Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauankohan 62v mies jaksaa pitää kahta naista?

Vierailija
23.10.2023 |

Mies on avoliitossa naisen kanssa joka on hyvin hänen ikäisensä, en tiedä tarkkaa ikää. Heinäkuun lopusta lähtien miehellä on ollut suhde mun kanssa joka olen 44v. Seksiä meillä on kerran viikossa tai kahdessa eli mun kannalta liian harvoin. Sitä en tietenkään tiedä miten usein miehellä on seksiä avopuolisonsa kanssa.

Mietin vain, että kauanko mies jaksaa kun tuota ikää on. Vaikka ei meillä siis ole seksiä usein, mutta silti. Harmi vain jos loppuu koska mies osaa tyydyttää mut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki se 'toinen aisuri'. kaikki se hyvä loppuu aina, aikanaan..

Vierailija
2/18 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä ihmeen aisuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuusikymppiset ovat jo sen ikäisiä, että koko asia ratkeaa automaattisesti kun jompikumpi kuolee vanhuuteen.

Vierailija
4/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tarvitse seksiä tuota useammin, niin voi hyvin jatkaa samaa rataa vaikka loppuelämänsä.

Vierailija
5/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä hän ei tarvitse seksiä tuota useammin, niin voi hyvin jatkaa samaa rataa vaikka loppuelämänsä.

No kun ei ole tietoa miten paljon hänellä on seksiä avopuolisonsa kanssa. Ainakin miehellä seisoo aina hyvin herkästi kun tapaamme.

Vierailija
6/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa vielä hyvin, jos vaan saa säännöllisesti!! Paikat pysyy parhaiten kunnossa nussimalla!

Vierailija
7/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä ihmeen aisuri?

ei mikään 'ihme'-aisuri, tai voihan hän toki. ollakin? vaan ihan vain sana. sen ihminen tuntee. tai ihminen ei.. kumpi olet täällä?

Vierailija
8/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki toinenkin rakastaja. 

Vierailija
9/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä ihmeen aisuri?

ei mikään 'ihme'-aisuri, tai voihan hän toki. ollakin? vaan ihan vain sana. sen ihminen tuntee. tai ihminen ei.. kumpi olet täällä?

Mitä ihmettä sä oikein sönkötät? Koita nyt edes yrittää kirjoittaa järkevää tekstiä. Voisit myös opetella ymmärtämään lukemaasi. Mä en kirjoittanut ihme-aisuri vaan ihmettelin, että mikä ihmeen aisuri. Mä en ymmärrä miten aisuri liittyy tähän mun aloitukseen millään tavalla. 

Vierailija
10/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No hanki toinenkin rakastaja. 

Olen tyhmä ja haluaisin enemmän seksiä tämän vanhemman miehen kanssa. Olen häneen ihastunut. Toki olisi parempi lopettaa koko juttu.

Vierailija
11/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 69 v. rakastajamies vuoden ajan. Hän pani vain minua niin kyllä hän jaksoi pari kolme kertaa viikossa. Vaimonsa kanssa ei maannut ollenkaan. Olen 30 v. Harmi kun minun piti muuttaa toiselle paikkakunnalle niin tuli liian pitkä välimatka. Mutta nyt ollaan menossa viettämään yhteinen parin viikon loma ulkomaille. 🥰

Vierailija
12/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä ihmeen aisuri?

Mitä ihmettä sä oikein sönkötät? Koita nyt edes yrittää kirjoittaa järkevää tekstiä. Voisit myös opetella ymmärtämään lukemaasi. Mä en kirjoittanut ihme-aisuri vaan ihmettelin, että mikä ihmeen aisuri. Mä en ymmärrä miten aisuri liittyy tähän mun aloitukseen millään tavalla. 

En tiedä. En enää mutta luulen. 

Ehkä olen vähän tyhmä ja kun  luulen: haluaisit enemmän seksiä tämän vanhemman miehen kanssa? Ehkä. Vähän tyhmänä luulen, että: olet häneen ihastunut? Ehkä. 

En tiedä mutta ehkä: Sun olisi parempi lopettaa koko juttu? En tiedä kun olen vähän tyhmä. Ok?

Vierailija
13/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä ihmeen aisuri?

En tiedä. En enää mutta luulen. 

Ehkä olen vähän tyhmä ja kun  luulen: haluaisit enemmän seksiä tämän vanhemman miehen kanssa? Ehkä. Vähä

Et ole ehkä vähän tyhmä vaan olet oikeasti todella tyhmä. Todella ärsyttävä tuo sun kirjoitustyyli. Et voi olla täysillä matkassa.

Vierailija
14/18 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No kun ei ole tietoa miten paljon hänellä on seksiä avopuolisonsa kanssa. Ainakin miehellä seisoo aina hyvin herkästi kun tapaamme.

Eihän sillä ole väliä onko seksiä puolison kanssa kerran kuussa vai kerran päivässä. Siis sun näkökulmasta. Tilanne on, että teillä on tuon verran seksiä kuin on. Hänen näkökulmasta hänellä saattaa olla ihan sopivasti seksiä, ja siksi hän saattaa jaksaa teitä kahta naista pitkäänkin.

Vierailija
15/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle on jo annettukin hyvä neuvo, että ottaa toisenkin miehen, jos seksiä ei ole tarpeeksi.

En kyllä ymmärrä miten naisille tällainen yksinkertainen matetmatiikka tuottaa aina hankaluuksia.

Vierailija
16/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kirjoitustyyli-'Lyyli'? Olet myös, siinä 'mestaris'mies!

No voi. Voit jatkaa, siellä sen sun:

https://youtu.be/J7E-aoXLZGY?si=abiMlKQiPJd4jVtT

..sun, " ABC " -kirjan, opettelemista, ja lukua. Kiitos ;)

Vierailija
17/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.." Stephen fry: W o r d s " .. (kandee miettii, vähä.. ;) 

ennen kuin,'päästelee..' - Eikö?

Vierailija
18/18 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat: " ..oikeasti todella tyhmä. Todella ärsyttävä tuo sun kirjoitustyyli. Et voi olla.. " ? Niipå.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän