Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos housun yläosa on tavallaan kuin fleecestä tehty liivi, niin mitä sen kanssa pitäisi pukea?

Vierailija
24.10.2023 |

Ehkä olen tyhmä, mutta miksi tarvitsisi enemmän lämmitystä tuossa keskellä ja käsivarret vähemmän? Jos tuohon laittaa takin päälle, palelee käsivarret, jos laittaa lisäpaidan, on jo ehkä liian kuuma? Vaikeaa.. Mitä te pukisitte tuohon nyt kun on pari astetta lämmintä?

https://media.viskanassets.com/v2/sportshopenprod/large/A127738_308520_…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuota vaatetta kutsuttiin ennen vanhaan haalariksi. Tässä tapauksessa haalarin yläosa on fleeceä.

N60

Äidit on innoissaan, kun lätäkön vesi pääsee takin helmasta ja kastelee fleecen ! En ymmärrä, miks se kuminen osa ei voisi jatkua ylemmäs ja sitten se henkseliosa voisi olla fleeceä?

Vierailija
22/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kamala. Hirveä. En panis.

Puhutko minusta?

t. kiltti mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta olen jollain muillakin merkeillä nähnyt samanlaisia ja miettinyt samaa, että mihin käyttöön. En ainakaan alle kouluikäiselle ostaisi, koska he tarvii suojaa selkään ja rinnuksille myös.

Vierailija
24/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kuvassa, urheilualuspaita alle, liivi päälle ja takki sen päälle. Kylmällä college tai villapaita väliin.

Vierailija
25/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onpa vaikeasti esitetty kysymys, mutta kyllä minä ihan takin laittaisin tuo housuliivin päälle. Tai sitten hommaat irtohihat.

Irtohihojahan löytyy jokaisen prisman hyllyltä.

Vierailija
26/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan äkkiä keksi, mihin tällaiset pöksyt olisi optimit tai selvästi paremmat kuin jotkut muut. Onko kellään täällä oikeasti ollut lapsilla käytössä?

Vierailija
27/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kurahousuperverssi ratsastaa jälleen. Mee pois.

Nimenomaan näin. Tällä kertaa heruttaa kuvan kanssa. Mene kurahousupervo pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä