Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos miehesi antaisi sitoa itsensä sänkyyn ja saisit tehdä mitä haluat

Vierailija
21.10.2023 |

Mitä tekisit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska mies odottaisi tuollaisessa tilanteessa seksiä niin eihän sitä voisi oikein välttää. Ei silti asetelma mistä itse innostuisin, joten en oikeasti tekisi mitä haluan, vaan sitä mitä oletan miehen haluavan minun tekevän.

No mitä sitten haluaisit tehdä?

Vierailija
22/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo paljon naisten luonteesta. Kyllä ovat herttaisia olentoja.

Alastonsuomesta löytyy paljon samanlaisen luonteen omaavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koska mies odottaisi tuollaisessa tilanteessa seksiä niin eihän sitä voisi oikein välttää. Ei silti asetelma mistä itse innostuisin, joten en oikeasti tekisi mitä haluan, vaan sitä mitä oletan miehen haluavan minun tekevän.

No mitä sitten haluaisit tehdä?

Jos vaihtoehtona olisi miehen irti päästäminen niin siitä aloitettaisiin. Sen jälkeen sitten seksiä tai ei sen mukaan miltä molemmista tuntuu. Koska oletan ettei tämä ole vaihtoehto kysymyksenasettelusta johtuen, haluaisin kai sitten kömpiä tekemään jotain omia juttujani itsekseen.

Tämä ei kuitenkaan millään muotoa ole se vastaus jonka mies joka tahtoo tulla sidotuksi tahtoisi kuulla, joten olisin valmis menemään leikkiin mukaan, olkoonkin ettei se minua innosta.

Vierailija
24/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tietenkin ttyöntäisin isoimman dildoni sen perseeseen. Ja sanoisin, että kun olet aina halunnut anaaliseksiä, niin nyt sitä sitten saat.

Nainen minun makuuni😍😘

Vierailija
25/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jo kauan häirinnyt miehen nenästä tursuavat karvat eikä se itse suostu tekemään niille mitään. Joten jos mies olisi sidottuna, mä leikkaisin ne. SItten ehkä seksiä.

Vierailija
26/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä ketju kertoo paljon naisten luonteesta. Kyllä ovat herttaisia olentoja.

Alastonsuomesta löytyy paljon samanlaisen luonteen omaavia.

Onneksi oma nainen sentään tarjoaa tavalla tai toisella orkut vastaavanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
27/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaisin kunnolla ratsupiiskalla.

Vierailija
28/28 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mua on jo kauan häirinnyt miehen nenästä tursuavat karvat eikä se itse suostu tekemään niille mitään. Joten jos mies olisi sidottuna, mä leikkaisin ne. SItten ehkä seksiä.

Toi olisi varmasti mukava esileikki. Etenkin kun nyppisi ne joillain pinseteillä miehen kiljuessa joka karvanvedolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme