Miesystävä tarvii aikaa
Riidan jälkeen kertoi, että tarvitsee aikaa. Sanoi, että ei ole lähdössä mihinkään, mutta tarvii aikaa. Ollaan etäsuhteessa. Kuinka kauan odotan, että hän ottaa yhteyttä? Kohta on viikko mennyt.
Kommentit (53)
Vierailija wrote:
Hän oli sitä mieltä, että minä ajattelen vain itseäni ja omia tunteita, kun kyseenalaistin tämän ajan tarvitsemisen
Sinun pitääkin ajatella itseäsi ja omia tunteitasi, mutta sen sijaan että odotat hänen täyttävän odotukseksi ja tekevän sinut onnelliseksi, sinun täytyy itse ottaa vastuu itsestäsi, omista tunteistasi ja onnestasi. Miesystäväsi ei selvästi ole sellainen, mitä sinä tarvitset ja toivot, hänellä on erilaiset toiveet ja odotukset parisuhteelta.
Älä jää odottamaan, vaan tee itse päätös ja ilmoita hänelle, että sinäkin olet ehtinyt miettiä asiaa, ja mielestäsi että tosiaan sovi parisuhteeseen, teillä on niin erilaiset toiveet ja ajatukset siitä. Että erotaan ystävinä ja toivottavasti kumpikin löydämme itsellemme sopivamman suhteen.
Tässä syntyy vaikutelma, että mies on kiinnostunut lähinnä niistä hyödyistä, joita suhde tuo, mutta romanttista kiinnostusta ei ole. Ja jotta suhteesta olisi miehelle niitä toivottuja hyötyjä, niin haittoja ei saisi olla. Haittoja ovat riidat, oman ajan puute, tunteista keskustelemiset, ap:n esittämät vaatimukset, jne. Jos näitä haittoja ei ole, niin miehelle kelpaavat hyödyt.
Annan sulle ohjeen jota tuut noudattamaan. Osta netistä: tämmönen https://ninja.fi/collections/tiarat/products/kruunu-tiara-hiuskoru-kamm…
Otat sen mukaan töihin/opintoihin. Harrastuksissa voit laskea pois. Muutoin kannat tota joka paikassa. Miksi? Jokaisen naisen pitäisi löytää sisältään prinsessa ketä ei haluta piestä henkisesti eikä fyysisesti. Jos kohtaat miehen jolle kruunu muodostuu ongelmaksi -> jätät.
Vierailija wrote:
Hänellä on ollut paljon stressiä viime aikoina työn vuoksi. On lähdössä pian ulkomaillekin töihin pariksi kuukaudeksi. Ei kuulemma kaipaa lisästressiä nyt
Kokeeko hän teidän suhteenne lisästressinä?
Yleensä suhde koetaan voimavarana ja kumppani ilon lähtenä.
Vierailija wrote:
Annan sulle ohjeen jota tuut noudattamaan. Osta netistä: tämmönen https://ninja.fi/collections/tiarat/products/kruunu-tiara-hiuskoru-kamm…
Otat sen mukaan töihin/opintoihin. Harrastuksissa voit laskea pois. Muutoin kannat tota joka paikassa. Miksi? Jokaisen naisen pitäisi löytää sisältään prinsessa ketä ei haluta piestä henkisesti eikä fyysisesti. Jos kohtaat miehen jolle kruunu muodostuu ongelmaksi -> jätät.
Itse pidän periytyvää valtaa barbaarisena muinaisjäänteenä. Koko ajatus perustuu siihen, että syntyminen johonkin tiettyyn sukulinjaan tekee ihmisestä jotenkin paremman ja arvokkaamman kuin muista.
Voin vaatia ja saada ihmisarvoista kohtelua myös sen ajatuksen voimin että aivan kaikki ansaitsevat sellaista. Minun ei tarvitse korottaa itseäni muiden yläpuolelle saadakseni sitä.
Vierailija wrote:
Ollaan oltu ystäviä kuitenkin jo yli 7 vuotta. Viime kesästä asti ollaan oltu enemmän kuin ystäviä
No ei se ystävyys niin nopsaan kulu pojes. Pyydö johonkin pitseriaan YSTÄVÄNÄ JA RUPATELETTE YSTÄVINÄ ja pidät...sen ystävätasolla vai kummalla teistä ensin hiiri-panettaa?
Vierailija wrote:
Hän oli sitä mieltä, että minä ajattelen vain itseäni ja omia tunteita, kun kyseenalaistin tämän ajan tarvitsemisen
Tämä tarkoittaa, että hän tietää ajattelevansa vain itseään ja omia tunteitaan. Mutta sinä et saisi huomata sitä hänen itsekkyyttään. Ja nyt kun olet huomannut sen, niin hän on vihainen siitä sinulle, ja yrittää kääntää sinun huomiosi pois siitä hänen itsekkyydestään.
