Jos housun yläosa on tavallaan kuin fleecestä tehty liivi, niin mitä sen kanssa pitäisi pukea?
Ehkä olen tyhmä, mutta miksi tarvitsisi enemmän lämmitystä tuossa keskellä ja käsivarret vähemmän? Jos tuohon laittaa takin päälle, palelee käsivarret, jos laittaa lisäpaidan, on jo ehkä liian kuuma? Vaikeaa.. Mitä te pukisitte tuohon nyt kun on pari astetta lämmintä?
https://media.viskanassets.com/v2/sportshopenprod/large/A127738_308520_…
Kommentit (27)
Vierailija wrote:
Kamala. Hirveä. En panis.
Puhutko minusta?
t. kiltti mies
Ei ole kokemusta, mutta olen jollain muillakin merkeillä nähnyt samanlaisia ja miettinyt samaa, että mihin käyttöön. En ainakaan alle kouluikäiselle ostaisi, koska he tarvii suojaa selkään ja rinnuksille myös.
Kuten kuvassa, urheilualuspaita alle, liivi päälle ja takki sen päälle. Kylmällä college tai villapaita väliin.
Vierailija wrote:
Onpa vaikeasti esitetty kysymys, mutta kyllä minä ihan takin laittaisin tuo housuliivin päälle. Tai sitten hommaat irtohihat.
Irtohihojahan löytyy jokaisen prisman hyllyltä.
en ihan äkkiä keksi, mihin tällaiset pöksyt olisi optimit tai selvästi paremmat kuin jotkut muut. Onko kellään täällä oikeasti ollut lapsilla käytössä?
Vierailija wrote:
Kurahousuperverssi ratsastaa jälleen. Mee pois.
Nimenomaan näin. Tällä kertaa heruttaa kuvan kanssa. Mene kurahousupervo pois.
Äidit on innoissaan, kun lätäkön vesi pääsee takin helmasta ja kastelee fleecen ! En ymmärrä, miks se kuminen osa ei voisi jatkua ylemmäs ja sitten se henkseliosa voisi olla fleeceä?