Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä: Anna-Bella Auroora
Kommentit (4)
on ihan klassisia eurooppalaisia nimiä, monissa maissa yleisiä
juuuuuu... onhan Anna myös lehden nimi ja Johanna kirjakerhon, mutta annetaanhan molempia tytönnimiksi siitä huolimatta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
väliviiva oli vähän outo. Aurora on minusta parempi alkumuodossaan Aurora. Aurora on vähän liian yleinen minun makuuni, mutta Annabella on ihan ookoo.
Anna Bella Auroora olisi enemmän minun makuuni, kun silloin kutsuttaisiin Annaksi.
Mutta mietin, olisiko vielä kivempi ilman väliviivaa, joko Annabella tai Anna Bella