Ovulaatio ja yhdyntöjen ajoitus
Hei,
Yritän tulla raskaaksi ensimmäistä kertaa. Ovuloin ilmeisesti tänään, koska kaksi edellistä päivää ovistesti on näyttänyt vahvaa plussaa. Myös muut oireet (kivut, limat, alilämpö) viittaisivat siihen.
Olimme yhdynnässä toissapäivänä ja eilen illalla sekä tänään aamulla. Olisiko tässä jo riittävästi maksimoimaan todennäköisyyydet tulla raskaaksi? Väsyttää niin, etten usko jaksavani harrastaa tänään illalla enää seksiä.
Kiitos
Kommentit (32)
Vierailija wrote:
Sekstailkaa silloin kun luulitte ovulaation jo olevan ohi. Tämä vinkkinä jos haluatte tytön ;) jos poikaa mielitte, tehkää se juuri sinä päivänä kun ovulaatio-oireet on voimakkaimmillaan.
Eikö sinua yhtään hävetä?
Kyllä tuo pitäisi olla jo hyvin ajoitettu. Toivotaan että tärppää!
Kyllä minä oon onnistunut saattamaan kaikki ex tyttöystävät siunattuun tilaan, jos ei ollut ehkäisyä. Nuorempana kun tuli naitua oikeestaan päivittäin, niin kyllähän siinä parhaassa ja sikiävässä iässä olevat naiset tuli hyvinkin helposti siunattuun tilaan. Aika usein jopa liiankin helposti.
Eihän tietenkään kaikki tule heti tiineeksi, mutta minulla taitaa olla hyvin sikiävät siemenet ja ne naiset oli varmaankin sitä helpommin astutettavaa laatua?
Onko joku tullut raskaaksi ennen ovulaatiota harrastetusta seksistä?
Ap
Vierailija wrote:
Ap
Seksiä kannattaa oikeastaan harrasta pari päivää ennen sitä oletettua ovulaatiota. Siittiöt elävät munanjohtimissa jopa viikonkin, jos on hyvänlaatuista spermaa.
Vierailija wrote:
Ap
Kyllä!
Olet väärällä palstalla vinkumassa.
Ja taas yksi pösilö joka ei tiedä minne tällainen aloitus pitää kirjoittaa. Löytyy ihan oma palsta.
Vierailija wrote:
Ja taas yksi pösilö joka ei tiedä minne tällainen aloitus pitää kirjoittaa. Löytyy ihan oma palsta.
Aloituksen aiheelle on ihan yp:n luoma oma palsta.
Kahden tunnin laukeamattomuuden jälkeen miehellä on siemensyöksyssä niin paljon siittiöitä kuin voi olla.