Ensin suomalaiset menettivät rahansa Nokiassa, Talvivaarassa, sitten Fortumissa, Nokian renkaissa ja nyt
Kommentit (50)
Nousee toki, jos kaikki laittaa rahaa sisään.
Vierailija wrote:
Onneksi en ostanut noita.
Ai niin mut on mulla vähän fortumia. Mutta ei paljon kuitenkaan.
Vierailija wrote:
Nokian Renkaat nousee vielä! Aivan varmasti! Näin uskon! Ostetaan lisää vaikka -40% onkin sukeltanut!
Nokian renkaat valmistaa aivan paskoja tuotteita. Meluisia ja huonoja.
En enää ikinä osta Nokian renkaita.
Kiinalainen sanonta: mikään puu ei kasva taivaaseen.
Itse tein vähän rahaa fortumilla ja renkailla. Oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Psst! Nyt kannattaa laittaa ool-in Lehto grouppiin.
Hahhaa, kerrankin tajusin myydä Kempowerit ajoissa! Tosin hävisin saman verran Fortumeilla. Uskon tosin, että parin vuoden sisään Fortum on taas ihan hyvissä hinnoissa. Ja maksaa se ainakin osinkoja. Rinkuloihin en ole koskenut vuosikausiin, ihmeellistä sekoilua siinä firmassa.
Eurossa kun ollaan, niin kuka käskee ostamaan pelkästään suomalaisfirmojen osakkeita?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nokian Renkaat nousee vielä! Aivan varmasti! Näin uskon! Ostetaan lisää vaikka -40% onkin sukeltanut!
Nokian renkaat valmistaa aivan paskoja tuotteita. Meluisia ja huonoja.
En enää ikinä osta Nokian renkaita.
Jep. Etenkin nastarenkaat ovat vuodesta toiseen kammottavia meluajia.
Vierailija wrote:
"Kenpowerissa"
Se on Kempower
Ken tietää, kellä poweria on.
En omista mitään osakkeita. Kun tulee eurojackpotissa päävoitto, niin voisihan sitä laittaa pari miljoonaa nokian renkaisiin. Kun on paljon rahaa, niin silloin ei haittaa vaikka tuo yritys menisi konkurssiin.
Luulen että Kenpowerista tulee samanlainen Teslan kanssa, kurssi menee siksakkia ylösalas ja isot pelurit pumppaa rahat.
Nokian renkaiden pelastus olisi että joku Continental tai muu ostaisi kuleskelemasta.
En siitä Kenpoweriin tai Barbiepoweriin, ainoastaan Grrlpoweriin.
KOP osakkeiden jonotus Aleksanterinkadulla ja Win Capita unohtui mainita.
Tein hyvän tilin Kempowerilla. Myin 51 € kurssilla. Ostan taas reilusti jos hinta putoaa jonnekin 26 paikkeille. Aletaan olemaan jo lähellä.
Olen shortannut Kempoweria koko tämän viikon. En ole edes ehtinyt laskemaan vielä paljonko olen netonnut mutta joka tapauksessa paljon.