Voiko 60-vuotias olla näin kaunis todellakin?
Kommentit (31)
Vierailija wrote:
Tuo passikuva voi olla vaikkapa viisi vuotta sitten otettu.
Niin? Ei tuo näytä 55-vuotiaalta yhtään sen enempää kuin 60-vuotiaaltakaan vaan menisi ongelmitta reilu nelikymppisestä.
Toisaalta vähän erikoista edes mainita kadonneesta ikä, koska tuo katoamishetken vaatetuskin tuo mieleen paljon nuoremman ihmisen/olemuksen mitä tuo mainittu ikä n. 60 vuotta. Tavallaan sitten vaan jopa sotkee ihmisten havaintoja kun joku näkee tuntomerkkeihin sopivan, mutta jonka olemus ei ole lainkaan 60-vuotiaan vaan paremminkin nelikymppisen niin sitten ajattelee vaan, että ei se voinut olla se ketä etsitään..
Susanna Penttilä 50 Ja täys ryppykasa.
houkuttimena vaaralliset räjähdysalttiit muiviutareet. Amuuu!
Vierailija wrote:
Suurinta osaa ei edes etsitä kuvan kanssa eli jos ei löydy uutta/tuoretta joka vastaisi nykytodellisuutta niin sitten haetaan ilman kuvaa.
Ottaa se taas koville kun joku ihan oikeasti on ikäistään nuoremman näköinen.
Mammat osaa olla kateellisia jopa kadonneelle.
Moniko mies voimaantui ja soputeltta nousi pystyyn?
Ihan on ikäisensä näköinen, otsassakin syvät uurteet jo, kuva vääristää eivätkä erotu kovin hyvin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuossa kuvassa on ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen nainen. Harvinaista se on, mutta ei toki mahdotonta.
Vaikuttaa liikunnalliselta ihmiseltä ihan jo katoamishetken vaatetuksenkin perusteella ja kasvoistakin puuttuu kaikki sellainen hiilari-alkopöhö jota on jo 30-vuotiaillakin.
Minäkin näytän passikuvani perusteella kolmevitoselta, vaikka olen melkein kuusikymppinen. Passia minulla nimittäin ei ole ollut vuosituhannen alun jälkeen, ja koska inhoan kuvatuksi tulemista, muita kuvia minusta ei ole.
Uskon kyllä, että keskustelunaiheena oleva henkilö on yhtä nuorekas kuin kuvansa, mutta tuonpa vain esille poikkeuksen sääntöön.
Miten todistat henkilöllisyytesi? Passihan sulla ei enää ole voimassa ja jotenkin pitää todistaa alle 5 vuotta vanhalla kuvallisella todistuksella. Et voi hoitaa edes pankkiasioitasi ilman pätevää todistusta.
Siis ihminen on kadonnut ja te täällä mietitty hänen ulkonäköään?
Vattu olette kipeitä.
Toivottavasti löytyy.
Kyseinen nainen on löytynyt elossa!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuossa kuvassa on ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen nainen. Harvinaista se on, mutta ei toki mahdotonta.
Vaikuttaa liikunnalliselta ihmiseltä ihan jo katoamishetken vaatetuksenkin perusteella ja kasvoistakin puuttuu kaikki sellainen hiilari-alkopöhö jota on jo 30-vuotiaillakin.
Minäkin näytän passikuvani perusteella kolmevitoselta, vaikka olen melkein kuusikymppinen. Passia minulla nimittäin ei ole ollut vuosituhannen alun jälkeen, ja koska inhoan kuvatuksi tulemista, muita kuvia minusta ei ole.
Uskon kyllä, että keskustelunaiheena oleva henkilö on yhtä nuorekas kuin kuvansa, mutta tuonpa vain esille poikkeuksen sääntöön.
Miten todistat henkilöllisyytesi? Passihan sulla ei enää ole voimassa ja jotenkin pitää todistaa alle 5 vuotta vanhalla kuvallisella todistuksella. Et voi hoitaa edes
On täällä omituiset poistoperiaatteet. Pitää kai vastata uudelleen.
Pankkiasiat hoitivat verkkopankissa ja ostokset tulevat ovelle kotiinkuljetuksena. Ei ole tarvinnut vuosikausiin esitellä todisteita henkilöllisyydestä.
Missä sinä tarvitset henkilöllisyystodistusta? Minä en näytä tarvitsevan sitä missään.
Passit on nykyään voimassa sen viisi vuotta kai yleensä eli passi voi olla muutaman vuoden vanha. Toisaalta ei kaikki uusi passiaan joten voi olla vanhempikin. Itseäni etsittäisiin Jaban näköisellä passikuvalla, koska musta ei ole somessa naamakuvia, ei myöskään sukulaisilla tai perheellä mitään tuoreita kuvia, koska en anna ottaa itsestäni kuvia.