Vierailija wrote:
Riita tuli siitä, kun mielestäni hän ei välitä tarpeeksi
Tämä on hyvin tyypillistä naisilta kun joillekin ei vain mikään huomio riitå. Itsekin keskitin elämäni naiseen ja kyselin asioita sun muuta ja siitä seurasi seuraavassa riidassa juuri tuollainen itkupotkuraivari että mähän en vit tu vaan välitä tarpeeksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse pidän periytyvää valtaa barbaarisena muinaisjäänteenä. Koko ajatus perustuu siihen, että syntyminen johonkin tiettyyn sukulinjaan tekee ihmisestä jotenkin paremman ja arvokkaamman kuin muista.
Voin vaatia ja saada ihmisarvoista kohtelua myös sen ajatuksen voimin että aivan kaikki ansaitsevat sellaista. Minun ei tarvitse korottaa itseäni muiden yläpuolelle saadakseni sitä.
&n
Kyse ei ollut sinusta,vaan aloittajasta ja monista muista naisista ketkä antaa kävellä itsensä yli.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä on hyvin tyypillistä naisilta kun joillekin ei vain mikään huomio riitå. Itsekin keskitin elämäni naiseen ja kyselin asioita sun muuta ja siitä seurasi seuraavassa riidassa juuri tuollainen itkupotkuraivari että mähän en vit tu vaan välitä tarpeeksi.
Älä ota naista. Tunnut kantavan vanhan suhteen kaunoja. Hoida ne eka pois. Uusi nainen ei ole velkaa terapiapalveluita.
Kuullostaa todella keskenkasvuiselta touhulta. Etäsuhde on todennäköisesti sopinut miehelle loistavasti koska ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut mutta joku pitää olla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Älä ota naista. Tunnut kantavan vanhan suhteen kaunoja. Hoida ne eka pois. Uusi nainen ei ole velkaa terapiapalveluita.
Tottakai kannan kaunaa moisesta akasta. Mut ihan taitavasti taas käänsit valon pois asiasta eli naisesta jolle ei mikään riitä. Tämäkin on hyvin tyypillistä juonittelevilla naisilla, miehen salakavala syyllistäminen joka asiasta. Onkos ihme että kasetti levee ja tarvii omaa aikaa.
Vierailija wrote:
Kyse ei ollut sinusta,vaan aloittajasta ja monista muista naisista ketkä antaa kävellä itsensä yli.
Kyse on siitä, että pidän tätä aloittajalle ja muille naisille annettua neuvoa tietyssä mielessä epäeettisenä, sillä se esittää, että toiset ovat syntyperänsä (se kuninkaallinen sukulinja tarvitaan jotta voi olla prinsessa) enemmän oikeutettuja asialliseen kohteluun kuin toiset.
Se neuvoo ajattelemaan itseään muita parempana, jotta saisi asiallista kohtelua. Pointtini kohdistui siis neuvoon, eikä itseeni. Eettisesti kestävämpi neuvo on, että KUKAAN ei ansaitse epäasiallista kohtelua, olipa geenilinja sitten mikä tahansa.
Miksi naiset aina haluaa riidellä?
Ettekö voi olla miehen kanssa riitelemättä.
Mikä helvetin kiire sulla on? Miksi et vaan voi antaa sitä rauhaa hänelle hetkeksi? Ehkäpä hän ottaa yhteyttä ja sanoo että "on nyt ollut aikaa mietiskellä ja kyllähän sulla oli pointtia, yritän näyttää välittämiseni jatkossa paremmin", mut jos hoputat niin se voikin todeta että "antaa olla, oot liian läheisriippuvainen ja kontrollin haluinen". Tai jos toi viikko on sulle oikeesti liikaa, niin jätä se.
N34
Vierailija wrote:
Hänellä on ollut paljon stressiä viime aikoina työn vuoksi. On lähdössä pian ulkomaillekin töihin pariksi kuukaudeksi. Ei kuulemma kaipaa lisästressiä nyt
No eikö tässä nyt ole ihan tarpeeksi syytä ilman että alat riehumaan? Vai haluaisitko itse että jos olisit samassa tilanteessa että mies alkaisi kyseenalaistaa sinua ja suhdetta?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kokeeko hän teidän suhteenne lisästressinä?
Yleensä suhde koetaan voimavarana ja kumppani ilon lähtenä.
Eipä kumppanista iloa ole jos keksii omasta päästä sitä ja tätä riitelemistä
Miksi et kirjoittanut kaikkea aloitukseen. Nyt liruttelet lisäinfoa pitkin kommenttikenttää. Ärsyttävä tapa.
Huomioidaanko teidän suhteessa tasapuolisesti molempien tarpeita?
Minäkin kaipasin taukoa kun olen naisen itkua kuunnellut ja myötäillyt asiasta jos toisesta ja minun huoliini reaktio on naiselta pelkästään vähättelevä.