Op mobiili ei toimi
Kommentit (14)
Mulla on telian liittymä. En tiedä liittyykö asiaan jotenkin
Mitä jos ottaisitte ne rahanne sieltä ja laittaisitte pankkiin joka toimii. Nordea.
Vierailija wrote:
Mitä jos ottaisitte ne rahanne sieltä ja laittaisitte pankkiin joka toimii. Nordea.
Mulla on OP, S-pankki ja Nordea. Nordea on ainoa, millä sisäänkirjautumissovellus tökkii. Muilla pankeilla ei myöskään ole tilit tyhjentyneet 'virheen' vuoksi.
OP mobiili toimii tällä hetkellä normaalisti itsellä.
Käytä nyt puhelin kuitenki kiinni. Ei ollut vähän aikaa sitten ainakaan mulla ongelmia.
Vierailija wrote:
Miks? On kai niilläkin ongelmia, eikä konttoria lähimaillakaan.
Hyvin muuten toimi mut käyttötilillä oli vaan 620€. Saisi olla kymppitonni enempi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miks? On kai niilläkin ongelmia, eikä konttoria lähimaillakaan.
Oli vaan päivän huumoripläjäys.
Tämä ei ole mikään käyttötuki. Jos sinulla on ongelma, se ei tarkoita että kaikilla muillakin on ongelma. Ota yhteyttä kyseistä sovellusta ylläpitävään tahoon eli lähtökohtaisesti pankkiisi tai heidän osoittamaansa tahoon.
Uskomatonta että jotkut ihmiset kyselevät kaikkiin asioihin apua tältä foorumilta ja siihen loppuu tiedon- ja avunhakutaidot.
Vierailija wrote:
Tämä ei ole mikään käyttötuki. Jos sinulla on ongelma, se ei tarkoita että kaikilla muillakin on ongelma. Ota yhteyttä kyseistä sovellusta ylläpitävään tahoon eli lähtökohtaisesti pankkiisi tai heidän osoittamaansa tahoon.
Uskomatonta että jotkut ihmiset kyselevät kaikkiin asioihin apua tältä foorumilta ja siihen loppuu tiedon- ja avunhakutaidot.
Laita lista mitä täällä voi kirjoittaa.
Vierailija wrote:
Täälä se viisaus piilee ja tarvittaessa löytyykin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Laita lista mitä täällä voi kirjoittaa.
Voihan se laittaa mut on vaan hänen toivomuslistansa ja mielipiteensä jota on kiva vähän tai vähän enemmänkin härkkiä muilla aiheilla.
Sammuta puhelin ja käynnistä uudelleen ja kas, jo toimii.
S-Mobiilissa sama, jo eilen. Mietin onko vika operaattorin turvapaketissa joka blokkaa kaiken vai puhelin. Vai puhelimen kortti vaiko itse sovellus, jonka laitoin uusiksi.