Miehen on-off -ihastus
Eräs mies käyttäytyy sekavasti mua kohtaan. Välillä vaikuttaa todella selvästi ihastuneelta ja sitten ottaa taas etäisyyttä ja käyttäytyy välinpitämättömästi. Tätä vaihtelua on jatkunut kohta vuoden. Miksi näin?
Kommentit (42)
On/Off suhteet ovat todella rikkovia suhteita. Siinä menee itsetunto, itsearvostus ja kunnioitus ihan säpäleiksi jos vaan rakkaus on mukana kuvioissa yksipuolisesti.
Joo...Mäkin katoin tuollaista käytöstä vuoden ja se suhde johti lopulta katastrofiin.
Täällä taas näitä narsisseja viisastelee.
Kun teillä ei ole hajuakaan kyseisestä diagnoosista niin suosittelen olla näyttämättä typeryyttänne ja käyttämään osuvampaa taudinkuvaa. Esim mlkku.
Tunnekylmä mies. Ei osaa rakastaa vaan välillä näyttelee ihastunutta. Sitten vetäytyy ja tulee takas kun on jotain vailla.
Vierailija wrote:
Varattu mies tekee noin.
Lämmintä, kuumaa ja viileää vuorotellen.
Vaihtoehto 2: pitää vaihtopenkillä, koska vaihtoehto 1 ( ja 2 ja 3....) eivät ole vielä varmoja.
Käyttäjä2875 wrote:
Kun teillä ei ole hajuakaan kyseisestä diagnoosista niin suosittelen olla näyttämättä typeryyttänne ja käyttämään osuvampaa taudinkuvaa. Esim mlkku.
Voi olla ihan täysin kusipää myös.
Ootko koukussa tuohon mieheen kun et vaan lähde. Aika kauan oot jaksanut tota äijää katella. Luuletko muuttavasi hänet tai rakastavasi ehjäksi? Ei onnistu.
Mies on todella komea koska sinä nainen siedät tuota sekavaa käytöstä. Mies panee muita naisia ja pitää sinua löysässä hirressä. Jaa vain siksi koska kuvittelet että se komea mies rakastuisi sinuun.
Vierailija wrote:
Muilla tällaista ja miten on päättynyt?
Eivät pääty hyvin. Älä jää siihen.
Kommentoitte kuin ap olisi suhteessa tämän miehen kanssa, vaikka missään ei niin lue.
Itse otan ihastuksestani etäisyyttä, koska hän ei ole lainkaan aloitteellinen suuntaani. Selvästi nauttii huomiostani, mutta kaikki kanssakäyminen tapahtuu minun aloitteestani. Vaikka näennäisesti kylmenenkin, niin ihastus ei mihinkään katoa.
Oma historia on, että on rikottu useita kertoja enkä jaksa henkisesti ottaa enää riskiä uudesta pettymyksestä, ainakaan ennen kuin lapset muuttavat kotoa. Lapseni ansaitsevat turvallisen kodin, jossa isäkin voi hyvin. Mitään uusperhehaaveita minulla ei ole muutenkaan, mutta kyllähän naiskuviot vaikuttavat omaan mielialaan niin hyvässä kuin pahassa, vaikka lapset niistä pimennossa pitäisinkin.
Mites pimppihommat, annatko aina silloin tällöin miehelle, menet ja annat pimppiä kun hän pyytää, ehkä peppuakin.
Ei olla suhteessa, ja sivujuoni tämä on itsellenikin, kuten kerroin jossain poistetuista viesteistäni. Silti, tämän voisi hoitaa kypsemminkin...
Kerroin myös olleeni itse pari kuukauttapoissa kuvioista, jonka jälkeen olisi voinut jatkaa neutraalimmin,mutta mies käyttäytyikin suorastaan rakastuneesti...
Vierailija wrote:
Kommentoitte kuin ap olisi suhteessa tämän miehen kanssa, vaikka missään ei niin lue.
Itse otan ihastuksestani etäisyyttä, koska hän ei ole lainkaan aloitteellinen suuntaani. Selvästi nauttii huomiostani, mutta kaikki kanssakäyminen tapahtuu minun aloitteestani. Vaikka näennäisesti kylmenenkin, niin ihastus ei mihinkään katoa.
Oma historia on, että on rikottu useita kertoja enkä jaksa henkisesti ottaa enää riskiä uudesta pettymyksestä, ainakaan ennen kuin lapset muuttavat kotoa. Lapseni ansaitsevat turvallisen kodin, jossa isäkin voi hyvin. Mitään uusperhehaaveita minulla ei ole muutenkaan, mutta kyllähän naiskuviot vaikuttavat omaan mielialaan niin hyvässä kuin pahassa, vaikka lapset niistä pimennossa pitäisinkin.
Ihan fiksua tekstiä. Tosiaan emme voi tietää toisen osapuolen tilannetta ja tuollaiseen käytökseen voi olla syynä monikin asia. Tai sitten ap:n mies on vain pissipää tai varattu.
Mulla on juurikin tällainen samanlainen mies säädöllä. Eli ei ole mitään isompaa suhdetta tms. mutta itse menin ja ihastuin. Niin väittää (tai ainakin väitti aiemmin) hänkin, mutta jotenkin liian usein tuntuu muuttuvan ääni kellossa. Itse oon ihan rikki jo, vaikkei tätä ole kestänyt kuin vajaa pari kuukautta. En vaan jostain syystä pysty viheltämään peliä poikki vaikka hänen kanssaan olemisesta tulee nykyään enemmänkin paha mieli kuin ilo. Jotenkin aina sitten onnistuu vetämään takaisin pinnalle niillä ihanilla jutuillaan, mutta tasan silloin kuin itse haluaa.
Vierailija wrote:
Kerroin myös olleeni itse pari kuukauttapoissa kuvioista, jonka jälkeen olisi voinut jatkaa neutraalimmin,mutta mies käyttäytyikin suorastaan rakastuneesti...
Olisko kyse rakkauspommituksesta ja takaisin imuroinnista? Nostetaan jalustalle ja sit pudotetaan alas. Aika epävakaata käytöstä.
Vierailija wrote:
Käyttäjä2875 wrote:
Voi olla ihan täysin kusipää myös.
Jeps sekin käy. Paskapää myöskin. Ihan turha laitella harvinaista diagnoosia luullen olevansa sen käytön myötä jotenkin tietoinen mielenterveyden diagnooseista.
Tämä!