Mikään ei saisi maksaa mitään, mikään ei mene kaupaksi!
Siis mulla on kahdet uudet pitkävartiset talvikengät jotka myisin pois koska pohkeet turvonneet sen verran ettei ne mahdu enää itselle.
Yritin myydä 30 eurolla per kengät, ei kukaan ole kiinnostunut. Laskin hintaa 20 euroon, ei kukaan vieläkään osta. Facebook kirpparilla joku tarjosi sitten 10 euroa.
Nämä on täysin käyttämättömät ja maksaneet kaupassa 60-70e/pari.
Hmm. Joo sitä sanotaan että tavaroiden hinta on se minkä joku suostuu maksamaan mutta mielestäni naurettavaa että uudet saapikkaat joutuisi antamaan lähes ilmaiseksi pois, että 20-30 euroakin olisi liikaa?
Kommentit (9)
Itse myin kerran käytettyä juhlamekkoa pitkään 50 eurolla (ovh yli 200e). Ei yhtään kyselyä vuoteen. Lopulta vein kirpparille ja 5e hinnaksi että menee varmasti ja saa ylimääräiset tavarat pois nurkista muuton takia, kesti sielläkin 2 viikkoa että joku osti sillä vitosella. :D
Tavaraa, hyvääkin, on nykyään vaan aivan liikaa kaikilla.
Heitin syyssiivouksessa ison määrän vaatteita pois joita kukaan ei huolinut edes ilmaiseksi. Hyväkuntoisia, mutta mulle pieniä. Semmosta se on.
60-70 eurolla ei saa laadukkaita talvisaappaita eikä laaduton kama kiinnosta, vaikka olisi ilmaista. Ja onneksi näin.
Koitappa myydä vähän käytettyjä tai edes kerran käytettyjä, ei kelpaa kenellekään.
Niin se vaan menee. Ei kukaan lähde ostamaan kirppikseltä samalla hinnalla kuin kaupasta.
Mutta kun kengistä tarttuu kynsisienet ja muut. Huonekaluissa niin paljon luteita että sohvat liikkuvat yöaikaan toiseen huoneeseen. Ei kukaan uskalla ostaa.
Olisi tullut halvemmaksi kun et olisi lihonut.
Säästö ruokakustannuksissa ja moneksi vuodeksi saapikkaita.
Kenen syy.
älä sössötä