Terveen ihmisen kanssa haluan kirjoittaa kirjan minun kehitysvammaista.
Haluan kirjoittaa kirjaan, että jokaisen kehitysvammaisen pitää saada kissa, koska minulla kehitysvamma käytöshäiriöt vähenee jos minulla on kissa. Kirjoitan, että meillä kehitysvammaisilla on matemaattinen lahjakkuus, koska osaan päässälaskuna laskea, että 8 kertaa 88 on 704. Kirjoittaa, että kehitysvammaiset eivät saa olla parisuhteessa, koska kehitysvammaisilla on edunvalvoja, joka lyö, potkii, huutaa, kiroilee, näyttää keskisormea ja repii hiuksista jos rupeaa parisuhteeseen. Kirjoittaa, että me joilla on kehitysvamma emme suostu puhumaan mitään muuta kuin kehitysvamma asiaa, lukemaan kehitysvamma alan kirjoja ja ne jotka käyttää kehitysvamma sanaa niin niille on kehitysvamma diagnoosi väärin laitettu ovat heikkolahjaisuus tasolla äo 71-85. Kirjoittaa, että meillä joilla on kehitysvamma diagnoosin lisäksi vielä autismi, ADHD, mielisairaus ja luonnevika olemme sosiaalisilta taidoiltamme 0-tasolla syvästi kehitysvammaisten tasolla. Mutta Sopimusvuori ei hyväksy tätä, että terveen ihmisen kanssa kirjoitan tämän kehitysvamma omaelmänkerran kun Sopimusvuori ei hyväksy minun käyttämää kehitysvamma sanaa pitäisi kirjoittaa erityinen tai erityistä tukea tarvitse erityisihminen.