Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seurustelu alkoholistin kanssa?

Vierailija
22.10.2023 |

Olen tavannut hauskan ja kiinnostavan miehen. Kiinnostus on molemminpuolista. Olemme noin 40v. En aio muuttaa samaan huusholliin. Miehellä on työpaikka. Mutta mitä se todellisuus on miehen kanssa, joka juo usein? Onko mitään järkeä jatkaa suhteen lämmittelyä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Mulla oli alkkis poikaystävä, näimme tosin pari kertaa viikossa. Kävi töissä 2-3 päivää viikossa, mutta aina vapailla joi milloin vähemmän ja milloin enemmän, niin ettei pystyssä meinannut pysyä. Oli kiva, mutta melko arvaamaton käytös, kun ajeli taksilla, rahankäyttö holtitonta ja ryyppyreissuilla ei saanut aina yhteyttä. Todellakin viina veti pidemmän korren. Itse en juo niin senkään takia ei kannata. Viina tuo aina lieveilmiöitä ja vähintäänkin sitten kun parisuhteeseen tulee haasteita, vielä enemmän viinan piikkiin voi laittaa yhtä sun toista. Itse ihmettelin, että miksi edes moiseen ryhdyin, mutta olin ihastunut ihmiseen, näin ilmeisesti kuitenkin sen alkoholin taakse. Vielä ei myöskään ollut miehisiä kykyjä vienyt, joten sekin viehätti. Ajanoloon alkoholi vie seksin ja aiheutuuhan siitä myös ihan mielenterveys- ja muita sairauksia.

Vierailija
42/47 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ailahteleva loppuvaiheen alkoholisti, kämpässä ei ole kuin sänky, pöytä ja tuoli.

Ulkonäkö kuin kävelevän haamun. Pysyn kaukana.

Vierailija
44/47 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suhteen virittely miehen kanssa, joka känniputken alettua lopettaa kaiken yhteydenpidon. Viikko pari on täysi hiljaisuus. 

Melko ikävää ihmetellä onko hän hengissä vai ei. Hän juo 3-4kk välein. Selvittyään hän ei kerro mitään mitä on juopotellessa tapahtunut ja missä ollut.  Olemme +- 45v. Alan tulla siihen tulokseen, että vaikka selvin päin on mukava mies, ehkä ole tällaista ansainnut.

Vierailija
45/47 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, täällä tunnutaan näkevän alkoholistit vain paskat housussa riehuvina örveltäjinä, jotka ruinaa ja lainaa muiden rahat, ja katoaa perheeltään juhlapyhiksi.

Tosiasiassa moni alkoholisti on aivan asiallinen, työnsä ja perheensä hoitava ihminen, joka ei ördää kuset housussa yhtään missään.

Myös noilla asiallisilla elämä pyörii alkoholin, krapulan parantelun ja seuraavien juominkien odottelun ehdoilla. Tärkeintä on pullo ja ryyppyremmin seura, mikä tarkoittaa että puoliso ja lapset saa viettää lomansa, viikonloppunsa ja juhlansa monesti ilman isiä tai äitiä, joka on mieluummin juopottelemassa tosiystäviensä kanssa. 

Alkoholisti jättää aina jälkensä läheisiinsä ja ajattelumalli että Voin juoda koska hoidan työni on ehkä salakavalin ikinä.

Vierailija
46/47 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Kiinnostava aihe. 

Vierailija
47/47 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun kumppani on selvinpäin hauska, hellä ja huomaavainen. Liikumme paljon yhdessä luonnossa. Tissuttelee iltaisin aina sen muutaman tekosyynä sauna tai vaikka tv uutiset. Tuo ei minua haittaa, mutta kun lähtee laukalle, on tärkeää ettei asu yhdessä toisen kanssa.

Puhelinterrorismia pitkin iltaa/yötä, ailahtelevia viestejä rakkaudentunnustuksista itsemurha‐uhkauksiin, saa mennä sydän pamppaillen nukkumaan luuri äänettömällä odottaen millaisia viestejä aamuun mennessä on kilahdellut. 

Krapulassa on masentunut ja ahdistunut, aina löytyy joku syy miksi piti vetää överiksi.

Eli vastaus kysymykseen: voi onnistua, mutta varaudu tarvitsemaan pitkiä hermoja ja antamaan äidillistä lohdutusta. 

Älä hanki kyseisen ihmisen kanssa lapsia äläkä yhteistä kotia.

Onnea matkaan!