Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen on-off -ihastus

Vierailija
23.10.2023 |

Eräs mies käyttäytyy sekavasti mua kohtaan. Välillä vaikuttaa todella selvästi ihastuneelta ja sitten ottaa taas etäisyyttä ja käyttäytyy välinpitämättömästi. Tätä vaihtelua on jatkunut kohta vuoden. Miksi näin?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla on juurikin tällainen samanlainen mies säädöllä. Eli ei ole mitään isompaa suhdetta tms. mutta itse menin ja ihastuin. Niin väittää (tai ainakin väitti aiemmin) hänkin, mutta jotenkin liian usein tuntuu muuttuvan ääni kellossa. Itse oon ihan rikki jo, vaikkei tätä ole kestänyt kuin vajaa pari kuukautta. En vaan jostain syystä pysty viheltämään peliä poikki vaikka hänen kanssaan olemisesta tulee nykyään enemmänkin paha mieli kuin ilo. Jotenkin aina sitten onnistuu vetämään takaisin pinnalle niillä ihanilla jutuillaan, mutta tasan silloin kuin itse haluaa.

Traumaside.

Vierailija
42/42 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla on juurikin tällainen samanlainen mies säädöllä. Eli ei ole mitään isompaa suhdetta tms. mutta itse menin ja ihastuin. Niin väittää (tai ainakin väitti aiemmin) hänkin, mutta jotenkin liian usein tuntuu muuttuvan ääni kellossa. Itse oon ihan rikki jo, vaikkei tätä ole kestänyt kuin vajaa pari kuukautta. En vaan jostain syystä pysty viheltämään peliä poikki vaikka hänen kanssaan olemisesta tulee nykyään enemmänkin paha mieli kuin ilo. Jotenkin aina sitten onnistuu vetämään takaisin pinnalle niillä ihanilla jutuillaan, mutta tasan silloin kuin itse haluaa.

Vaikuttaa narsistin ja uhrin väliseltä traumasiteeltä. Olen kokenut tuon kaiken ja osaan nämä jutut kyllä tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi