Kaksi vuotta sitten tähän kerrostaloon
palasi kuukausien poissa olon jälkeen asumaan tyyppi ja toi alaikäisen jälkeläisensä mukanaan. Siitä alkoi minuun kohdistettu vaino, ja tässä ovat tehneet niin että jollain somekonstilla ovat laajentaneet vainon ympäri maata. Juopot, narkkarit ja kakarat ovat menee sitten minne tahansa tunnistamassa ja huutelemassa törkyjä mun selän takana.
Minä en tiedä tuon jätkän nimeä, minulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa ollut missään elämäni aikana paitsi tuo että asutaan samassa talossa! Minä en siis tiedä sen nimeä, se asuu tässä talossa anonyymisti! Se jätkä luulee, että minä soitin poliisin kun tässä talossa oli ennen sen jätkän kuukausien lisää matkaa yhden sortin häiriötilanne.... en soittanut vaan soiton taisi tehdä sellainen tyyppi jonka se jätkä kokee kamuksensa... NO, JA JOS SE JÄTKÄ SEN POLIISIN KANSSA SILLOIN TEKEMISIIN JOUDUTTUAAN SAI JONKIN LOMAJAKSON, NIIN EIKÖHÄN SE SEN LOMAN IHAN OMILLA TEKEMISILLÄÄN OLLUT ANSAINNUT!
ETTÄ TUOLLAINEN VOIMA ON TUON SORTIN MIELENVIKAISILLA: MINÄ OLEN NYT SITTEN AJOJAHDIN KOHTEENA JA MILLAISIN SEIKOIN...
NIISSÄ PUHEISSA JOITA SE KAHJO LEVITTÄÄ SE SYYLLISTYY LAINVASTAISUUKSIIN... OLIVAT TOTTA TAI EI, SE LOUKKAA KUNNIAA JA IHMISEN OIKEUTTA YKSITYISYYTEEN JA MINÄ EN OLE MISSÄÄN SOMESSA LEVITTÄNYT OMAA NAAMAKUVAANI, JOTEN MITEN IHMEESSÄ MUN PÄRSYÄ JA OLEMUS TULEE PAIKKAKUNNILLA JOISSA MULLA EI OLE MITÄÄN KONTAKTEJA TUNNISTETUKSI!
ELI KRIMINAALIN MIELENVIKAISEN VAINON KOHTEENA!
ITSE SE.JÖTKÄ SEN LOMAJAKSON ITSELLEEN HANKKI!
MIKSI TÄSSÄ MAAILMASSA TUOLLAISTA PORUKKAA HYYSÄTÄÄN!