Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äskettäin koronan sairastaneet

Vierailija
23.10.2023 |

Mikä oire teillä tuli ensin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään alkanut suoraan kuivalla yskällä?

Vierailija
2/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi karmeella kurkkukivulla, sitten kuume ja vähän yskää, hirveä nuha, maku- ja hajuaisti hävisi. Kesti viikon. Muuten kunnossa, mutta joka päivä pitää ottaa päivätirsat, kun väsy iskee. Onneksi en ole enää töissä. Elokuun 17. päivä sairastuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihassäryillä ja kurkkukivulla alkoi noin viikko sitten. Pari päivää oli aaltoilevaa kuumetta ja nyt lähinnä väsy ja hieman karhea kurkku. Ei piikkejä. Vanhemmilla oli vähän rajummat ja pidemmät flunssan oireet, ja heiltä tämän sainkin. Heillä täysi sarja. 

Vierailija
4/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku on kiinnostunut koronasta? tauti kuin tauti, eihän niitä räkätauteja ennenkään luokiteltu

Vierailija
5/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta turhaa vastausta. Kysymys on otsikossa ja aloituksessa. Kaikki vain eivät osaa lukea, kenelle kysymys on tarkoitettu. Jos vanne kiristää, kun luet sanan korona, älä vastaa mitään. Suotta tuhlaat aikaasi. -ap

Vierailija
6/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi viikko sitten kuivalla yskällä ja lihassäryllä. Buranan voimalla mennään.

Töissä tätä paljon liikkeellä, yksi sun toinen yskii ja aivastaa, yhdellä kestänyt jo kolme viikkoa.

Vierailija
7/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itsellä alkoi viikko sitten kuivalla yskällä ja lihassäryllä. Buranan voimalla mennään.

Töissä tätä paljon liikkeellä, yksi sun toinen yskii ja aivastaa, yhdellä kestänyt jo kolme viikkoa.

Piti vielä lisätä, että aaltoilevaa päänsärkyä lisäksi.

Vierailija
8/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tuttua kuoli koronaan.  En vähättele. Itse sairastin vuosi sitten ja jälkioireet kestivät n kolme kuukautta. Hengenahdistusta oli niin, ettei lenkkeily sujunut. 

Vierailija
9/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista silti kastella käsiä alkoholiin kaiken aikaa ,vältä ruuhkaisia paikkoja ,älä koske maskia käsin ,muista turvaväli ja tarkkaile lähistöä.....

Vierailija
10/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, onko sairastanut kun siihenhän tarvitaan testi että tietää olevansa sairaana.

Vierailija
11/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla alkoi aivan järkyllä mahan mouruamisella ja tuntui kuin olisi joku kaasulaitos suolistossa. Aika samaten tuli silmien valonarkuuskin. Sitten alkoi päänsärky johon ei tehonnut oikein mikään särkylääke ja oli aivan käsittämätön väsymys ja voimattomuus. Sitten oli vähän kuumetta pari-kolme päivää ja pakki sekaisin. Vasta lopuksi tuli tämä inha yskä joka jatkuu aina vaan. Tartunnasta on siis reilu kuukausi.

Montako piikkiä hihassa? 🤣

Nolla koronarokotusta ja edellisestä influenssarokotteestakin reilu vuosikymmen.

Fyi, vaikutat idi%tilta kun käytät emojia.

Vierailija
12/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume, seuraavana päivänä jälkeen tuli oksennus ja ripuli. Meni ohi muutamassa päivässä.

Vierailija
13/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin koronaan kaksi viikkoa sitten (testattu positiivinen). Alkoi ihan järkyttävällä ripulilla. Sitten kuumetta 39 astetta, päänsärky, kurkkukipu, lihassärky ja nyttemmin ihan älytön räkätauti ja yskä. Väsymys todella kova. En ole ottanut yhtään piikkiä ja tämä on ensimmäinen koronatartunta minulla.

Vierailija
14/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eilen k0ronar0kotteen, tänään auto ei mennyt katsastuksesta läpi, sattumaako.?

Vierailija
15/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Otin eilen k0ronar0kotteen, tänään auto ei mennyt katsastuksesta läpi, sattumaako.?

mun autoa ei tarvinnut tankata moneen kuukauteen silloin kun olin ottanut edelliset 4 rokotetta, jotenkin se polttoaine lisääntyi itsestään.

Vierailija
16/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivahkolla yskällä alkoi, luojan kiitos, että on korona, flunssa oli aivan hirvittävä ja kesti kuumeineen, aivastuksineen pitkään. Nyt parin viikon yskimisen jälkeen kaikki ok, eikä ole tarvinnut edes töistä olla pois.

Vierailija
17/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi olla koronan oireet kovin ,.säntäsin äkkiä sähköautoa ostamaan ni helpotti heti...varmuuden vuoksi otin sähköfirman suositteleman 25c määräaikaisen 5 vuodeksi ,vielä saatan ostaa kalasatamasta yksiön 600 000 e ihan sijoitusmielessä jos uusimaa sulkeutuu kuukaudeksi...

Vierailija
18/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli ensin yskä 2 vk, sitten hän meni lääkäriin (yksityiselle), jossa ei tehty testiä, mutta hän sai antibioottikuurin ja ventolinea hengityksen helpottamiseen. Viikko oli aivan kamala, ja sittenpä miestä vietiin ambulanssilla sairaalaan. Yhdeksän pv teholla ja sitten osastolle eristyshuoneeseen. Keuhkot punktoitiin ja hän sai nesteytyksen ja antibioottia. - Itselläni alkoi oireet samana päivänä, kun hän haki ekan antibioottikuurinsa. Minulla kipeytyi kurkku, johon otin ibuprofeenia sisältävää antibioottia puolikkaita tabletteja n. 4/vrk. Minulla oireet alkoivat nopeasti lievittyä. - Olen käynyt miestä katsomassa, ja tänään hoitaja ajoi minut pois osastolta, "koska meillä on ollut koronaa". - Minulla oli käsineet kädessä ja maski naamalla. - Onneksi sain vietyä miehelleni insuliinianturit, joita sairaalassa ei ole. - Ihmettelen vain sitä, miksi hoitohenkilökunta on ilman maskeja! - Kirjoitin tästä palstalle, mutta aloitukseni poistettiin. En käsitä, miksi. - Mies on nyt sairaalassa edelleen ja odottelee, milloin pääsee taas kävelemään. Hän on ollut 10 vrk vuodepotilas.

Vierailija
19/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin viikon ajan ihan järkyttävä päänsärky sekä kaatava väsymys. Sitten vasta flunssan oireet ja kuume, jolloin tajusin tehdä testin. Tästä 6 viikkoa aikaa, edelleen sen jäljiltä poskiontelontulehdus sekä keuhkoputkentulehdus, järkky yskä.

Vierailija
20/23 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro virus oli se, ei kaikki ole koronaa.