Uusi tinderissä, pettymys kova, kun mies kolmen lauantai-tapaamisen jälkeen
laittoi viestin, Hyvää viikonloppua sulle! Eikä hänestä sen koommin ole kuulunut mitään. Kertoi, kun kysyn suunnitelmiaan viikonlopuksi, että serkkupoika tulee ehkä saunomaan. Olen niin pettynyt, kun ehdin häneen hiukan ihastua ja luulin että toisinpäinkin.
Ei varmaan kannata olla täällä, kun tämäkin tuntuu surulliselta. Vai kohti uusia pettymyksiä rinta rottingilla?
Kommentit (128)
Niin siis miksi aloittaja itse ei voi ehdottaa niitä treffejä jollekin muulle ajankohdalle kuin sille ainoalle illalle viikosta, josta hän varmuudella tietää, että miehellä on muuta, aikaisemmin sovittua menoa? Miksi pitää tahallaan sabotoida ja sitten syyttää toista?
Vierailija wrote:
En tiedä miten ap:lle on syntynyt käsitys, että lauantai on aina treffipäivä. Muutamien treffien jälkeen voi olla ihan paikallaan katsoa, pystyykö toinen mihinkään aloitteellisuuteen ja vastavuoroisuuteen.
Sitähän ap juuri tekee. Ei ole paheksunut kavereiden tapaamista, vaan pohtii onkohan jatkoa tuon äijän kanssa. Ja vaikuttaa minusta fiksulta muijalta, se on fakta, ettei tuosta mitään tule. Tai sitten äijä on pöhkö päästään, eikä osaa toimia järjellä.
Onkohan ketjun palstajantterit - jotka luulevat ap:n tapailumiehen olevan kiinnostunut hänestä - olleet koskaan oikeasti kiinnostuneet jostain naisesta? Tiedättekö, mitä esteitä on ylitetty ja saavutuksia urakoitu rakkauden voimalla?
Emmä tiiä, serkkupoika tulee ehkä saunomaan. Ulkona sataa ja on kylmä. Hyvää viikonloppua.
Oon ollut 20 vuotta parisuhteessa enkä oo koskaan tinderöinyt, mutta sivusta seuranneena tuntuu kummalta, ettei kiinnostavalle ihmiselle ehdi edes muutamaa viestiä lähettää. Ihmiset kuitenkin kulkee luurit kourassa ja viestittelevät ja somettelevat kaiken aikaa. Että ehkä se tinderissä tavattu ihminen ei sitten olekaan niin mielenkiintoinen.
Jos tuo ap:nkin deitti olisi oikeasti kiinnostunut, niin voisihan se laittaa vaikka kuvaa saunaoluista tai jotain pelkän radiohiljaisuuden sijaan. Tai jos viestittely on ollu tasoa "nähdäänkö la" "okei", niin silloinkaan tuskin kovin suurta kiinnostusta ilmassa on.
Tai sitten mä olen vaan totaalinen mummeli ja tippunut nykyajasta kokonaan.
Minusta tuo mies on tökerö. Olkoon tilanne mikä vain, voisi sanoa suoraan asian niinkuin se on.
Vierailija wrote:
Kukaan kiinnostunut mies ei jätä kiinnostavaa naista tapaamatra koska serkkupoika tulee EHKÄ käymään. Juttu on ohi.
Juu, juu. Kukaan nainen taas ei ole kiinnostava, jos ei hyväksy miehelle omaa sosiaalista elämää, eikä osaa tehdä aloitteita.
Vierailija wrote:
Niin siis miksi aloittaja itse ei voi ehdottaa niitä treffejä jollekin muulle ajankohdalle kuin sille ainoalle illalle viikosta, josta hän varmuudella tietää, että miehellä on muuta, aikaisemmin sovittua menoa? Miksi pitää tahallaan sabotoida ja sitten syyttää toista?
Siksi ap ei voi ehdottaa, kun ap jo kyseli ja mies ilmaisi ettei kiinnosta eikä hänestä ole kuulunut sen jälkeen mitään. Nyt ap:lle jää mietittäväksi haluaako hän alkaa kärttää suhdetta mieheen joka ei oikeastaan ole kiinnostunut vai ei. On suuri vaara että se vain siirtää sydänsurua myöhempään ajankohtaan ja suru voi olla sitten vielä suurempi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En tiedä miten ap:lle on syntynyt käsitys, että lauantai on aina treffipäivä. Muutamien treffien jälkeen voi olla ihan paikallaan katsoa, pystyykö toinen mihinkään aloitteellisuuteen ja vastavuoroisuuteen.
Sitähän ap juuri tekee. Ei ole paheksunut kavereiden tapaamista, vaan pohtii onkohan jatkoa tuon äijän kanssa. Ja vaikuttaa minusta fiksulta muijalta, se on fakta, ettei tuosta mitään tule. Tai sitten äijä on pöhkö päästään, eikä osaa toimia järjellä.
No niin varmaan tekee mieskin, ellei ole ihan pöhkö päästään. Uskon täysin, ettei ap;lle tule suhteesta mitään. Ja se voi johtua ihan hänestä itsestään.
Vierailija wrote:
Onkohan ketjun palstajantterit - jotka luulevat ap:n tapailumiehen olevan kiinnostunut hänestä - olleet koskaan oikeasti kiinnostuneet jostain naisesta? Tiedättekö, mitä esteitä on ylitetty ja saavutuksia urakoitu rakkauden voimalla?
Emmä tiiä, serkkupoika tulee ehkä saunomaan. Ulkona sataa ja on kylmä. Hyvää viikonloppua.
Tulet sä oikeati naisselittämään miehille heidän tunteensa? Oikeasti, luepa viestisi uudelleen ja pohdi, onko se aikuisen kirjoittama.
Täysjärkinen ihminen ei hylkää muuta elämäänsä nähtyään toista ihmistä kolme kertaa. Ehkä se suuri rakkaus olisi voinut vaatia enemmän aikaa?
Kukaan meistä ei luule taipailumiehen tunteista yhtään mitään. Me katsos emme kuvittele tietävämme ihmisen tunteita toisen ihmisen lyhyen viestin perusteella. Sinä taas tiedät vuorenvarmasti.
Vierailija wrote:
Oon ollut 20 vuotta parisuhteessa enkä oo koskaan tinderöinyt, mutta sivusta seuranneena tuntuu kummalta, ettei kiinnostavalle ihmiselle ehdi edes muutamaa viestiä lähettää. Ihmiset kuitenkin kulkee luurit kourassa ja viestittelevät ja somettelevat kaiken aikaa. Että ehkä se tinderissä tavattu ihminen ei sitten olekaan niin mielenkiintoinen.
Jos tuo ap:nkin deitti olisi oikeasti kiinnostunut, niin voisihan se laittaa vaikka kuvaa saunaoluista tai jotain pelkän radiohiljaisuuden sijaan. Tai jos viestittely on ollu tasoa "nähdäänkö la" "okei", niin silloinkaan tuskin kovin suurta kiinnostusta ilmassa on.
Sama tilanne 20 + vuotta parisuhteessa, "mummeli" (alle 40 v) täällä, jolla ei käryä tindereistä ym. Mutta noinkohan joku kuva oluestakin olis kääntynyt vaan lähettäjäänsä vastaan. Jos ja kun ihmiset kokevat jatkuvasti pettymyksiä, eivätkä luota toisiinsa, se aiheuttaa sitä, että kaikkea tulkitaan epäilevästi ja jopa vihamielisesti.
Nykyään täytyy olla todella tarkka siinä, miten viestitään. Kuten huomaat, täällä on nytkin tulkittu asioita niin eri tavalla et noinkohan mies (tai ap!) olis voinut tehdä mitään oikein siten, et siitä vallitsis konsensus.
Kyllä tuosta voi vähintään päätellä, että mies ei ole ihastunut tai pidä naista kovinkaan ihanana. Koekeintaan ihan ok naisena jos parempaa ei osu tielle.
Ap vastaa,: nyt mieheltä tuli viesti, että haluaa tänään nähdä. Vastasin siihen, että ei valitettavasti käy, koska vanhempani tulevat tänään kylään. Käviskö ensi viikolla joskus?
Vierailija wrote:
Ehkä se tinderissä tavattu ihminen ei sitten olekaan samanlainen jatkuvasti luuri kourassa viestittelevä kaiken aikaa somettelija.
Vierailija wrote:
Kyllä tuosta voi vähintään päätellä, että mies ei ole ihastunut tai pidä naista kovinkaan ihanana. Koekeintaan ihan ok naisena jos parempaa ei osu tielle.
Tuosta ei voi vielä päätellä yhtään mitään. Nää teidän päättelyt kertoo eniten päättelijöistä ja heidän tavastaan tulkita asioita.
Vierailija wrote:
Ap vastaa,: nyt mieheltä tuli viesti, että haluaa tänään nähdä. Vastasin siihen, että ei valitettavasti käy, koska vanhempani tulevat tänään kylään. Käviskö ensi viikolla joskus?
Tämäpä hyvä napautus palstahirmuille. Toisaalta varmaan sanovat kohta, että eilinen nainen oli pettymys, eikö?
Vierailija wrote:
Tuleeko oikeesti vai onko joku testi/kosto?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama tilanne 20 + vuotta parisuhteessa, "mummeli" (alle 40 v) täällä, jolla ei käryä tindereistä ym. Mutta noinkohan joku kuva oluestakin o
Uteliaisuudesta, jos olisit kiinnostunut jostain miehestä ja hän viestittää että nähdäänkö viikonloppuna, vastaat hänelle että serkkutyttö tulee ehkä käymään ja hyvää viikonloppua ja täts it, sen jälkeen radiohiljausuus? Nyt rehellisesti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Serkkupoika" on todennäköisesti mielenkiintoisempi nainen. Kunnes taas tulee joku toinen mielenkiintoisempi tapaus. Tätä tää on.
Onko av mammoille oikeasti ihan vieras ajatus, että miehillä on kavereita ja sukulaisia.
Kun kerran olet antanut kaverisuhteiden kuolla, kun mikään ei saa mennä naisen edelle ja ollut eron jälkeen täysin yksin, et tee samaa virhettä toista kertaa.
Naisena on vaikea käsittää miten miehet eivät muka osaa hoitaa sekä kaverisuhteita että orastavaa parisuhdetta. Jos ei pysty kerran viikossa järjestämään aikaa uudelle ihmiselle, ei ole riittävän kiinnostunut. Seuraava.
Ihan joka nainen pistää miehen suhteen aikana useamman kerran valitsemaan naisen tai ystävien väliltä.
Miehiltä vaaditaan muutenkin todella paljon parisuhteen eteen että se kaikki naisen vaatima panostus menee ystävien edelle. Kaikki miehet tietää että jos nainen ei suhteessa saa kaikkea mitä haluaa nainen jättää miehen ja se kaikki panostaminen mitä mieheltä on vaadittu aikaisemmin muuttuu täysin turhaksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämäpä hyvä napautus palstahirmuille. Toisaalta varmaan sanovat kohta, että eilinen nainen oli pettymys, eikö?
Todennäköisesti näin ja itsekin sen pystyit arvaamaan :D.
Ap:hän kirjoittaa että juuri hän oli kysynyt suunnitelmia viikonlopuksi joten ap oli tässä aloitteellinen :D. Ja sai vastauksen joka on käytännössä pakit sanomatta suoraan että ei tavata enää. Kiinnostunut mies vastaa että ensi viikonloppu ei sovi mutta tavataanko silloin ja silloin.