Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokemuksia kuluttajasuojasta, siis mihin valitetaan?

Vierailija
20.10.2023 |

Nyt tympii ja paljon. Mihin valitan yrityksen toiminnasta? Ja onko siitä mitään hyötyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep on kokemuksia, huonoja. Ajoi lähinnä sen yrityksen etua, kaksi vuotta kesti, umpisurkeaa touhua. Meillä olisi ollut oikeus purkaa kauppa, mutta tehtiin "väärillä sanoilla" valitus kuluttaja neuvontaan, niin aikaa meni hukkaan ja purku ei enää onnistunut. Olisivat voineet neuvoa kuluttajaa, mutta ei. Kallis ja turha organisaatio, sietäisi lopettaa veroeurojen tuhlailu tuollaiseen.

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/ 

Vierailija
2/5 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuluttajilla ole mitään suojaa. kuluttajasuoja viranomaisella ei ole mitään valtaa että voisi järjestää kuluttajille suojaa kun yritysten Ei tarvitse noudattaa kuluttajasuoja viranomaisen käskyjä

Vierailija
4/5 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ihan selvästi isojen firmojen juoksupoikia entäs tämä vastaaja ihan kuin olis sidottu jakkaraa ja väkisellä kähisee jotai mistä ei saa mitään tolkkua ei pääse juttelee ihmisten kanssa yhtä tyhjä kanssa verorahojen tuhlausta. 

Vierailija
5/5 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuluttajilla ole mitään suojaa. kuluttajasuoja viranomaisella ei ole mitään valtaa että voisi järjestää kuluttajille suojaa kun yritysten Ei tarvitse noudattaa kuluttajasuoja viranomaisen käskyjä

Itse olen kerran turvautunut kuluttaja-asiamieheen ja asia ratkesi edukseni. Oli kyllä aika vähäpätöinen: soitin yhteen puhelinpalveluun, jossa automaatti vastasi että palvelu on pois päältä ja puhelusta veloitettiin kumminkin sen palvelun hinta. Jotenkin se kuluttajahenkilö junaili niin että sain korvauksen.

Että kannattaa sitä ainakin yrittää.