Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalle kirjoittamisen yrittäminen alkaa olemaan sietämätöntä

Vierailija
22.10.2023 |

Käytössä on ilmeisesti joku lennossa oppiva tekoälyfiltteri joka paiskoo viestejä hylkyyn kiellettyjen sanojen perusteella. Ongelmana on se että jotkut aiemmin läpi menneet viestit sisältävät näitä sanoja ja sitten kun niihin yrittää lainaten vastata, niin sen vuoksi ei mene läpi vaikka itse miten kiltisti kirjoittaisi. Ei voi enää tietää mitenkään minkä vuoksi ei viesti mene läpi, kun ei välttämättä riipu edes omasta tekstistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ja useimmiten ei ymmärrä, mikä on se kielletty sana ihan tavallisessa viestissä, jota yritti lähettää.

Vierailija
2/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo näkyä aktiivisuudessa. Tai ainakin vaikuttaa siltä, että palsta on selvästi hiljaisempi kuin ennen päivitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sen tekee siis että lainattuihin teksteihin on jiskus mahdotonta vastata: kielletyksi muuttunut sana onkin lainauksessa...

Vierailija
4/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämän palstan halutaankin kuolevan pois. Olkoon sitten niin.

Vierailija
5/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ilmeisesti tämän palstan halutaankin kuolevan pois. Olkoon sitten niin.

Pitääpä sitten siirtyä suoraan toimintaan. 

Vierailija
6/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryn muualle.

Vierailija
7/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi se on, jos lainauksessa on kielletty sana ei voi kolmentoida vai niin että lainattu viesti on ilmiannettu eikä siksi voi kommentoida?

Vierailija
8/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mitään järkeä, että lainauksessa käytetty kielletty sana tekee omasta viestistä sopimattoman. Mulla on tänään jäänyt ihan liian monta asiallista viestiä kiinni. Nytkin pitää kirjoittaa jotain ihme koodikieltä, kun ei tiedä, mitä sanoja saa enää käyttää. Turhauttaa edes kirjoittaa mitään.

Vierailija
9/9 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eihän siinä ole mitään järkeä, että lainauksessa käytetty kielletty sana tekee omasta viestistä sopimattoman. Mulla on tänään jäänyt ihan liian monta asiallista viestiä kiinni. Nytkin pitää kirjoittaa jotain ihme koodikieltä, kun ei tiedä, mitä sanoja saa enää käyttää. Turhauttaa edes kirjoittaa mitään.

Tottakai koko viestin sanat kammataan lävitse sisältäen lainaukset.