Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikä sun appiukko oli/on ammatiltaan?
Mulla edesmennyt gynekologi/naistentautien professori.
Kommentit (54)
Inhoan kirjastoalaa yli kaiken. Hyh Hyh, miten tunkkaista, tylsää ja vanhanaikaista.
Alkoholisti automaalari,siis juoppo.
M et s uri. Miksihän noinkin perinteikäs ammatti jäi moderoinnin haaviin?
Hän on toimittaja. Tottunut haastattelemaan ihmisiä, joten jos johonkin asiaan vastaa välttelevän ympäripyöreästi, hän ei todellakaan vaihda puheenaihetta vaan haistaa skuupin ja esittää erittäin terävän jatkokysymyksen :)
Korjausmies. Yksi älykkäimpiä ja yleissivistyneimpiä tapaamani ihmisiä. Tunnen myös tohtoreita aina professoritasoa myöten.
Hän omistaa yhden ison kuljetusfirman. Miehen veli sen omistanee nykyisin tai ainakin on vetovastuussa.
Hankaluuksia luvassa joka tapauksessa kuitenkin.
Vierailija wrote:
En saanut kirjoittaa että a r me i jan ka pi ainen
meni ylläpitoon, mitä ihmettä :D
Vasemmistolaiselle ylläpidolle ar mei ja ja ka pi ai set ovat liian isänmaallisia aihepiirejä
Vierailija wrote:
Hän on toimittaja. Tottunut haastattelemaan ihmisiä, joten jos johonkin asiaan vastaa välttelevän ympäripyöreästi, hän ei todellakaan vaihda puheenaihetta vaan haistaa skuupin ja esittää erittäin terävän jatkokysymyksen :)
Ymmärrän. Mulla on monta toimittajaa kaverina ja toisinaan jatkuvaa kolmannen asteen ristikuulustelua... Vaikkei varsinaisesti olisi tarkoituskaan kysellä, kun siellä ei mitään edes ole, mitä kaivella. Isoäitini myös oli toimittaja. Mä olen vähän kuin kasvanut toimittajien ristituulessa.
Kokemattomampi voisi olla hädässä tavattuaan toimittaja appivanhemman ensimmäisiä kertoja. :D
ohis
Pitkäaikaisten miesystävien isien ammatit: hitsaaja, autokauppias, poliisi.
Mulla on ollut kaksi. Mielisairaanhoitaja ja kiinteistönvälittäjä.
Tie- ja vesirakennusinsinööri, tosin en ehtinyt tavata häntä koskaan, hän oli kuollut muutama vuosi ennen kuin tapasin mieheni.
Enpä viitsi kertoa, kun hänet ja sitäkautta minutkin tunnistettaisiin. On niin harvinainen ammatti.
Vierailija wrote:
No sulla on sitten tylsin elämä mitä kuvitella voi.
Miten se appiukon ammatti siihen vaikuttaa, jos ei asu tämän henkilön kanssa?
Ruotsin opettaja, nykyään eläkkeellä.
Inhoan kalastamista ja maalaiselämää yli kaiken. Kaloissa maistuu Neukkula ja kaasuputki, maalaiselämässä Väyrynen.