Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hypnoosia ei käytetä yleisesti?

Vierailija
20.10.2023 |

Tai en aikakaan tiedä ketään, joka olis käynyt. Varmasti olis kokeilemisen arvoinen tupakan, suklaan, pelaamisen tms muun riippuvuuden hoitoon.

Eihän sitä tarvi olla kuin yksi kunnon negatiivinen mielikuva jostain, niin asiaa ei tee enää mieli. Esim kuten jos vaikka syönyt hernekeittoa ja heti perään alkanut mahatauti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään kyllä. Psykoterapeutteja on useita jotka erikoistuneet hypnoterapiaan ja moneen muuhun. 

Vierailija
2/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumaa edustavan madon jälkeen kaupunkilaiset voivat kirjoittaa sanan "ilo" yhdessä. Hallituksen erityissuojelu on Bialopitrovitšin ainoa suoja. Jälleen Temnos-ikkunaviini, mutta... Hienoimmista yrteistä valmistettu sininen, valtakunnan parhaiden mestareiden tilaama. Vaikka se on keltainen, se on ehdottomasti vakavin vamma. He olivat vielä onnellisempia, kun hän kastoi heidät aamulla. Sitten hän antoi sen pojalleen. Blatch istui siellä puhuen, kiroillen, huutaen ja nyyhkyttäen; Samaan aikaan Economist näytti ahdistuneelta ja ahdistuneelta. Sydämestään särkyneenä Dabrowski toisti Faidon neuvon. Tinan ja Lelein välissä on avoin alue, ja pelaajat voivat kokea turistikaupungin enemmän kuin koskaan ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ns hengelliset tavat ja "muunlaiset" tavat on poistettu länsimaisesta kulttuurista nimenomaan sen takia että lääkkeillä tehään rahaa

Siis kaikki alkuperänen viisaus on tuhottu pillerin takia mikä tuhoaa ihmisen elimistöä pidemmän päälle ja taas tarvitaan uus pilleri

eli selitys on ahneus, sen takia kaikki muut keinot on mustamaalattu

Vierailija
4/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Suomen rikolain mukaan laitonta eli kiellettyä.

Vierailija
5/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ei ole. Katsopa googlesta "hypnoterapia".

Vierailija
6/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se voi olla haitallista jos joka asiaan tungettaisi hypnoosi. Esimerkiksi jos ei käsittele itse asioita ja toinen henkilö manipuloi tavallaan mieltä. Ymmärrän jos pahassa alkoholismissa joku kokeilee hypnoterapeuttia tai hypnoosia, ja sitten itse käsittelee ongelmia. Mutta ehkä karkkihimon saa itse selvitettyä, lopulta. Ja löytää eri syitä.

Vierailija
7/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä se voi olla haitallista jos joka asiaan tungettaisi hypnoosi. Esimerkiksi jos ei käsittele itse asioita ja toinen henkilö manipuloi tavallaan mieltä. Ymmärrän jos pahassa alkoholismissa joku kokeilee hypnoterapeuttia tai hypnoosia, ja sitten itse käsittelee ongelmia. Mutta ehkä karkkihimon saa itse selvitettyä, lopulta. Ja löytää eri syitä.

Hypnoosi ei ole sellaista mitä telkkarissa yritetään esittää. Olet hereillä ja tietoinen koko ajan siitä, mitä sinulle sanotaan ja täysin kykenevä keskeyttämään session koska tahansa. Se on mielen suggestioon pohjautuvaa, ei kukaan mene mihinkään transsiin siitä.

Vierailija
8/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voisi saada tukea kuten muuhunkin terapiaan, vai saako jo? Käyntien pitäisi varmaan olla säännöllisiä, jotta hyötyisi, esim. laihdutus.

Vierailija
9/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Elä puhu sontaa. Täysin laillista se on.

Vierailija
10/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään jo yleisesti, nimittäin mainostamisessa. Osta tätä ja ihmiset menee ja ostaa. Google seuraa, millä sivuilla käyt, jopa salakuuntelee ja mainoksia tulee sitten sen mukaan. Ei tätä tehtäisi, jos ei vaikuttaisi ihmisten käyttäytymiseen.

Vierailija
11/12 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hypnoosi ei ole kaikkivoipa ihmemetodi.

Jotakin hypnoosi auttaa päihdevieroituksessa, jotakin toista ei.

Toiset ovat suggestioherkempiä kuin toiset.

Hypnoosia käytetäön terapioissa sekä asiallisesti, että asiattomasti.

Hypnoosiin liittyy virheellisiä käsityksiä, joita hypnoosin väärinkäyttäjät yhä viljelevät.

Vierailija
12/12 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät käyttää yllättävään tarkoitukseen

https://www.lbc.co.uk/news/zack-polanski-deputy-green-party-hypnotherap…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän