Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitaloalueella naapurien eläinten kyttääminen! Eli meillä kuulema naapurissa noin 80v pariskunta, jotka

Vierailija
22.10.2023 |

kyttäävät ikkunoistaan ja ulkona meidän muiden lemmikkien perään. Ovat kerran napanneet meidän yhden kissan kiinni ja tuoneet sen meidän kotiin talvella. Ei kai heillä muuta tekemistä voi ollakaan,kun juuri koskaan ei vieraita näy.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää sisällä ne kissat. Eivät kuulu ulos.

Vierailija
2/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei kannata asua millään kuutiotalojen alueella, ei ole mitään omakotitaloasumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et edes tiedä, keitä naapurissasi asuu, jos siellä kuulemma on 80v pariskunta?

Minä loukutan pihasta kissoja ja vien ne 300 km päähän elämään kissanelämää luonnossa. Naapurit ihmettelevät, että minne se iltakävelylle lähtenyt lemmikki oikein joutui.

Vierailija
4/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti loukuttaa naapurinsa kissoja? Siis ilmeisesti hyvin sairas.

Vierailija
5/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elukatkaan saa enää olla rauhassa kyttääjiltä? Kauheaa. 

Tai jospa he ovat eläinrakkaita vaikka eivät itse omista lemmikkejä ja tarkkailevat ettei eläimiä kohdella huonosti? 

Kerran näin kun mies veti lenkillä pientä koiraa hihnasta perässään ja koira pelkäsi. Anturat vain rahisivat asfalttia vasten. Olisin puuttunut asiaan mutta mies oli pelottava ja häijyn näköinen itänaapuri ja tuskin oli edes mitään yhteistä kieltä. 

Vierailija
6/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit toimivat oikein. Omistajan pitää huolehtia, ettei katti mene naapurin pihalle. Miksi päästät kissasi kuseskelemaan naapureiden pihoille? Opettele ulkoiluttamaan kattia valvotusti tai pidä sisällä.

Vierailija
7/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki on kyllä kateissa jos NAAPURIN kissan loukuttaa ja vie jonnekin . Sama pätee sitten vissiin naapurin kakaroihin? Nekin saa kai vaan poistaa jos tulevat muiden yksityisalueille. 

Vierailija
8/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja voi ulkoiluttaa turvallisesti tarhassa omalla pihalla. Irti ulos päästäminen on heitteillejättö.

Vierailija
9/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tästä loukuttamisesta ja eläinlääkäriin kuljettamisesta ja lopettamisesta on menossa oikeudenkäynti käräjäoikeudessa. Itse en kyllä uskaltaisi naapurin kissaan koskea!

Vierailija
10/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juurihan tästä loukuttamisesta ja eläinlääkäriin kuljettamisesta ja lopettamisesta on menossa oikeudenkäynti käräjäoikeudessa. Itse en kyllä uskaltaisi naapurin kissaan koskea!

Mitä sekoilet? Omalta pihaltaan saa kissat loukuttaa. Jos tietää omistajan, palautus omistajalle, muussa tapauksessa löytöeläintaloon. Kissaa ei kuitenkaan varasteta kissan omistajan omalta pihalta, kuten oikeustapauksessa.

Vierailija
11/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain tyytyväinen, jos naapurin kissa käy pyydystämässä hiiret ja rotat. Ei tarvitse itse kissaa hankkia.

Samalla vähenee punkkien määrä heinikossa, kun jyrsijöiden määrä vähenee. Hyvää työtä kissat tekevät!

Vierailija
12/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. te kyttäätte naapurin vieraita, ne sentään vain teidän elukoita.

Vierailija
13/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kissoja voi ulkoiluttaa turvallisesti tarhassa omalla pihalla. Irti ulos päästäminen on heitteillejättö.

Koirien kiinnipitolaki ei koske kissoja. Eli lain mukaan kissa saa kulkea vapaana, jos se sotke esim. lasten leikkipaikkoja. Vaikeahan tätä voi omakotitaloalueella vahtia, mutta maaseuduilla leikatut kissat pysyvät usein helposti omilla mailla.

Vierailija
14/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis et edes tiedä, keitä naapurissasi asuu, jos siellä kuulemma on 80v pariskunta?

Minä loukutan pihasta kissoja ja vien ne 300 km päähän elämään kissanelämää luonnossa. Naapurit ihmettelevät, että minne se iltakävelylle lähtenyt lemmikki oikein joutui.

Olet syyllistynyt eläinsuojelurikokseen ja villikissapopulaatioiden syntymiseen. Suurempi apu ja kosto on viedä loukutettu kissa lähimpään eläinsuojaan. Sieltä peritään maksu omistajalta tai sijoitetaan kissa uuteen kotiin.

Vierailija
15/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta on loukuttaa NAAPURIN kissa ..... Eriasia loukuttaa villikissoja kuin niitä joilla on selkeästi tiedossa oleva koti.

Vierailija
16/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran naapuri kertoi, että alapuolellani asuva ikäneito aina ulos tullessaan tuijottaa tovin minun parvekettani.

Vierailija
17/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Järki on kyllä kateissa jos NAAPURIN kissan loukuttaa ja vie jonnekin . Sama pätee sitten vissiin naapurin kakaroihin? Nekin saa kai vaan poistaa jos tulevat muiden yksityisalueille. 

Tyhmyyden huippu vedota johonkin kakaroihin ;D Kissat eivät kuulu luontoon! Ne eivät kuulu naapurien riesaksi! Jos ei naapuri tajua noudattaa lakia, on oikeus toimia ja loukuttaa. Näin se kuule menee. pallo on sinulla, pidä kissa kiinni tai sisällä.

KYSE ON KISSOISTA ja tätä kaikkea säätelee LAKI! Lue se, niin olet viisaampi.

Vierailija
18/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kissa on lainsuojaton tuhoeläin ja vieraslaji joka ei kuulu ulos eikä luontoon. Kissan saa ottaa kiinni oman pihan ulkopuolella ja lopettaa tuskattomasti.

Ei todellakaan saa, olet idiootti.

Kommenttisi nettivinkattu poliisille kunnianloukkauksena, onneksi olkoon. 

Vierailija
19/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet syyllistynyt eläinsuojelurikokseen ja villikissapopulaatioiden syntymiseen. Suurempi apu ja kosto on viedä loukutettu kissa lähimpään eläinsuojaan. Sieltä peritään maksu omistajalta tai sijoitetaan kissa uuteen kotiin.

Tämä nyt on ihan silkkaa ilkeyttä ja kiusantekoa. Miksi et vie kissaa kotiinsa, jos tiedät missä se on? Toisekseen, ei löytöeläinsuojista löydy välttämättä uutta kotia kissalle, vaan se päätyy hyvin todennäköisesti lopetettavaksi. Se on sitten sinusta hienoa eläinsuojelutyötä? Sitä paitsi ihan Suomen lain mukaan kissa saa kulkea vapaana. Koirien kiinnipitolaki ei koske kissoja.

Vierailija
20/33 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Todella julmaa, laitonta ja väärin.

Kissat kiinni turvallisuuden takia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän