Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin suomalaiset menettivät rahansa Nokiassa, Talvivaarassa, sitten Fortumissa, Nokian renkaissa ja nyt

Vierailija
25.10.2023 |

Kenpowerissa 🤭

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla entisiä WinCapita-sijoittajia paikalla, jos kuvittelee osakkeen hinnan muuttuvan suuntaan tai toiseen näillä lätinöillä.

Vierailija
22/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen shortannut Kempoweria koko tämän viikon. En ole edes ehtinyt laskemaan vielä paljonko olen netonnut mutta joka tapauksessa paljon.

En voi käsittää tätä mekanismia että pörssissä tienaa sillä kun laittaa rahaa likoon jonkun osakkeen laskun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä luuraa Talvivaara?

Vierailija
24/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen shortannut Kempoweria koko tämän viikon. En ole edes ehtinyt laskemaan vielä paljonko olen netonnut mutta joka tapauksessa paljon.

En voi käsittää tätä mekanismia että pörssissä tienaa sillä kun laittaa rahaa likoon jonkun osakkeen laskun puolesta.

Se mikään mekanismi ole, vaan lainataan toisten omistamia osakkeita ja palautetaan sovitun ajan kuluttua takaisin. Lainaamisesta maksetaan pieni provisio. Tuossa hommassa pitää olla alkupääomaa ja kylmät hermot, sekä lompakko, joka kestää ajoittaiset isot tappiot.

Vierailija
25/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä hetki ostaa :)

Vierailija
26/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen aikoinani ostanut Fortumin osakkeita 13,95 euron kappalehinnalla. Tänään osakkeen hinta on 10,93 euroa, joten sen mukaan olen noin 2 euroa tappiolla. Mutta näiden 10 vuoden aikana olen saanut jokaiselle osakkeelle osinkoja verojen jälkeen yhteensä 8,99 euroa. Kokonaisuudessaan olen siis edelleen selvästi voitolla.

Osakesijoittaminen ei ole hätähousujen hommaa.

Vierailija
27/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jaa. Minä olen aikoinani ostanut Fortumin osakkeita 13,95 euron kappalehinnalla. Tänään osakkeen hinta on 10,93 euroa, joten sen mukaan olen noin 2 euroa tappiolla. Mutta näiden 10 vuoden aikana olen saanut jokaiselle osakkeelle osinkoja verojen jälkeen yhteensä 8,99 euroa. Kokonaisuudessaan olen siis edelleen selvästi voitolla.

13,95€ - 10,93€ = 3,02€

Eli turskaa on tullut 3 euroa per osake, eikä 2. Lisäksi on otettava inflaatio huomioon. Vaikka osake olisi tänäkin päivänä 13,95€, niin rahan arvon heikkenemisen myötä kymmenen vuoden ajalta tuon osakkeen arvo olisi reaalisesti laskenut kaksinumeroisen prosenttimäärän.

Vierailija
28/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

13,95€ - 10,93€ = 3,02€

Eli turskaa on tullut 3 euroa per osake, eikä 2. Lisäksi on otettava inflaatio huomioon. Vaikka osake olisi tänäkin päivänä 13,95€, niin rahan arvon heikkenemisen myötä kymmenen vuoden ajalta tuon osakkeen arvo olisi reaalisesti laskenut kaksinumeroisen prosenttimäärän.

Joo, myönnän kirjoitusvirheen. Mutta siitä huolimatta olen edelleen voitolla 5,97 €, kun osingot ottaa huomioon. Jos olisin jättänyt tuon 13,95 € kertaa osakkeiden määrä pankkitilille, siellä olisi melkein sama raha nytkin.

Vierailija
29/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo kaksi kertaa tehnyt suuret voitot Nokialla, ekalla kerralla niin paljon että pystyin ostamaan tuotoilla uuden auton. Tällä hetkellä ei ole mitään noista ap:n osakkeista mutta on yhtä sellaista mitä kukaan muu ei arvosta mutta tiedän että tulee nousemaan ja saan hyvät rahat, yhtiötä ja tietojani en paljasta.

Vierailija
30/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Psst! Nyt kannattaa laittaa ool-in Lehto grouppiin.

Ei saa höynäyttää aloittelijoita.

Vierailija
31/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehto Group on myös tuottanut monelle turskaa. Kurssi parhaimmillaan 13 euroa, nyt 0 01 euroa. Lohtuna on se, että paljoa ei enää vöi menettää.

Vierailija
32/50 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myydä kaikki turskalla oleva. Olo on sen jälkeen kevyt, jopa tyhjä. Vihellellen voi jatkaa eteenpäin.

Vierailija
33/50 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kempoweria kun osake kävi reilu viikko sitten alle 25 eurossa. Tänään myymällä pystyisi tekemään 10 k€ tilin. Laitanko myyntiorderin sisään vai kannattaako vielä odottaa vähän?

Vierailija
34/50 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kenpowerissa"

Se on Kempower

Eikös se olekaan miesten voimaantumisliike Ken Power, you're kenough

Vierailija
35/50 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Kempoweria kun osake kävi reilu viikko sitten alle 25 eurossa. Tänään myymällä pystyisi tekemään 10 k€ tilin. Laitanko myyntiorderin sisään vai kannattaako vielä odottaa vähän?

Ei kannata ahnehtia. Kymppitonni on kuitenkin kuukauden tili vaikka käteen jääkin vain se 7000.

Vierailija
36/50 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tienataan tällä

Vierailija
37/50 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut selville, että osakkeiden kurssit vaihtelee. Hyvä ap. Olet businessnero. 

Vierailija
38/50 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yks hyvä hankinta viime vuodelta enkä kerro mikä :)

Vierailija
39/50 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä Suomen oli huom PAKKO saada Uniperin ja miten kävi...

Vierailija
40/50 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako Nestettä. Myös Technomen, sekä kansan kestosuosikki Kesko.Viimeisin jännä juttu Innovaatiofirma Nanoform.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme