Kuukautiskierto aina 26-29, nyt 31 pv ja kuukautisa ei näy, voinko olla raskaana vaikka käyttänyt kondomia mieheni kanssa??
Kommentit (33)
Kun pääsi putkahtaa kohdusta ulos,olet siinä yksin,siittämisen tulos. Sittiökin on ihminen vaan,eikä sitä julmasti tappaa saa! Abortti on rikos,sehän on selvää,ajattele ehkäisymenetelmää..
Hmm tosimies uskaltaa ajaa punaisia päin.
Ihan en usko, että yhdelläkään naisella voisi edes olla päivän kahden tarkkuudella menkat,eli hilloviikot,eli kurakelit,eli... No joo ..kyllä te tiedätte.
Koronanpelko alkaa viimein vain jäädä taakse.
Kyllä siihen kumiinkin voi joskus tulla reikä. Ei mikään ole 100% varmaa. Mutta joskus menkatkin voi heittää, jos on stressiä tms. Osta testi, niin saat varmuuden.
Minulla tänä vuonna yhtäkkiä muuttui kierto, aiemmin oli säännöllinen. Ekalla kerralla vähän ihmettelin kun kuukautiset myöhässä monta päivää mutta en hätiköinyt, koska tiesin, etten voi olla raskaana. Nyt on mennyt jo useammat menkat niin, että kierto vaan venyy ja venyy, joka kuukausi vaan pitenee. En edelleenkään panikoi, koska en voi olla raskaana. En näet harrasta seksiäkään eli raskaus ei mitenkään mahdollinen. Kroppa vaan säätää jotain.
Vierailija wrote:
Minulla tänä vuonna yhtäkkiä muuttui kierto, aiemmin oli säännöllinen. Ekalla kerralla vähän ihmettelin kun kuukautiset myöhässä monta päivää mutta en hätiköinyt, koska tiesin, etten voi olla raskaana. Nyt on mennyt jo useammat menkat niin, että kierto vaan venyy ja venyy, joka kuukausi vaan pitenee. En edelleenkään panikoi, koska en voi olla raskaana. En näet harrasta seksiäkään eli raskaus ei mitenkään mahdollinen. Kroppa vaan säätää jotain.
Paikat löystyy jos ei harrasta,mutta senhän sinä jo tiedätkin. 😜
Vierailija wrote:
Kroppa säätää jotain tai voi olla myös esim. merkki alkavasta kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Eli jos mitään muita hassuja hormonihäiriöön viittaavia oireita ilmenee, kannattaa tarkistuttaa…
Mulla alkoi jo kaksikymppisenä
Minkäs ikäinen ap on? Voisiko olla jo menopaussi-oireilua? Tokihan menkat voi myöhästyä esim. stressin tms. takia. Tee raskaustesti.
Tässä on tarkka selonteko tuosta aiheesta.
Pelkkää kondomiehkäisyä käyttävistä pareista tulee vuodessa raskaaksi 20-30%.
Menkat alkoi. Huh helpotus. T. Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Paikat löystyy jos ei harrasta,mutta senhän sinä jo tiedätkin. 😜
Mitä kumman väliä sillä minulle olisi? En aio enää koskaan harrastaa seksiä joten tiukkuudet on minulle yksi hevonhailee.
Hormonit hyrrää ja alakerrassa tapahtuu, tottakai kroppa menee hämilleen asiasta. Ihan normaalia.