Nainen, jos miehesi antaisi sitoa itsensä sänkyyn ja saisit tehdä mitä haluat
Kommentit (28)
Joko: silmät sidottuna saa olla ja hitaasti koskettel, imu ja pano. Tai ei silmät sidottuna ja joku seksikäs vaate ja noi samat.
Vierailija wrote:
Jättäisin siihen ja menisin kattoon telkkaa.
Nauroin tälle :D
Sitoisin lisäksi silmät, ja yllättäisin antamalla maistiaisen siitä mitä aina itse kinuaa.
Exän kanssa olisi puristellut sen finnit
Työntäisin sellaisen metallitikun munaan, joka olisi täydessä seisokissa odottamassa ihan jotain muuta
Esittäisin, että olen kiinnostunut ja tekisin aika samoja juttuja kuin yleensäkin. Oikeasti en kiihotu tuosta, mutta voisin toki vähän leikkiä mukana. Itse olisin mielelläni sidottuna, mutta se ei taida kiinnostaa häntä.
Nuolisin, kiusaisin jääpaloilla ja panisin hitaasti (lopettaisin aina kun tulossa). Joskus istun päällekin. Jännästi se silti antaa sitoa itsensä sänkyyn ja pyytää sitä usein. Se on kyllä paljon rajumpi, jos minä annan sitoa itseni.
Koska mies odottaisi tuollaisessa tilanteessa seksiä niin eihän sitä voisi oikein välttää. Ei silti asetelma mistä itse innostuisin, joten en oikeasti tekisi mitä haluan, vaan sitä mitä oletan miehen haluavan minun tekevän.
Leikkisin kaatuvaa tornia. Ja jotta voisin jatkaa pelaamista, pystyttäisin sen taas uudelleen.
Vierailija wrote:
Joko: silmät sidottuna saa olla ja hitaasti koskettel, imu ja pano. Tai ei silmät sidottuna ja joku seksikäs vaate ja noi samat.
Hyi. Kuka nuolee toisen genitaaleja. Eikö kotona opetettu alkeellisiakaan hygienia-asioita ja sitä, että alapään nuoleminen ei kuulu sivistyneen ihmisen tapoihin?
Veisin lompakon, ajaisin pakoon, shoppailisin tilin tyhjäksi ja lentäisin Neitsytsaarille.
Sitoisin silmät ja taluttaisin naapurin Gustavin hänelle seuraksi. G nussisi mieheltäni aivot pihalle niin minä saisin lepopäivän.
Vierailija wrote:
Tämä olisi varmasti minunkin vaimon vastaus ja todellinen ajatus. On tosin niin laiska ettei varmasti jaksaisi edes sitoa vaan menis suoraan katsomaan sitä telkkaa.
häntä ei enää kiinnosta edes yrittää esittää kiinnostunutta seksiin.
Sehän sovittaisiin yhdessä etukäteen, joten sen mukaan toimisin.
Tää on hyvä idea, taidanpa toteuttaa. Imuttelisin, panisin ja ratsastaisin nyt ainakin.
Tietenkin ttyöntäisin isoimman dildoni sen perseeseen. Ja sanoisin, että kun olet aina halunnut anaaliseksiä, niin nyt sitä sitten saat.
Jos saisin sitoa mieheni sänkyyn, ottaisin kännykän ja menisin sohvalle rauhassa somettamaan.
N44