Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teit kuolinsiivouksen?

Vierailija
23.10.2023 |

Itse vuosia sitten sain aloitettua, mutta sitten tuli kiireitä ja jäi kesken, mutta nyt olisi mahdollista aloittaa uudelleen.

Terminä kuolinsiivous on siis uusi, mutta käytännössä kyse on perusteellisesta siivoamisesta ja tarpeettomista tavaroista eroon hankkiutumista. Eikä puuhaa ole tarkoitettu vain elämän ehtoopuolella oleville.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkin olis pitänyt tehdä tänään, katos sullekin voi tulla aivoinfarkti huomenna, kuten kenelle tahansa.

Vierailija
82/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Tykkään tavaroistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Olen aloittamassa kuolinsiivousta. Elikkä sain viime viikolla tiedon, että ex- syöpäni on lähettänyt etäpesäkkeitä luustoon. Siitä ei enää parannuta.

En hirveästi yllättynyt, herkästi uusiutuvaa lajia. Nyt elämässäni ovat raamit, haluan myös siivota kaiken muun ylimääräisen. Lisätietoa tilanteestani saan pikapuoliin. Elämä on...

Olen todella pahoillani. Tavaroiden läpikäynnissä tulee tavallaan myös sinuiksi asian kanssa. Ehkä se helpottaa tilanteen hyväksymistä.

Antaisin tavaroiden olla vaan. Nyt ei ole aikaa siivota.

Vierailija
84/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinsiivous tuttu. Sappirakon tiehyeiden kivien poiston jälkeen ja elimen poiston jälkeen on elettävä, ja tehtävä elinaikainen siivous. Näin.

Vierailija
85/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunkin olis pitänyt tehdä tänään, katos sullekin voi tulla aivoinfarkti huomenna, kuten kenelle tahansa.

Kuule itse sama. Vieköön joku kamat kaatopaikalle.

Vierailija
86/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat jäljelle jääneet tämän torpan siivota. Ei kiinnosta itse tehdä moista. 

Vierailija
87/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut vuosia äidin jälkeensä jättämää tavaravuorta. Aloitin autotallista, sitten pihamaa, sitten autokatos, sitten entinen puuvarasto, sitten kaappi kerrallaan tyhjäksi. Vaatteet lajittelin roskiin ja kierrätykseen. Vanhat halpishuonekalut on roudattu pois. Samoin viimeisiä vetelevät kodinkoneet.

Nyt olen sitten lajitellut jätteisiin ja lahjoituksiin jo omia tarpeettomia vaatteita ja tavaroita. Samoin kaikki vanhat paperikasat on pantu silppuriin. Oli jopa paperisia tiliotteita älyttömä nippu. Sanoisin, että voiton puolella tässä vaiheessa.

Vierailija
88/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.7. lähtee viimeinen romukuorma. Minä itse viimeistään 24.7. Pitää se testamentti tehdä ja varmistaa etteivät sukulaismulkut saa mitään muuta kuin pahan mielen.

Vierailija
89/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt enkä tee, en ole hamstraaja, luovun vaatteista ja tavaroista jotka menee rikki.

Vierailija
90/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tehdä mutta mulla ongelmana turhan tavaran pois kuljetus. Uffille olen vienyt vaatteita, se on lähellä. Koriste esineitä olisi vietäväksi kirpparille  joka vastaanottaa lahjoituksena. 

Vierailija
91/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton yhteydessä oli paljon siivousta. Se riittää nyt. Elän. 

Vierailija
92/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Haluan kodin olevan just tällainen.

Vierailija
93/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoukset saa jäädä ihan muille. 

Vierailija
94/94 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen sanoin, minäkö kuolen  niin kuolen  pois niinkuin elänytkään en ennen  ois,  minut voitte untohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän