Työkaverimiehen outo käytös
Ollaan tunnettu saman työn puolesta pari kuukautta. Mies vaikutti alkuun tosi mukavalta ja sellaiselta, että meillä juttu luistaa ja huumorintaju kohtaa. Tietyllä tapaa miehen seurassa tuli sellainen kodikas fiilis, tuntuu kuin olisimme tunteneet kauemminkin ja oli kiva olo, että kerrankin mukavat työkaverit. Hän vaikutti ihmiseltä, jonka kanssa voisin olla kaveri vapaa-ajallakin, mutta toki sellaiseen ei tarvitse ryhtyä vaan työkaverit ovat työkavereita.
Tässä vaiheessa kerron, että olen itse varattu enkä etsi seuraa. Hänen statuksesta en tiedä. Tämä topic ei siis ole tarkoitettu niin, että suren etten saa vastakaikua vaan enemmän haluaisin ymmärtää, miksi hän käyttäytyy noin "sekavasti" ja ristiriitaisesti.
Mies on jutellut minulle jotain henkilökohtaisia asioitaankin, kun ollaan nähty. Lomareissuista ja asioista, joita haluaisi tehdä tulevaisuudessa.
Aloin kuitenkin huomaamaan hänessä joitakin merkkejä, jotka alkoivat vaivaamaan ja myöhemmin minä olen kokenut monesti oloni jotenkin hermostuneeksi hänen seurassaan, kun häntä on niin vaikea lukea. Toisinaan olen ajatellut, että eikai hän vaan ole ihastunut tms., mutta sitten en ole kuitenkaan varma.
Miehen katse. Porautuu syvälle silmiin jutellessaan minulle, ja hymyilee aina (myös silmillään) meidän jutellessa. Pokka ei siis pidä, kun katsoo minua silmiin. Olen huomannut, että muiden työkavereiden kanssa pystyy puhumaan vakavasti ja jotenkin rennommin, mutta minulle kun selittää työjuttuja niin aina se hymy tulee sieltä esiin.
Tämä mies on myös alkanut välttelemään, eli ei hakeudu samoihin paikkoihin enää, vaikka välillä pitäisikin (töiden takia). Mutta kun olemme samassa paikassa, niin taas tuo miehen käytös on outoa, jatkuvaa hymyilyä ja silmiin tuijotusta. Jotenkin todella ristiriitaista käytöstä. Viimeksi olimme työporukalla neuvotteluhuoneessa ja muut puhuivat jostain asiasta X, niin hän kiusoitellen heitti asian huumoriksi minuun kohdistaen.. "Roosalla varmaan kävisi asian kanssa näin heh.."
Kun jäämme kaksin, mies saattaa selittää jotain työasiaa, mutta yhtäkkiä huikkaa jotain asioita mitä on esimerkiksi tehnyt viime viikonloppuna. Tuntuu oudolta, että hän niitä haluaa jakaa, kun toisinaan ottaa selkeästi etäisyyttä ja on kirjaimellisesti outo. Kun olemme samassa paikassa, huumorintajumme kohtaa ja meillä on kivaa.
Onko hän ihastunut? Jos ei pitäisi minusta ja välttelee siksi, on todella outoa tuo ihmeellinen "silmäpeli" ja hymyily ja vaivihkaa omien asioiden jakaminen kun vielä ns. työjuttu kesken.
Toki en myöskään haluaisi, että on ihastunut joten sen vuoksi toisaalta hyvä jos ottaa etäisyyttä. Hämmennyttää vain käytös, kun en oikein ymmärrä mitä tässä tapahtuu. Toisinaan vaikuttaa siltä, että haluaa tilaa ja olla rauhassa. Sitten päätän sitä antaa, ja seuraavaksi onkin taas lähettyvillä puhumassa asioistaan ja hymyilemässä, jolloin ajatukseni menee taas enemmän sekaisin hänen tarkoitusperästään. Hän kai saa mutkin jotenkin hermostuneeksi tuolla käytöksellä, koska olen epätietoinen mitä hänen päässä oikein liikkuu ja miksi käyttäytyy näin.
Kommentit (57)
Miksi sun on pakko tietää, onko hän ihastunut, jos itseäsi ei yhtään nappaa?
Miksi vaivaat tällä asialla päätäsi työpaikalla?
Nämä kahdenkeskiset mieskaverit työpaikalla on niin nähty. Muhunkin on meinannut vuosien varrella tarttua lukematon määrä tuollaisia miehiä töissä. Aina on uusi jonossa kun edellisestä pääsee irti. Pysyttelen kuitenkin mieluummin isommassa porukassa, kuin jäisin jonkun kanssa kahdenkeskiseen symbioosiin avautumaan henkilökohtaisista asioista ja ihmettelemään, että mitä se tuokin ilme tarkoitti. Taidat olla vielä aika nuori.
Se huomaa että SINÄ olet ihastunut häneen niin koittaa olla etäinen, mutta mukava. On varattu eikä halua että luulet saavasi vastakaikua siinä mielessä.
Ei välttämättä ihastunut mutta voi haluta pokata. Normaalia kun uusi nainen tullut toimistoon.
Ota liukkari purkki käsilaukkuun ihan varmuuden vuoksi.
No onhan tuo ihastunut. Aika päivänselvä keissi.
Tuo kuulostaa aina yhtä pölvästiltä kun joku sanoo, että kiva kun sain uudessa työpaikassa uuden kaverin miespuolisesta työkavereista.
Vierailija wrote:
Eli olet ihastunut, ja kohta rakastunut
No en usko että ap on, mies voi ollakin.
Ehkä haluaisin selitellä tätä itselleni jotenkin "parhain päin", että hän EI olisi ihastunut.
Tykkäsin siitä millaiset välit meillä oli, mutta nyt mahd. ihastuminen ahdistaa, kun tietty hankaloittaa asioita eikä tunnu kivalta yhtäkkinen outo etäisyyden ottaminen.
AP.
Onhan se aika harmillista ihastua työkaveriin, mutta tunteet voi pitää sisällään ja ottaa positiivisen kannalta.
Olen itsekin ihastunut töissä kivaan tyyppiin ja luultavasti hymyilen hänen seurassaan liikaa. En tietenkään etene asiassa, vaikka heikkona hetkenä toivon, että hän pitäisi minua yhtä ihanana kuin minä häntä. Pidän kuitenkin asialinjaa ja onneksi olen hyväntuulinen ja vitsailen normaalisti muidenkin kanssa, joten ihastuminen ei ole ilmiselvää.
Älä pohdi niin valtavasti. Etenkään jos sinä et ole itse ihastunut ja sinulla on kotona hyvä kumppani. Muiden ihmisten tunteet ja käytös ovat heidän oma asiansa. Voit edelleen hoitaa työt ystävällisesti ja asiallisesti.
Mikä on se ihmistyyppi, joka luulee koko ajan, että kaikki ovat ihastuneita häneen? Mulla kuuluu tuttavapiiriin useampi tällainen. Sitten ylianalysoidaan ja vatvotaan, mitä mikäkin sana tai katse tarkoitti. Raskasta.
En tosiaan usko, että kaikki ovat ihastuneita minuun. Minä olen se, joka en oikein usko, että joku olisi oikeasti minusta kiinnostunut, vaikka niin sanoisikin.
Olen hämilläni hänen käytöksestä, josta olen alkanut miettimään, että eihän hän ole ihastunut. Mielestäni en näin tee kovin helposti, joten käytös on oikeasti hieman outoa toisinaan.
Enemmän myös ehkä syyttelen itseäni ihmisenä , että onko minussa jotain vikaa kun on toisinaan niin kylmä. Minua on aikanaan koulukiusattu, joten olen aika varuillani ihmisten kanssa. Siksi miehen outo käytös tuntuu jopa välillä loukkaavalta, kunnes taas kun ollaan samassa paikassa huomaan hänen oudon käytöksen ns. "lämpimämpään suuntaan".
AP
Pyllistele sen edessä niin saat fanin ja sit voit tehdä onlyfanssiin tilinkin kohta jahka saat lisää faneja.
Ap muistaa työkaverin tekemiset, ilmeet ja sanomiset niin tarkkaan, että eipä tuohon psykologia tarvita nähdäkseen mistä on kyse.
Luota tunteeseen, tarkkaile tilannetta. Mutta hieman kuulostaa että ajattelet häntä paljon, tulee tunne että olet itse ihastunut häneen
No kyllä mielestäni olen melko hyvä tulkitsemaan ihmisten eleitä ja katseita, mutta sittenkös alkavat vaivaamaan, kun ei ihan enää ymmärräkään mikä homma.
AP.
Vierailija wrote:
Miksi sun on pakko tietää, onko hän ihastunut, jos itseäsi ei yhtään nappaa?
Koska Ap haluaa huomiota ja flirttailee miehelle, mutta sitten torjuu tämän. Eli Ap on vaan ty perä ja keskenkasvuinen ho ro, joka leikkii miehen tunteilla.
Tyh mä kyllä toi mieskin, keskenkasvuisia idioot teja molemmat.
Hän ottaa silmillään sinusta runkkumateriaalia. Sekava käytös johtuu hänen ejakulaatoistaan. Välillä on juuri purkanut paineensa, välillä paineet kasvavat todella suuriksi.
No en jaksanut lukea koko vuodatusta, mutta sinähän olet aivan selvästi ihastunut tuohon mieheen, kun pyörittelet päässäsi ajatuksia hänestä, kiinnität huomiota jokaiseen liikkeeseen ja eleeseen ja kirjoitat tänne esseen mittaisen analyysin miehestä.