Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seurustelu alkoholistin kanssa?

Vierailija
22.10.2023 |

Olen tavannut hauskan ja kiinnostavan miehen. Kiinnostus on molemminpuolista. Olemme noin 40v. En aio muuttaa samaan huusholliin. Miehellä on työpaikka. Mutta mitä se todellisuus on miehen kanssa, joka juo usein? Onko mitään järkeä jatkaa suhteen lämmittelyä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Mulla oli alkkis poikaystävä, näimme tosin pari kertaa viikossa. Kävi töissä 2-3 päivää viikossa, mutta aina vapailla joi milloin vähemmän ja milloin enemmän, niin ettei pystyssä meinannut pysyä. Oli kiva, mutta melko arvaamaton käytös, kun ajeli taksilla, rahankäyttö holtitonta ja ryyppyreissuilla ei saanut aina yhteyttä. Todellakin viina veti pidemmän korren. Itse en juo niin senkään takia ei kannata. Viina tuo aina lieveilmiöitä ja vähintäänkin sitten kun parisuhteeseen tulee haasteita, vielä enemmän viinan piikkiin voi laittaa yhtä sun toista. Itse ihmettelin, että miksi edes moiseen ryhdyin, mutta olin ihastunut ihmiseen, näin ilmeisesti kuitenkin sen alkoholin taakse. Vielä ei myöskään ollut miehisiä kykyjä vienyt, joten sekin viehätti. Ajanoloon alkoholi vie seksin ja aiheutuuhan siitä myös ihan mielenterveys- ja muita sairauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla