Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?

Vierailija
21.10.2023 |

Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim  shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).

Kommentit (515)

Vierailija
381/515 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mielihyvää kun vien siskon poikia välillä mäkkärille syömään hampurilaisia tai jonnekin syömään chicken wingsejä sillä siskoni on vannoutunut vegaani ja hän ei ikinä lapsilleen liharuokia anna. 

Vierailija
382/515 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään leikata hiusteni latvoja hius kerrallaan. Monien mielestä ajanhukkaa, mutta tykkään siitä, kun pääsen kaksihaaraisista ja muista kuivuneista hiusteni latvoista eroon. Helpompi varmaan olisi käydä useammin kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/515 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut vielä, mutta kun mun huskyni söisivät nuo kiljuvat kersat.

Vierailija
384/515 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut vielä, mutta kun mun huskyni söisivät nuo kiljuvat kersat.

Omasi? Vai jonkun muun???

Vierailija
385/515 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt olla kipeänä. Ihan se kuumeinen olo on minusta mukava, vaikka kivuliaskin. Olen ollut myös joissain kovissa taudeissa ihan 40 asteen kuumessa useamman päivän ja minusta sekin on ollut mukavaa. Tämä on tosi outoa monen mielestä enkä tiedä itsekään, mistä se johtuu. Ehkä olen lapsena saanut paljon hoivaa sairaana ja liian vähän terveenä ja oppinut siten mieltämään kipeänä olemisen mukavaksi? Tai sitten se johtuu jostain ihan muusta.

Oletko minä? Ihan hassua, ajattelin ettei kukaan muu ole näin omituinen kuin minä, joka pidän kuumeen tunteesta. Syy luultavasti sama kuin sinulla. 

Vierailija
386/515 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kun on oikein kylmä talvipäivä, lumi kimmeltää timantteina ja narskuu joka askeleella, poskia nipistelee. Minulla oikein lämpimät vaatteet päällä.

Rakastan kun sataa vettä, haluan aina lähteä ulos ja joko kuunnella sateen ropinaa kun se osuu sateenvarjoon tai kastua hieman, joskus jopa läpimäräksi. Kumpparit jalkaan ja voin kävellä keskeltä rapakkoa. Rakastan sitä kun kesken lenkin alkaa satamaan ja kuulen sateen lähestyvän puita pitkin ennen kuin näen ja tunnen sen.

Tähdet, kuu, revontulet, ukkonen. Auringonlaskua seuraan joka päivä, harvemmin auringonnousua mutta aina kun voin. Metsää, puita, eläimiä, kuuntelen tarkkaan myös linnunlaulua.

Tykkään vuodenaikojen vaihtelusta, se auttaa arvostamaan sitä mitä juuri sillä hetkellä on.

Ja luulet että näistä asioista ei kukaan muu ilahdu? Tässä on tarkoitus listata erikoisia asioita eikä itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
387/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteesta mikä tulee kovan työpäivän jälkeen kotiin ajellessa.

Vierailija
388/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tyhjän purkin pois heittäminen kyllä aiheuttaa jännää mielihyvää. Usein ei välttämättä ole edes korvaavaa purkkia eli joutuu seuraavaan kauppareissuun asti elämään ilman sitä hoitoainetta tai vaikka voileipäsuolakurkkuja, mutta purkin huuhtelu ja pois heittäminen tuntuvat silti ihanilta.

Ihanko roskiin laitat, minä vien kierrätykseen kauppareissulla ?

Vierailija
389/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle passaa k a i k k i  ketjun ilonaiheet, vaikkei olis niin harvinaisiakaan. Turha kai nipottaa tommosesta.

Mun ilon aihe tänään: hörpin aamukahvit sängyssä, pohdin tulevaa ja muistelen mennyttä. Puoliso tarjoili just santsikupin. Availtiin eilen jo "joulukarkkilaatikoita". Kiireetön aamu on parasta.

Vierailija
390/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle passaa k a i k k i  ketjun ilonaiheet, vaikkei olis niin harvinaisiakaan. Turha kai nipottaa tommosesta.

Mun ilon aihe tänään: hörpin aamukahvit sängyssä, pohdin tulevaa ja muistelen mennyttä. Puoliso tarjoili just santsikupin. Availtiin eilen jo "joulukarkkilaatikoita". Kiireetön aamu on parasta.

Oi sorisori tästä viestistä, otsikossahan luki "arjessa" ja tänäänhän on "pyhä" 😉 

Vierailija
391/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin olosta, kun menen illalla nukkumaan selvin päin. Tietäen, että huomenna on uudet haasteet ja on mukava herätä.

Vierailija
392/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ainakaan tietääkseni missään arjessa, vaikka siitä nykyän puhutaankin joka toisessa lauseessa. En vain ymmärrä mitä tai missä se on, joten en voi vastata. 

Vierailija
393/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestelen nappeja esim pilttipurkkeihin, helmiä kardemummatuubeihin, villalankojen jämäkerät isoihin lasipurkkeihin. Nätin näköisiä, ja näkee kätevästi mitä missä on.

Tuskin kuitenkaan tuubeihin, tarkoittanet putkiloita?

Vierailija
394/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestelen nappeja esim pilttipurkkeihin, helmiä kardemummatuubeihin, villalankojen jämäkerät isoihin lasipurkkeihin. Nätin näköisiä, ja näkee kätevästi mitä missä on.

Tuskin kuitenkaan tuubeihin, tarkoittanet putkiloita?

Mikä sit on tuubi?

Vierailija
395/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppistakeikkaa!

Vierailija
396/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki kun päivänvalo muuttuu hämäräksi! Hämärä, salaperäinen ja turvallinen ja tunnelmallinen hetki.

Vierailija
397/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kokata herkkuruokia itselleni ja nautin kun avokki joutuu korjaamaan mun jäljet. Se on niin herttasta =)) ihana kitinä ja ulina. 

Vierailija
398/515 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tuulta ja myrskyä. Mitä enemmän tuulee, sitä ihanampi on lenkkeillä vastatuuleen. Välillä tuntuu, että henki salpautuu, mutta se on silti ihanaa. Parasta on, jos ei sada, ainoastaan tuulee. Sadetta ja tuulta on ihana katsella sisällä lämpimässä, mielellään (ja joskus pakostakin) kynttilänvalossa. 

Vierailija
399/515 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hetki kun päivänvalo muuttuu hämäräksi! Hämärä, salaperäinen ja turvallinen ja tunnelmallinen hetki.

S i n i n e n  h e t k i

Vierailija
400/515 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harmaampi sää, sen parempi. Sama myös kaamoksen aikana. Pimeässä on niin rauhallista ulkoilla, verrattuna kesään kun kaikki se valoisuus tuntuu vain painostavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän