Olen saanut ennustuslahjan, saat kysyä minulta nyt...
Yksi aihealue on johon en vastaa, kaikki muut käy!
Kommentit (38)
Vierailija wrote:
Pääseekö poikani opiskelemaan toivomaansa alaa?
...pääsee.
Vierailija wrote:
Ne voittavat lottonumerot jakoon
Tähän aihealueeseen en saa vastata....
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
...pääsee.
Sepä hyvä. Ainut vaan, että ei mulla ole poikaa...jännä, että tällaisia kuitenkin pystyt "ennustamaan"...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
...pääsee.
Sepä hyvä. Ainut vaan, että ei mulla ole poikaa...jännä, että tällaisia kuitenkin pystyt "ennustamaan"...
Oon saanut sellaisen kyvyn.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ne voittavat lottonumerot jakoon
Tähän aihealueeseen en saa vastata....
No sit lähdet kauppaan mukaan näyttämään mikä arpa voittaa.
Vierailija wrote:
Ihan trolli on... päivänselvää.
Niin on. Kerran tällä palstalla joku kyllä ennusti minulle sellaisen asian, joka oikeasti toteutui juuri niin kuin hän kertoi.
Mikä hevonen voittaa tänään Vermon raveissa neljännen lähdön.
Eihän tässä ole kuin kaksi vaihtoehtoa.
Ap uskoo itsekin, että hänellä on "kyky" ennustella tuntemattomille ihmisille asioita.
Ap tietää itsekin, että ei tietenkään ole, mutta hänestä on hauska leikkiä ennustajaa ja pilailla ihmisten kustannuksella. Välittämättä siitä, että joku heikko ja sairas ("tulenko kärsimään kivuista") voi vaikka uskoakin hänen sepustuksiaan.
Kummassakin tapauksessa ei vaadita kovinkaan suurta kykyä todeta, että ihan kaikki kynät eivät ole penaalissa. Tai sitten kyseessä on joku murkkuikäinen koulusta pinnaaja, jolloin sanoisin, että lopeta tämä ja mene sinne kouluun.
Menikö mieheni tapaamansa tuntemattoman naisen kanssa sänkyyn asti ( väittää että ei, vaan kävi kerran oluella ja sen jälkee ei enää tavattu)
Muutanpas. :D