Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis käyvätkö ihmiset kaupassa yöpuvussa pitkän takin kanssa?

Vierailija
22.10.2023 |

Luin juuri sellaista palstalta.

Onko tämä yleistäkin?

Itse en voisi kuvitellakaan. Vien roskatkin täydessä vaatetuksessa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä. Ihmiset on nykyään aivan uskomattoman veteliä. Hiustenpesukin on niin valtava suoritus, että se jaksetaan tehdä maksimissaan kerran viikossa. En tajua mikä ihmisiä vaivaa.

Miksii hiuksia pitäisi pestä useammin? Itselläni ainakin kiharat katoasi kokonaan.

Koska päänahka likaantuu siinä missä muutkin osat kehosta. Ja nopeamminkin.

Vierailija
62/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien yöpuvussa roskat mutta en mene yöpuvussa kauppaan kun sinne matkaa 3 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mää asun Tampereen Härmälässä ja todellakin käyn yöpuvussa takkeineen kaupassa. Paskanen letti piiloutuu pipolla tai lippiksellä. Silti en ole paikan pahin.

Käytkö siinä K-kaupassa, mistä mennään alas uimarannalle? Vai Härmälänrannan Salessa? Vai Pirkkalan puolella Prismassa tai Citymarketissa?

T : 33900

Vierailija
64/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne farkut on pakko laittaa päälle jos käy kaupassa. Ennen vanhaan laitettiin puku tai hame. Harmi että lökapöksyt ovat nykyään "ulkovaate".

t: Kommodoori

Vierailija
65/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus käynyt lähikaupassa 50 metrin päässä, kun olin illalla jo laittanut yöpuvun ja tuli vielä mieleen jotain mitä piti hakea kaupasta. Tungin lyhyen yöpaidan helman housujen sisään ja laitoin takin päälle.  Todellakaan kukaan ei pystynyt näkemään mitä mulla siellä takin alla oli vai oliko mitään. 

Vierailija
66/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu käy joskus kylpytakki päällä kaupassa, kun se on hänen kerrostalon katutasossa.

Itse käyn joskus viemässä roskat bokserit jalassa kesäaikaan omakotitaloalueella. Varsinkin, jos tulee "vie roskat" komento.

Vierailija
67/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä käyn alasti sen pitkän takin kanssa.

Mä tein lähes samoin joskus nuorempana. Lähikauppaan 20 m, kiinni olleen takin alla ainoastaan alusvaatteet. Kengät toki oli myös jalassa. Itseäni lähinnä huvitti, mutta silloinen miesystävä sai asiasta enemmänkin kiksejä.

Vierailija
68/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen niitä ihmisiä, jotka vaihtavat housut kotona ettei oma sänky ja sohva yms "saastu" housuista joilla oli ihmisten ilmoilla tai julkisissa.  :D

Vierailija
69/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti laittanut pyjaman päälle vain päällysvaatteet ja lähtenyt kaupoille. Eihän kukaan sitä tiedä.

Vierailija
70/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aina ensin omaa turvallisuutta mitä teenkin, enkä sen vuoksi mene huomiotaherättävästi alipukeutuneena ulos yksinäni, vähemmälläkin saa vedettyä hörhöt kimppuunsa, enkä ala testaamaan itselläni mahdollisia ulottuvuuksia, maalaisjärjen käyttöä kun ei ole kielletty. 

Vierailija
71/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen käynyt ja myös vienyt lapset päiväkotiin niin että minulla on yöpuku ja pitkä takki. 

Mä olin joskus nuorempana päiväkodissa töissä ja ihmettelin kun yksi äiti toi lapsiaan pyjama päällä. 

Vierailija
72/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt kauaa vie aikaa vaihtaa jotain toisia housuja kuin pyjaman housut