Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka asua on Kaivoksela Vantaalla?

Vierailija
20.10.2023 |

Pitäisi muuttaa työn perässä pääkaupunkiseudulle. Länsi-Vantaa vaikuttaisi työmatkan (autolla) ja asumisen hintojen mukaan tarkasteltuna järkevätä vaihtoehdolta. En kuitenkaan tunne pääkaupunkiseutua käytännössä ollenkaan. Googlettanut olen. Kaivokselasta alueena ei löydy juurikaan mainintoja hyvässä eikä pahassa.

Kartalla näyttää ihan ok alueelta, vihreääkin on ympärillä monessa suunnassa ja uudehkoja/siistejä vuokra-asuntoja olisi tarjolla kivasti.Mulla on koira, niin etenkin ulkoilumaastoja ja koirapuistoa arvostaisin kovasti. 

Valaiskaa minua, uskaltaako landelta muuttava alkaa katsella Kaivokselasta kämppää suht rauhallisin mielin? Tai varoittakaa, jos alueessa onkin jotain epäilyttävää tai negatiivista jota en ole vaan onnistunut tonkimaan esille. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin Länsi-Vantaan kokonaan, ehkä jotain Askistoa lukuun ottamatta. Kaivoksela on Myyrmäen ja Hämeenlinnanväylän kyljessä, hemmetin ahdistava paikka. 

Vierailija
2/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jees, asun itse länsi-Vantaalla, voisin muuttaa Kaivokselaan. Siitä menee runkolinja ohi, hyvät yhteydet mm Myyrmäkeen ja toisaalta Malmin kautta itäHelsinkiin. Ehkä vähän liikennemelua kun melko läheltä kulkee Hämeenlinnanväylä, mutten tiedä tuostakaan. Täällä kun siltä ei voi oikein missään välttyä.

Ei ole pitkä matka puistoisiin metsiköihin, kävelyteitä mukavasti ympäri seutua. Lähikaupat lidl ja s-market ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Skippaisin Länsi-Vantaan kokonaan, ehkä jotain Askistoa lukuun ottamatta. Kaivoksela on Myyrmäen ja Hämeenlinnanväylän kyljessä, hemmetin ahdistava paikka. 

Mikä siinä on siis ahdistavaa? Kun tosiaan kartalla näyttää että lähellä olisi paljon vihreää peltoa ja niittyä ainakin ulkoiluun eikä keskuspuistokaan kaukana. Mua on kyllä varoiteltu välttämään radanvartta kokonaisuudessaan, se onnistuu sinänsä kun on oma auto. Mutta onko Kaivokselakin siis levoton? Hankalaksi menee. 

Vierailija
4/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ulkoilumaastoa, mutta se Kaivokselan "city" on kyllä todella ankea. Autokauppoja löytyy.

Vierailija
5/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Martinlaaksossa, ja olen tykännyt ulkoilumaastoista kovasti. Joka suunnassa on hienoja paikkoja, Petikon ladut ja yhdysreitti Nuuksioon, Vantaanlaaksosta Vantaanjoelle ja keskuspuistoon, Martsarin ja Kivistön välissä luonnonsuojelualuetta, peltoa ja metsää. 

Moni tuomitsee kuulopuheiden tai sen perusteella, mitä näkee joltain valtatieltä tai junasta. Eli todella ohuin perustein.

Vierailija
6/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läns-Vantaa on ab-aluetta, ja pääsee nopeasti keskustaan. Silti hinnat on edulliset

Vierailija
7/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ankeaa aluetta, ei palveluja, ei mitään. 

Vierailija
8/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Kaivokselantie 6:ssa . Rauhallinen, siisti alue. Asuisimme siellä vieläkin, mutta jouduimme olosuhteiden pakosta muuttamaan.

Vierailija
9/9 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tapettu pari ihmistä enemmän kuin viime vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi