Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: Anna-Bella Auroora

Vierailija
29.12.2006 |

Ollaan tuon nimen kannalla...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietin, olisiko vielä kivempi ilman väliviivaa, joko Annabella tai Anna Bella

Vierailija
2/4 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan klassisia eurooppalaisia nimiä, monissa maissa yleisiä



juuuuuu... onhan Anna myös lehden nimi ja Johanna kirjakerhon, mutta annetaanhan molempia tytönnimiksi siitä huolimatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliviiva oli vähän outo. Aurora on minusta parempi alkumuodossaan Aurora. Aurora on vähän liian yleinen minun makuuni, mutta Annabella on ihan ookoo.

Vierailija
4/4 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Bella Auroora olisi enemmän minun makuuni, kun silloin kutsuttaisiin Annaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan