, Talvivaarassa, sitten Fortumissa, Nokian renkaissa ja nyt

Vierailija
25.10.2023 |

Kenpowerissa 🤭

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen aikoinani ostanut Fortumin osakkeita 13,95 euron kappalehinnalla. Tänään osakkeen hinta on 10,93 euroa, joten sen mukaan olen noin 2 euroa tappiolla. Mutta näiden 10 vuoden aikana olen saanut jokaiselle osakkeelle osinkoja verojen jälkeen yhteensä 8,99 euroa. Kokonaisuudessaan olen siis edelleen selvästi voitolla.

Osakesijoittaminen ei ole hätähousujen hommaa.

Tämähän se. Ap;n kaltaiset kuvittelevat ajattelevan, että kaikki ovat ostaneet osakkeensa juuri osakurssin huipulla ja unohtavat kokonaan osingot. 

Vierailija
42/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romahti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan Kankkulan Kaivoon ne suomalaisten rahat menee. Oligarkit ja korruptoitunut ukrainalaisjohto myhäilee tyytyväisenä ja lentelee pitkin poikin maailmaa, suomalainen köyhä kiristää vyötä ja ottaa nöyränä pilkan ja kurituksen vastaan.

Vierailija
44/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettävät rahansa yleensäkin Helsingin pörssissä. Ihan paska pörssi, eikä muuksi muutu. Itse olen omat sijoitukset siirtänyt aikoja sitten ulkomaille, arvatkaa harmittaako. Helsingin osakkeisiin en koske pitkällä tikullakaan.

Vierailija
45/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste. Jengi ostaa sitä laskevaan kurssiin ihan pää märkänä. Siinä uusin mätäpaise, jossa piensijoittajat lypsetään.

Vierailija
46/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nokian Renkaat nousee vielä! Aivan varmasti! Näin uskon! Ostetaan lisää vaikka -40% onkin sukeltanut!

Nokian renkaat valmistaa aivan paskoja tuotteita. Meluisia ja huonoja.

En enää ikinä osta Nokian renkaita.

Jep. Etenkin nastarenkaat ovat vuodesta toiseen kammottavia meluajia. 

Kamala ujellus kun ajaa yli kahdeksaakymppiä. Tosin harvalla tiellä tarviikaan ajaa sen kovempaa talvella kun talvinopeusrajoitukset.

Vierailija
47/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako Nestettä. Myös Technomen, sekä kansan kestosuosikki Kesko.Viimeisin jännä juttu Innovaatiofirma Nanoform.

No en voi kyllä väittää, että olisin nesteen takia menettänyt rahaa. Totta on, että olisin siitä saanut tuplaten ja enemmänkin verrattuna tähän päivään, jos olisin sen huippuhintaan myynyt. Mutta toisaalta, sen vajaan 15 vuoden aikana mitä olen osakkeita omistanut, neste on maksanut osinkoa moninkertaisesti verrattuna siihen hintaan, millä sen ostin. Vaikka se siis menettäisi arvonsa kokonaan, on pitkäaikainen sijoitus silti jäänyt satoja prosentteja plussalle. 

Vierailija
48/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan Kankkulan Kaivoon ne suomalaisten rahat menee. Oligarkit ja korruptoitunut ukrainalaisjohto myhäilee tyytyväisenä ja lentelee pitkin poikin maailmaa, suomalainen köyhä kiristää vyötä ja ottaa nöyränä pilkan ja kurituksen vastaan.

Iigorilta ei ole kysytty mielipidettä asiaan.

Vierailija
49/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa."

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/tauno_rantalan_profetia__varo…

Vierailija
50/50 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Finnairiin sijoittaneita?