Suutuinko turhasta ?
Seurustelen eronneen miehen kanssa. Useasti on käynyt niin että olemme alustavasti puhuneet että teemme jotain yhdessä viikonloppuna. Sitten mies ilmoittaakin että ex-vaimo soitti että saako tulla käymään, eikä hän voinut kieltää.
Mies pyysi minua lasten kanssa luokseen ' uudenvuodenaattoillaksi' . Ja taas myöhemmin sanoi että ex kysyi että voiko tulla aattona heille, eikä mies taaskaan voinut kieltäytyä.
Pahoitin mieleni tästä todella paljon. Miten te muut olisitte suhtautuneet ?
Olo on kuin kynnysmatolla.
Kommentit (8)
Kuulostaa epämiellyttävältä, oli lapsia tai ei.
Maailmassa on oikeasti paljon miehiä. Ei kannata kiinnittyä sellaiseen, joka on joko edelleen ex:nsä paulossa tai täysin selkärangaton ja ilmeisen ajattelematon.
Et suuttunut turhasta!
Kannattaa harkita parempaa.
Hyvää uutta vuotta (törppö)miehestä huolimatta!
Itse erosin kaksi vuotta sitten.
Jouluaaton viettivät myös yhdessä, tämä oli mielestäni ihan ok, koska sovittu aiemmin.
Jos seurustelette, ja olette tehneet niin jo pidemmän aikaa, niin et suuttunut turhasta. Tee miehelle selväksi, että ex on ex, sinä olet tätä päivää, ja sinun pitäisi mennä ex-vaimon edelle, jos mies on vakavissasi sinun suhteen. Jos ei ole --> etsi uusi, niitä kyllä riittää ;)
Jotenkin tuli sellainen olo, että mies ei ole vielä päässyt exästään yli, ja ehkä toivoo paluuta yhteen (oliko hän jätetty osapuoli?) koska asettaa entisen vaimonsa sinun edellesi :/
tuollaista missään tapauksessa! Ja aiheesta suutuit!
Ex on ex eli entistä elämää. Nyt on uusi sivu käännetty elämässä.
En katselisi tuollaista, vaikka olisi kuinka yhteisiä lapsia heillä. Mieti tarkkaan kannattaako jatkaa. Itselleni tulee ainakin mieleen, että ei ole päässyt exästä oikeesti vielä eli ja käy sitten kuksimassa ja muuten hempeilemässä sen kanssa.
Meillä erosta reilu vuosi ja edelleen ex toivoo meidän palaavan yhteen.
Jos itse lähtenyt, voi kokea huonoa omaatuntoa, minä tein niin, mutta muuten pelkään hänen haikailevat exänsä perään...
Hän haluaa pitää teidät molemmat/ ei kumpaakaan mutta ei halua olla yksin. Tyypillistä miehelle.
Onko tuore ero?