Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensin suomalaiset menettivÀt rahansa Nokiassa, Talvivaarassa, sitten Fortumissa, Nokian renkaissa ja nyt

Vierailija
25.10.2023 |

Kenpowerissa đŸ€­

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. MinĂ€ olen aikoinani ostanut Fortumin osakkeita 13,95 euron kappalehinnalla. TĂ€nÀÀn osakkeen hinta on 10,93 euroa, joten sen mukaan olen noin 2 euroa tappiolla. Mutta nĂ€iden 10 vuoden aikana olen saanut jokaiselle osakkeelle osinkoja verojen jĂ€lkeen yhteensĂ€ 8,99 euroa. Kokonaisuudessaan olen siis edelleen selvĂ€sti voitolla.

Osakesijoittaminen ei ole hÀtÀhousujen hommaa.

TĂ€mĂ€hĂ€n se. Ap;n kaltaiset kuvittelevat ajattelevan, ettĂ€ kaikki ovat ostaneet osakkeensa juuri osakurssin huipulla ja unohtavat kokonaan osingot. 

Vierailija
42/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Romahti

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ukrainan Kankkulan Kaivoon ne suomalaisten rahat menee. Oligarkit ja korruptoitunut ukrainalaisjohto myhÀilee tyytyvÀisenÀ ja lentelee pitkin poikin maailmaa, suomalainen köyhÀ kiristÀÀ vyötÀ ja ottaa nöyrÀnÀ pilkan ja kurituksen vastaan.

Vierailija
44/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MenettÀvÀt rahansa yleensÀkin Helsingin pörssissÀ. Ihan paska pörssi, eikÀ muuksi muutu. Itse olen omat sijoitukset siirtÀnyt aikoja sitten ulkomaille, arvatkaa harmittaako. Helsingin osakkeisiin en koske pitkÀllÀ tikullakaan.

Vierailija
45/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Neste. Jengi ostaa sitÀ laskevaan kurssiin ihan pÀÀ mÀrkÀnÀ. SiinÀ uusin mÀtÀpaise, jossa piensijoittajat lypsetÀÀn.

Vierailija
46/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nokian Renkaat nousee vielÀ! Aivan varmasti! NÀin uskon! Ostetaan lisÀÀ vaikka -40% onkin sukeltanut!

Nokian renkaat valmistaa aivan paskoja tuotteita. Meluisia ja huonoja.

En enÀÀ ikinÀ osta Nokian renkaita.

Jep. Etenkin nastarenkaat ovat vuodesta toiseen kammottavia meluajia. 

Kamala ujellus kun ajaa yli kahdeksaakymppiÀ. Tosin harvalla tiellÀ tarviikaan ajaa sen kovempaa talvella kun talvinopeusrajoitukset.

Vierailija
47/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlkÀÀ unohtako NestettĂ€. Myös Technomen, sekĂ€ kansan kestosuosikki Kesko.Viimeisin jĂ€nnĂ€ juttu Innovaatiofirma Nanoform.

No en voi kyllĂ€ vĂ€ittÀÀ, ettĂ€ olisin nesteen takia menettĂ€nyt rahaa. Totta on, ettĂ€ olisin siitĂ€ saanut tuplaten ja enemmĂ€nkin verrattuna tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn, jos olisin sen huippuhintaan myynyt. Mutta toisaalta, sen vajaan 15 vuoden aikana mitĂ€ olen osakkeita omistanut, neste on maksanut osinkoa moninkertaisesti verrattuna siihen hintaan, millĂ€ sen ostin. Vaikka se siis menettĂ€isi arvonsa kokonaan, on pitkĂ€aikainen sijoitus silti jÀÀnyt satoja prosentteja plussalle. 

Vierailija
48/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan Kankkulan Kaivoon ne suomalaisten rahat menee. Oligarkit ja korruptoitunut ukrainalaisjohto myhÀilee tyytyvÀisenÀ ja lentelee pitkin poikin maailmaa, suomalainen köyhÀ kiristÀÀ vyötÀ ja ottaa nöyrÀnÀ pilkan ja kurituksen vastaan.

Iigorilta ei ole kysytty mielipidettÀ asiaan.

Vierailija
49/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Ja MinÀ Herra pÀÀtökseni mukaan annan tulla tÀhÀn maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tÀtÀ korkeaa elintasoa."

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/tauno_rantalan_profetia__varo

Vierailija
50/50 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko Finnairiin sijoittaneita?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kahdeksan kolme