Mitä tekisitte? Kyse omituisesta asunnosta ja sen kuukausimaksuista ja häädöstä??? Saatteko yhteyden pankkiin ja vakuutusyhtiöönne puhelimit
Mitä tekisitte? Kyse omituisesta asunnosta ja sen kuukausimaksuista ja häädöstä??? Saatteko yhteyden pankkiin ja vakuutusyhtiöönne puhelimitse?
Minulta on vapaus riistetty - mutta en nyt mene siihen tässä. Nyt MINUA PAKOTETAAN MAKSAMAAN ASONI KUUKAUSIMAKSUJA, JOITA EN HALUA MAKSAA ennen kuin saan yhteyden henkilöön jolla on valta sanoa jotain yrityksen asiassa. Sellaista en ole löytänyt ja olen jo yli 20 vuotta yrittänyt saada yhteyttä sellaiseen toiminnasta vastaavaan henkilöön, mutta ketään ei ole löytynyt. Kun etsin vastaavaa henkilöä huoltoyhtiöön niin päädyin pitkään 20 henkilön ketjuun jotka eivät kukaan koskaan pystynyt tekemään muuta kuin ohjaamaan seuraavalle, joka puolestaan antoi numeron eikä itse tiennyt mitään. Kun olin soittanut noin 20 henkilölle niin se meni jonnekin ulkomaille Venäjän taakse ja lopetin.
Nyt olen jättänyt kuukausimaksut maksamatta jotta pääsisin käsiksi vastuussa olevaan henkilöön. Mutta minut vietiin suljetulle osastolle mielisairaalaan jossa olen nyt ollut 2,5 kk. Nyt sosiaalityöntekijä hoitaa kuukausimaksuasiaani vaikka olen kieltänyt että kenellekään ei kuulu antaa minusta mitään tietoa. Siis taloyhtiö on suoraan ollut yhteydessä sossutanttaan tai tämän paikan hoitaja on. Nyt minun pitäisi mennä hänen kanssaan pankkiin maksamaan erääntyvät kuukausimaksun. EN OLE SAANUT MITÄÄN YHTEYTTÄ TALOYHTIÖÖN. EIHÄN TÄMÄ VOI MENNÄ NÄIN - TÄSSÄ ON JOTAIN TODELLA RIKOLLISTA ELI EPÄILEN ETTÄ KOKO HUUSIA PYÖRITTÄÄ RIKOLLISORGANISAATIOT.
Olen ilmoittanut taloyhtiölle niiden info-sivun kautta että heidän pitää lähettää ensin myöhästymismaksu joka kuukaudelta... montako kuukautta voi asua että alkaa tulla jotain jykevämpää - ilmoituksia häädöstä? Sitten on sellainenkin juttu että ei tämä mikään SELVÄ SAATAVA OLE ja helppo viedä oikeuteen koska asunto ei ole sellainen kuin asunnon pitäisi olla...
MITÄ MIELIPITEITÄ TEILLÄ HERÄÄ? OLISIN VALMIS MUUTTAMAAN HETI JOS JÄRJESTYISI JOKU PAREMPI BUNKKA JA PÄÄSISIN TÄÄLTÄ ULOS!
24.10.2023, KLO 16.14....
Kommentit (2)
Kyllä vuokra on maksettava vaikka et olisikaan asunnossa paikalla, jos vuokrasopimus on voimassa. Ymmärsin että olet holhouksen alaisena tai ainakin tällä hetkellä on sosiaalityöntekijä auttamassa asioissasi, kun et ole itse niitä voinut hoitaa. Häädön saa muistaakseni muutamassa kuukaudessa, jos toimiin ryhdytään.
Vielä ei ole hoitotasapaino saavutettu. Ota ihan rauhallisesti vaan.