Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis käyvätkö ihmiset kaupassa yöpuvussa pitkän takin kanssa?

Vierailija
22.10.2023 |

Luin juuri sellaista palstalta.

Onko tämä yleistäkin?

Itse en voisi kuvitellakaan. Vien roskatkin täydessä vaatetuksessa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihmiset on nykyään aivan uskomattoman veteliä. Hiustenpesukin on niin valtava suoritus, että se jaksetaan tehdä maksimissaan kerran viikossa. En tajua mikä ihmisiä vaivaa.

Vierailija
2/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinun elämääsi häiritsee, mitä kelläkin takkinsa alla? Etenkin, jos et edes näe mitä siellä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt ole aika lailla sama minkänäköisenä sitä kaupassa arkisilla ruokaostoksilla asioi. Hirveästi ei tule toisiin asiakkaisiin kiinnitettyä huomiota, vaikka joktkut näyttävät niin kuvittelevankin..

Vierailija
4/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei jos kauppa on lähellä. Sinulla taas on huono itsetunto jos pitää roskisreissullekkin tälläytyä.

Vierailija
5/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että suomalaisia on vähän päälle viisi miljoonaa? Maailmassa on yli kahdeksan miljardia ihmistä. Miten maailmaa järkyttää jonkun randomin kaupassakäyntiasu tai jonkun toisen randomin mielipide siitä?

Elä ja anna elää, ffs.

Vierailija
6/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Etkö itse nuorena koskaan hipsinyt noin hakemaan aamiastarvikkeita kun olit saanut uuden pojan yöksi kämpille ja piti esittää taitavaa emäntää myös keittiössä?

Vierailija
7/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan. En tunnu saavan yhtään kommenttia läpi.

Vierailija
8/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että tälläydyn kun menen roskiksille. Huolestuttavaa, jos jonkun mielestä farkut ja neule on tälläytymistä! Ap

Vierailija
9/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alepa alakerrassa. Todellakin kävin hakemassa lauantaiaamuna tuoreet croissantit yökkärissä ja pitkässä takissa. 

Vierailija
10/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaa, no nyt mä ymmärrän miksi ne nilkkapituiset makuupussimalliset toppatakit ovat niin suosittuja.

Vierailija
11/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne lähikauppaani, joka on Pohjoismaiden suurin kauppakeskus liiketilojen määrällä mitattuna ja samalla iso liikenneasema. Olen käynyt monta kertaa pitkässä toppatakissa ja pyjamahousuissa kaupassa. Kaltaisiani on useita ja ihan asutaan sisätiloissa. Töihin saa pyntätä ihan tarpeeksi, joten vapaa-aikana voin näyttää ihan vapaasti kassialmalta

Vierailija
12/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joku sanoi, että tälläydyn kun menen roskiksille. Huolestuttavaa, jos jonkun mielestä farkut ja neule on tälläytymistä! Ap

On se jos menee vain viemään roskia.

Vierailija
13/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On se jos menee vain viemään roskia.

Jos menen viemään roskia, olen aloittanut päivän ja voin lähteä minne vain. Ap

Tulppu
14/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt, niin nykyisin on muodikasta rakentaa kerrostaloja niiden ostareiden yhteyteen, joten pääset himasta hissillä kauppakeskukseen, jos tarvitset jotain. Miksi pitäisi vaihtaa vaatteet vain kaupassa käynnin vuoksi? Tohvelit jalkaan, takki pyjaman päälle ja menoksi. Kenelle se täsmälleen kuuluu, jos joku haluaa tehdä niin, ja miten se on teiltä muilta pois?

Vierailija
15/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan parikymppisenä kävin kirjastossa talvella niin, että laitoin pyjaman päälle housut, esim. tuulipuvun housut ja toppatakin. Mulla ei kotona ollut nettiä, nousin sängystä ja lähdin lukemaan lähellä olevalle kirjalle uutiset netistä. Tosiaan aikana, kun ei ollut älypuhelimiakaan. 

Vierailija
16/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä. Ihmiset on nykyään aivan uskomattoman veteliä. Hiustenpesukin on niin valtava suoritus, että se jaksetaan tehdä maksimissaan kerran viikossa. En tajua mikä ihmisiä vaivaa.

Long covid, add, aivosumu ja tietenkin gluteeniherkkyys. Ei siinä paljoa himmailla fiiliksissä pukeutumispaidassa raikkaassa tukassa valikoimassa lähikauppakledjuja. 

Vierailija
17/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn alasti sen pitkän takin kanssa.

Vierailija
18/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaidassa ja tohvelit jalassa.

Vierailija
19/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla oli alepa alakerrassa. Todellakin kävin hakemassa lauantaiaamuna tuoreet croissantit yökkärissä ja pitkässä takissa. 

Onks yökkäri jokin darravaate huutoyrjöaamuihin?? 

Vierailija
20/72 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää asun Tampereen Härmälässä ja todellakin käyn yöpuvussa takkeineen kaupassa. Paskanen letti piiloutuu pipolla tai lippiksellä. Silti en ole paikan pahin.