Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8336)
Tuliko ero vai ollaanko onnellisesti yhdessä ja mieskin osallistuu kotitöihin jne. ??????????????????????? Hyvää miestä kyllä passaa jos saa tyydyttävää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ero vai ollaanko onnellisesti yhdessä ja mieskin osallistuu kotitöihin jne. ??????????????????????? Hyvää miestä kyllä passaa jos saa tyydyttävää huomiota.
He ovat onnellisesti erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että mies on varmasti onnellisempi 🤣🙏💪👍
Kato, joku tajuaa ja jollakin on pallit!
Joka ukko osaa kokata, värkätä, saunoa, rempata ja panna. Jos haluaa. Jossei, niin kannataisiko nostaa kytkintä?
Aloittaja vinkunut jo puoli vuotta. Miksi.
Käyttäjä40498 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää miehet vuoronperään syyttävät naisia liian korkeista siivousstandardeista, tai laiskuudesta ja sotkuisuudesta. Kertoo vaan näistä miehistä, etteivät kykene itse mihinkään kotihommiin.
Juuri laitoin vaimon pikkikset ja rintsikat pesuun.
Niitähän (jos hienolaatuisia ja -hintaisia tyyliin rintsikat 200e) ei pestä missään sekapesussa koneessa jyystettynä pilalle !
Et tiennyt mitään siis. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole perhettä ja lapsia vai miten teillä on aikaa tällaiseen?
Aikuiset lapset.
Etkö kykene keksimään muuta ajanvietettä kuin notkua täällä?
Aamulla rakasteltiin pari tuntia, sitten kävin kävelyllä kauniissa aurinkoisessa säässä. Ruoka on uunissa, joten nyt on aikaa vaikka palstailla. Seuraavaksi teen salaatin lounaalle ja sen jälkeen täytyy keskittyä pyykkihuoltoon.
Pari tuntia.
Rakastelitte.
Muistan olleeni tyhjennysastia.
0-3 min siinä meni.
Pari työntöä ja tuijotus. Seinään. Ei minuun.
Ei katsekontaktia. Konemaista. Ei suutelemista.
Vierailija kirjoitti:
Kato, joku tajuaa ja jollakin on pallit!
Pallit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että mies on varmasti onnellisempi 🤣🙏💪👍
Sekin vain naisen ansiosta. Mies olisi muuten kitunut huonossa suhteessa maailman tappiin, kun ei saanut edes eroa laitettua vireille.
Onko ap:n perhe jo kuollut ruoan puutteeseen? Vai onko mies löytänyt paremman vaimon, lapset otettu huostaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:n perhe jo kuollut ruoan puutteeseen? Vai onko mies löytänyt paremman vaimon, lapset otettu huostaan?
Lue ketju, äläkä kysele tyhmiä.
Mun pitäis tehdä sama. Se on vaan paha, et ite kärsii siinä kun muita ei haittaa ku itteä huono siivo.
Sun täytyy tietty hankkia oma asunto!
"Aamulla rakasteltiin pari tuntia, sitten kävin kävelyllä kauniissa aurinkoisessa säässä. Ruoka on uunissa, joten nyt on aikaa vaikka palstailla. Seuraavaksi teen salaatin lounaalle ja sen jälkeen täytyy keskittyä pyykkihuoltoon."
Meillä rouva ei pysty kävelemään kunnolla koko päivänä rakastelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Aamulla rakasteltiin pari tuntia, sitten kävin kävelyllä kauniissa aurinkoisessa säässä. Ruoka on uunissa, joten nyt on aikaa vaikka palstailla. Seuraavaksi teen salaatin lounaalle ja sen jälkeen täytyy keskittyä pyykkihuoltoon."
Ihan hirveää seksiä teillä siis, kun vaimon alapää on sen jälkeen vereslihalla. Naisparka ja sinä vielä kehuskelet omalla huonoudellasi.
En ole koskaan kuullut naisen kehuskelevan itseään kertomalla naineensa miehen munasta nahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää seksiä teillä siis, kun vaimon alapää on sen jälkeen vereslihalla. Naisparka ja sinä vielä kehuskelet omalla huonoudellasi.
En ole koskaan kuullut naisen kehuskelevan itseään kertomalla naineensa miehen munasta nahat pois.
*Miten kerrot naisena, ettet ole koskaan kokenut tajunnan räjäyttäviä ja jalat alta vieviä orgasmeja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummelilla on jo kokonaan unohtunut, että nuorilla naisilla kostuu paikat kunnolla, eikä mene vereslihalle.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan mies täällä hei. Nyt on aika kertoa totuus, kun sain vihjeen, että täällä on ruodittu meidän perhe-elämää. Asiahan meni niin, että minä muutin muutamaksi viikoksi pois, koska kyllästyin totaalisesti vaimon laiskuuteen. Hänen kaikki aikansa kului joko puhelin kädessä tai tietokoneella istuen. Kaikki kotityöt jäivät minun harteilleni. Laitan linkin kuviin, joissa vastaava koti sen jälkeen kun kotityöt jäävät naisen hoidettavaksi.
Arvasin, valehteleva AP.... hyvä että totuus selvisi ja tässäkin jutussa mies oli ainoa fiksu olento.
Ei enää tarvitse kun on jo aikaa sitten eronnut.