Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu lähteä aamulla töihin?

Vierailija
25.10.2023 |

Itselläni ei ole asiasta kokemusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mukavalta! Tietenkin on mukavaa lähteä aamulla töihin. Lähden joka aamu hyvillä mielin töihin, sillä pidän työstäni hyvin paljon. Työni on minulle kuin harrastus, josta saan vielä palkkaakin oikein hyvin. Olen yrittäjä ja olen tehnyt työstäni juuri minun näköistä. Päätän itse työaikani ja niinpä olen töissä silloin kun lapset ovat koulussa ja mies tekee tlitä kotona. Illat ja viikonloput ovat vapaita,  limaa olen pitänyt tänä vuonna noin 4,5 viikkoa, jouluna tulee viikko lisää. Näin on mennyt nyt 15 vuotta. 

En oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät sellaista työtä, josta eivät pidä yhtään. Eivätkö he arvosta itseään ollenkaan? 

Lomaa, ei limaa. :)

Vierailija
22/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis kyllä typerältä lähteä aamulla töihin,onneksi ei tarvitse vaivautua. Mulla riittää puuhaa täällä mökillä jossa asun vakituisesti,kalastelen,kerään marjoja ja sieniä,metsästän riistaa ja teen kaikkea mukavaa ja nautinnollista.Onneksi on rahaa että voin toteuttaa tämän elämän muodon eikä tartte repiä stressiä työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aamut on kivoja. On mukava lähteä töihin, siellä tapaa ihmisiä, tulee mukavia juttuja, ja pidän kovasti työstäni. 

Vierailija
24/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja paljon. Liikenne täynnä hulluja kaahailijoita ja kännykän räplääjiä. Suurin stressi. 

Vierailija
25/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko on pyllystä. Joka kamari kiitää samaan aikaan töihin joka päivä ja ruuhkat kasvaa. Idiotismia koko ihmiskunta. 

Vierailija
26/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kivalta, joskus ei.

Vierailija
27/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin herääminen 5 pv viikosta on tympeää. 3-vuorotyö olisi minusta kiva, mutta alallani ei sellaista ole. Tein opiskelu aikana vuorotyötä ja tykkäsin päivätyötä enemmän niistä työajoista. Työn sisältö on päivätyssäni parempi joten siksi en kuitenkaan ole vaihtamassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi