Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tinderissä, pettymys kova, kun mies kolmen lauantai-tapaamisen jälkeen

Vierailija
22.10.2023 |

laittoi viestin, Hyvää viikonloppua sulle! Eikä hänestä sen koommin ole kuulunut mitään. Kertoi, kun kysyn suunnitelmiaan viikonlopuksi,  että serkkupoika tulee ehkä saunomaan. Olen niin pettynyt, kun ehdin häneen hiukan ihastua ja luulin että toisinpäinkin. 

Ei varmaan kannata olla täällä, kun tämäkin tuntuu surulliselta. Vai kohti uusia pettymyksiä rinta rottingilla?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap jos mies ei olisi yhtään kiinnostunut, se ghostaisi sinut. Ei toivottelisi mukavaa viikonloppua. 

Onko sulla deittailu ainoa mahdollinen tapa viettää aikaa? Jos ei, niin miksi luulet, että miehillä on?

Vierailija
102/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mahtava ketju. Jos saa Tinder- deitin, pitäisi heti vapauttaa kaikki viikonloput deitille tietämättä edes,  onko deitti sitoutunut.

Miehet eivät myöskään vietä koskaan aikaa keskenään vaan pelkästään naisten kanssa. 

Eikö teillä naisilla ole kavereita tai sukulaisia vai teettekö oharit aina, jos random jamppa internetistä sitä vaatii?

Ei tarvitse vapauttaa kaikkia viikonloppuja. Sen sijaan on syytä deittailla vain yhtä naista yhdellä kertaa tai ainakin olla rehellinen jollei halua tehdä niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Naisille tulee yllätyksenä,  että heidätkin voidaan torjua vol. 336671189

Meinaatko, että kolmet treffit tarkoittavat automaattisesti suhdetta?

"Nainen kuin nainen saa aina miehen!" Kuinka moneen kertaan olen lukenut tämän palstalta????

Sä olit kolmena lauantaina miehen kanssa, mutta olit ilman miestä?

Vierailija
104/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on helppo löytää uusi mies. Tinderissä on naisten markkinat eli naiset löytää helposti seuraa. Ei tarvitse yksin viikonloppuja viettää. 

Vierailija
105/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No joo. Ei ole kiinnostunut. Jos olisi kiinnostunut niin olisit mennyt serkkupojan edelle. Niin se vaan menee. On aina mennyt ja tulee aina menemään. Uutta matoa. Pettymyksiä näissä deittijutuissa joutuu kestämään. 

Miksi tätä on joukolla alapeukutettu, vaikka on se todennäköisin syy?

"Serkkupoika tulee ehkä saunomaan". Joopa joo. Priorisointijärjestys on selvä.

Ei kuulosta sinusta kiinnostuneen miehen puheelta. Piste.

Eteenpäin ap, kohti uusia...

Mitään serkkupoikaa ei ole tulossa edes ehkä saunomaan. Jos serkku olisi tulossa, olisi mies jo ajoissa kysynyt että niin siis tuletko vai et, että olen tavannut kivan naisen niin täytyy tietää vkl ohjelma. Ja jos serkku tulisi, miehen tulisi ottaa yhteys naiseen että serkku tulee lauantaina, mutta nähdäänkö pe tai su? 

Tuollaiset ehkä serkku jutut ok kyllä yleensä toinen nainen. 

Vierailija
106/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisena on helppo löytää uusi mies. Tinderissä on naisten markkinat eli naiset löytää helposti seuraa. Ei tarvitse yksin viikonloppuja viettää. 

Onko? Jännästi olen viettänyt melkein kaikki viikonloput yksin jo neljän vuoden ajan. Joulukuussa 2019 tein ensimmäisen kerran profiilin Tinderiin.

Vierailija
107/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen yksi tärkein vaihe on mielestäni se miten koko suhde on alkanut. Jos siinä treffailuvaiheessa jo huomaa, että ollaan asioiden suhteen eri aaltopituudella niin kannattaa antaa olla ja etsiä sopivampi tyyppi.

Kaikkien kannattaisi miettiä ihan oikeasti sitä miten niitä "random deittejä" kohtelee, koska jostain niistä saattaisikin sitten tulla se mahdollinen loppuelämän kumppani, joka varmasti kyllä muistaa miten suhteen alku meni. En itse esimerkiksi tapailisi koskaan useampaa ihmistä samaan aikaan vaikka siinä vaiheessa kyse olisikin vielä pelkästä deittailusta.

Inhottaa että useimmille miehille treffikumppanit tosiaan ovat vain "random deittejä" eivätkä potentiaalisia vaimoehdokkaita.

Vierailija
108/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi minullekin.

Vierailija
109/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parisuhteen yksi tärkein vaihe on mielestäni se miten koko suhde on alkanut. Jos siinä treffailuvaiheessa jo huomaa, että ollaan asioiden suhteen eri aaltopituudella niin kannattaa antaa olla ja etsiä sopivampi tyyppi.

Kaikkien kannattaisi miettiä ihan oikeasti sitä miten niitä "random deittejä" kohtelee, koska jostain niistä saattaisikin sitten tulla se mahdollinen loppuelämän kumppani, joka varmasti kyllä muistaa miten suhteen alku meni. En itse esimerkiksi tapailisi koskaan useampaa ihmistä samaan aikaan vaikka siinä vaiheessa kyse olisikin vielä pelkästä deittailusta.

Inhottaa että useimmille miehille treffikumppanit tosiaan ovat vain "random deittejä" eivätkä potentiaalisia vaimoehdokkaita.

Myös mun mielestä alkuvaihe on se, johon todella kannattaa panostaa ja unohtaa hetkeksi kaikki muu, jopa se serkkupoika. Jos siis todella haluaa parisuhteeseen jonkun kanssa. Jos haluaa vaan tapailla mahdollisimman montaa, niin silloin tietenkään ei kannata panostaa yhtään kehenkään.

Vierailija
110/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä kaikki tästä langasta lukemani, vain vahvistaa sitä mielipidettä, että EN KOSKAAN TAHDO PARISUHTEESEEN Suomi naisen kanssa. Sekopäitä kaikki.

Luulevat olevansa jotain miesten omistajia ja käyttäytyvätkin sen mukaan. Kannattaisi kauhasta välillä sieltä jalkovälistä sitä santaa pois.

Täällä ei ole mitään lankoja.

Olen minä lanko useammallekin.

Vierailija
111/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Viimeinen lauseesi pilasi kokonaan muuten hyvän viestisi.

Minua inhottaa, että useimmille naisille treffikumppanit tosiaan ovat random deittejä.

Vierailija
112/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos ei ole mitään kriteereitä niin joo, löytää helposti. Mutta jos on yhtään laadukkaampaa miestä etsimässä niin aika työn saa tehdä että löytää, tindermiesten laatu kun ei mitenkään päätä huimaa. Jos siellä joku on edes vähän sinnepäin, se tapailee about kymmentä muuta naista sun kanssa yhtä aikaa.

Aina ihmetellyt näitä jotka kertovat kuinka match-listalla on satoja miehiä. Miten helvetissä he löytävät sieltä jätekasasta sellaisen määrän tykkäiltäviä?

Vierailija
113/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko? Jännästi olen viettänyt melkein kaikki viikonloput yksin jo neljän vuoden ajan. Joulukuussa 2019 tein ensimmäisen kerran profiilin Tinderiin.

Profiilissa kannattaa antaa itsestä reipas ja positiivinen kuvaus, etsiä itsestä ne hyvät puolet joista kirjoittaa. Ja mistä asioista on kiinnostunut elämässä ylipäätään. Ei ulkonäöllä ole merkitystä kun löytyy se oikea. 

Vierailija
114/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Viimeinen lauseesi pilasi kokonaan muuten hyvän viestisi.

Minua inhottaa, että useimmille naisille treffikumppanit tosiaan ovat random deittejä.

No en ole naisia treffaillut niin en valitettavasti osaa sanoa heidän toimintatavoistaan. Itse en tosiaan edes helpolla lähde treffeille ellen näe miehessä potentiaalia parisuhteeseen. Omasta kokemuksesta miehet eivät ajattele niin, vaan suostuvat treffeille paljon matalammalla kynnyksellä, joka sitten johtaa siihen että odotukset ei ihan kohtaa esim. juuri sen suhteen että keskityttäisiin vain siihen yhteen tapailukumppaniin kerrallaan. Sitähän ei saa ääneen sanoa, koska se on sitä kontrollointia mitä random treffikumppani ei saa harjoittaa.

Vierailija
115/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilistani tykkäsi aikoinaan n.1500 miestä. Näin sen kun oli perusversiota kalliimpi versio. En ollut kuin hetken Tinderissä. Sieltä löytyi muutamassa päivässä se helmi, jonka kanssa ollaan jo vuosia oltu yhdessä. Olen tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. 

Vierailija
116/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä serkumpi, sen herkumpi. No, semmosta se internet deittailu on. Muutaman kuukauden jaksoin katsella sitä pelleilyä siellä tinderissä ja totesin että tämä on aika huono harrastus ja pelkkää ajanhukkaa. Taitaa olla suuri osa siellä olevista olla semmoista porukkaa jolle tuo tinderi on joku ihmis etsintäpeli missä etsitään nurkan takaa parempaa sen edellisen tilanne. Jos se seuraava olis sittenkin parempi? Joten siirrytäämpä tästä seuraavaan.

Ja mitäpä sitä oikeestaan edes ottamaan enää naista elämään. Tulihan noita naisia jo katseltua yli 30 vuotta, avioliitossa ja avoliitossa. Ihan hyvä näinkin, ja suosittelen ihan vilpittömästi.

Nimimerkillä: Nykyään akaton ja huoleton mies. Saa tulla, mennä, harrastaa ja tehdä kaiken just omaan tahtiin ja oman mielen mukaisesti.

Vierailija
117/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No joo. Ei ole kiinnostunut. Jos olisi kiinnostunut niin olisit mennyt serkkupojan edelle. Niin se vaan menee. On aina mennyt ja tulee aina menemään. Uutta matoa. Pettymyksiä näissä deittijutuissa joutuu kestämään. 

Palstanaiset eivät kontrolloi miehiä, mutta kolmen treffien jälkeen pitäisi luopua muista sosiaalisista suhteista?

Ei. Mutta kiinnostunut mies olisi tavannut sen serkkupojan perjantaina jotta olisi voinut tavata kiinnostavan naisen lauantaina. Noin niin kuin esimerkkinä. 

Entä jos serkkupojalle ei oisi sopinut perjantai?

Ap ja se mies on tavanneet kolmesti. Kyllä se mies saa sukulaisiaankin tavata välillä. Hänhän laittoi kivan viestinkin ap:lle.

Vierailija
118/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tinderluuska elämä. V***u bannikaa nää tinderidiootit palstalta, iso HUOH.

119/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eli kun yhden viikonlopun viettää serkkunsa kanssa sinä tulkitset sen suhteen tuhoamisena?  

Nyt kyllä täytyy sanoa että mies väistää luodin kun ilmeisesti miehen pitäisi käyttää kaikki vähäinen vapaa-aika sinuun.

" Serkkupoika saunoineen" on jo niin ikivanha ja kulunut selitys että nauruksihan taas meni.

Se kertoo jo kaiken. 

Vierailija
120/128 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 wrote:

Vierailija wrote:

Eli kun yhden viikonlopun viettää serkkunsa kanssa sinä tulkitset sen suhteen tuhoamisena?  

Nyt kyllä täytyy sanoa että mies väistää luodin kun ilmeisesti miehen pitäisi käyttää kaikki vähäinen vapaa-aika sinuun.

" Serkkupoika saunoineen" on jo niin ikivanha ja kulunut selitys että nauruksihan taas meni.

Se kertoo jo kaiken. 

Juuri muistelin, että minulle on heitetty tuo sama syy kun ehdotin kuluvalle viikonlopulle uusia treffejä, oltiin nähty edellisellä viikolla kävelytreffien merkeissä. Että muuten kyllä olisi mielellään lähtenyt :)

Tästä sitten ghostasi joksikin aikaa ja palaili muina miehinä linjoille, en enää kylläkään vastannut mitään. Eli eiköhän tässä ollut malliesimerkki varasijalla olemisesta.